Terve,
Ajattelin nyt täältä kysyä. Mahtaako mikään pankki tarjota 2000€ käyttöluottoa uusille asiakkaille? Vai vaativatko kaikki pankit pitkäaikaista jäsenyyttä? Nordea ei tätä minulle suonut. Luottotiedoissani ei ole ensimmäistäkään merkintää ja tämän takia tivasinkin sitten syytä miksei minulle luottoa annettu ja vastaus kuului että olen ollut perintäyhtiön kanssa tekemisissä viimeisen puolen vuoden aikana. Tottahan tuo oli, en sitä ala kieltämään. Summa oli tosin varsin mitätön ja kyse oli puhtaasta huolimattomuudesta.
Bruttotuloni ovat n. 2350€/kk ja nettona jää käteen n. 1800€.
Uusi pankki ja käyttöluotto
4
219
Vastaukset
- Kyllä ja ei..
Yleensä pankit vaativat, että asiakssuhde on jatkunut jonkin aikaa, että näkevät asiakkaan maksukäyttäytymisen.
"Summa oli tosin varsin mitätön ja kyse oli puhtaasta huolimattomuudesta."
Älä vähättele. Käytännössä perintätoimiston asiakkaaksi ei joudu "vahingossa" tai "huolimattomuuden" takia. Maksamattomasta laskusta tulee AINA perintäkirje/kirjeitä, joten kyllä niihin pitää reagoida. Ja "mitätön summa" vielä pahentaa asiaa. Jos kyse olisi suuremmasta summasta, niin se on enemmän ymmärrettävää, koska sellaisen maksaminen ei aina heti onnistu, mutta "mitättömän summan" päästäminen perintään osoittaa kyllä välinpitämättömyyttä. Ja näin ajatellaan myös pankissa. - Tietämätön!
Oikeassahan tuossa olet, mutta asia ei ainakaan minulle niin sinivalkoinen ollut. Vaihdoin taannoin takaisin Helsingin Energian asiakkaaksi kun olin viime vuoden puolella tyhmyyttäni mennyt vaihtamaan erääseen toiseen firmaan mukamas halvemman sähkön perässä.
No kuitenkin. Perässä seurasi sähkölasku, jonka maksoin pois. Sitten tuli joku tasauslasku joka oli negatiivinen ja näin oletin että asia on sillä selvä. Saan rahaa takaisin. Tämän jälkeen tuli vielä loppulasku joka oli pienempi kuin tasauslaskun loppusumma joten ehkä omaa tyhmyyttäni jätin sen sitten maksamatta. Seuraavan kerran sitten kun asiasta tuli taas kirjettä kotiin oli asialla perintätoimisto joka muisti noin 14€:n laskulla.
Näin yhteenvetona niin tämä paperisota oli minulle ilmeisesti liikaa.- UusavutonEtTietämätö
Hyvät hyssykät sentään... Loppulaskun erittelyssä varmaan joko näkyi, että tasauslasku on siitä vähennetty, tai sitten tasauslaskun summa oli maksettu jo tilillesi/aspa odotti, että ilmoitat tilinumerosi heille sen maksua varten. Joka tapauksessa laskun summassa olisi huomioitu tasauslaskun vähentäminen. Olisiko ollut täysin mahdotonta soittaa asiakaspalveluun näin tärkeän asian selvittämiseksi?
- yyberalfauuros
Saahan noita vaikka mistä, katso ja vertaa:
http://www.uudetvippipaikat.fi
esimerkiksi Nopsalainalta saa jopa 6000 euroa käyttöluottoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2333961Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1222291Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401439
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927- 77919
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8787J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61746