Neuvoja kaipailisin miesystävälleni. Eli tilanne on se, että hänellä on yhteishuoltajuus 3 lapsesta. Lapset käyvät epäsäännöllisesti viikonloppuisin ja ovat pidempään lomilla.
Näinä loma-aikoina mies on 24/7 kolmen alle 11v. lastensa kanssa vähintään 2viikkoa putkeen yhdessä. Mies jolla on pieni asunto ja on tottunut viettämään aikaa omissa touhuissaan ja kanssani parisuhteessa, joutuu muuntumaan täysin lasten saavuttua.
Olen laittanut merkille, että viikon lastenhoidon jälkeen mies on henkisesti hyvin väsynyt, jopa masentunut. Hän on alakuloinen eikä jaksa kiinnostua mistään. Hän ei halua juuri tavata ketään eikä mennä minnekään. Niin totaalisti lapset häneen tuntuvat vaikuttavan. (eli hänen arkensa mullistuu täysin loma-aikoina).
Kysymykseni kuuluukin: Mikä ihme neuvoksi? Miten saisin hänet jaksamaan omia lapsiaan? Onko jollain muulla samalaisia kokemuksia? Pitäisikö ehdottaa terapiaa?
Olen ajatellut, että tämä johtuu vain siitä, että mies ei ole tottunut lasten läsnäoloon, koska harvakseltaan käyvät välimatkojen takia. Toisaalta olen hyvin huolestunut omastapuolestani, sillä minulla ei ole lapsia, ja niitä toki itsekin haluaisin. Mutta mites, kun mies näyttää tuollaisia merkkejä?
Mies väsynyt lapsiin?
2
195
Vastaukset
- gadgadg
Voisiko olla, että mies vain antaa kaikkensa lapsilleen silloin kun ovat hänen luonaan? ajatellen, kerkeen huilata taas kun lapset lähtevät. Samassa taloudessa asuvien lasten kanssa ei voi näin ajatella ja välillä mennään puoli villasella, j0tta jaksetaan. Hän tosiaan varmasti on hyvin poikki, kun lapset lähtevät.
Oletko kysynyt, ettei asia johdu siitä että "joutuu" taas luopumaan lapsista ja elämään hetken ilman, juuri kun taas tottui siihen arkeen, joka myöskin voi ahdistaa. Asioita voi olla monenlaisia ja kannattaa miehen kanssa keskustella, että huomaako hän itsessään eroja ja mikä erot pistää alulle. Väsymys vai ehkä jokin muu. - ei voi kun valittaa
Sitä vain kaduttaa. Olisi pitänyt mulkkunsa housuissa aikoinaan.
Ketäpä hirveästi naurattaisi jos olisi tehnyt lapsia, siis peruuttamattoman virheen, josta joutuu vastuun kantamaan. Lapset ovat aina uuden elämän ja uusien parisuhteiden tiellä.
Kannattaa siis pitää niin kauan mulkku housuissa miehet, että löytyy se nainen joka pysyy kanssanne ja jota itse kestätte. Se ottaa aikaa jopa sinne 40-ikävuoteen saakka, mutta se kannattaa odottaa.
Tässä on hyvä esimerkki siitä miten käy kun hätäilee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862