150e LAINAKSI?

apua tarvitseva

hei!voisiko kukaan autaa minua tarvitsen 150e lainaksi asialliset vastaukset sähköpostiini [email protected] takaisin pystyn maksamaan 6.8

14

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei voi, tämä on keskustelupalsta eikä pikavippiyritys. Viimeksi mainitusta kyllä saat rahaa, ellet ole käytännön toiminnallasi osoittanut ettet suorita maksuvelvoitteitasi.

• heinähattu...

älä vaan pikavippiin sorru!lainaisin sinulle 150 jos olisi ylimääräistä,toivottavasti saat jostain

• metall-leidi

Kuumakissahan äkkiä tienaa tuon summan . Kääntyy vaan jonkun varakkaan herrasmiehen puoleen niin pientä palvelusta vastaan herra kyllä sponssaa.
      Tältä palstalta pitäisi moderaattorin bannata kaikki rahojen ruinaajat, koska koko rahanlainaajien jengillä on vaan selvä huijaus mielessä

• puistattaa

metall-leidilläkö on kokemusta varakkaista herrasmiehistä kun tollassia vinkkejä antaa YÖÖÖÖK

• nahkafagotti........
        puistattaa kirjoitti:

metall-leidilläkö on kokemusta varakkaista herrasmiehistä kun tollassia vinkkejä antaa YÖÖÖÖK

No mitäs tota ku "nahka-fagottia" vain pari minuuttia jossakin yleisessä vessassa soittaa niin 150€ on tienannut

• metall-leidi

No höh ei tietenkään ole sponsoroinnista kokemusta. Mutta heitin kurillani, koska kylmän rauhallisesti olen sitä mieltä, että ne jotka tällä Suomi24.n talous sivuilla/ lainat ja velka pyytävät rahaa lainaksi ovat huijareita.
      Ja sellaisilla ei ole aikomustakaan maksaa velkojaan takaisin vaan täällä on monessa ketjussa sellaisia jotka eivät vieläkään tiedä, että tämä on keskustelufoorumi eikä mikään uusi vippikassa-sivusto.
      Älä nyt nimim. YÖÖÖÖK ole naivi..
      Varmemmin sitä sponssajalta rahaa saa ja vielä puhtaalla omallatunnolla kun ei tartte ketään kusettaa.
      Se joka täällä ruinaa rahaa on menettänyt luottotietonsa ja menettänyt luottamuksensa sukulaisiin ja ystäviin eikä saa keltään ystävltä tai sukulaiselta moista rahasummaa lainaksi.

• Panijja_?

Mää panin sua.
      Eiku siis sun tilille;)

• Hahahahaa

Heh, miten joku voi olla niin persaukinen, että 150 euroa auttaa jotain? Eihän tolla nykyään saa mitään, joten tommoinen summa on aivan yhtä tyhjän kanssa. Yhdellä varvillahan ton tienaa äläkä "kuumakissa" (Marko) murehdi, kyllä joku mies maksaa varmasti ton jos kauniisti pyllistät.

• apua tarvitseva

marko?kyllä tolla ruokaa saa ostettua!!!mutta antaa olla ja mä en myy itteäni

• Säästä!!!!!

Jos kolmen viikon ruoat yhdelle maksaa 150 euroa niin on siinä kyllä säästämisen varaa. Jos on rahat noin tiukalla niin ET OSTA LIHAA vaan soijarouhetta. Et syö aamupalaksi leipää, leikkelettä ja juustoa vaan müsliä. Muutama kymppi viikossa riittää jos katsoo mitä ostaa eikä heitä tähteitä menemään...

• apua tarvitseva

yh-äiti olen kaksi lasta että ihan muutamalla kympillä ei pärjää viikossa

• metall-leidi

Voi hyvää päivää näitä sankariäitejä! Eikö niitä kersoja pukatessa voi suorittaa valintaa kenet valitsee lastensa isäksi ja se onko varaa niitä lapsia elättää.
        Olen itse yh-äiti, lapset jo nyt omillaan, mutta minä pärjäsin markka- aikaan 100 markalla viikko ja lapset eivät nähneet nälkää enkä minäkään.
        Kun järkeisti ruokatalouden ja mietti kulutustaan niin tosiaan pärjäsi tuolla 100 mk:lla /viikko tiukan paikan tullen ja kun tuli rahapäivä niin ostin varmuusvaraston safkaa.
        Muutamalla kympillä pärjää kirkuen kun miettii kulutustaan. Pitää syödä niitä eväitä eikä ruikuttaa tällä palstalla.
        Kaksi lasta? Sähän saat lapsilisät kuukausittain yh korotuksella, lisäksi elatusmaksut ja sun muita tukia.
        Jos on sössinyt asiansa ja tulee tänne vinkumaan niin mitä muuta sitä voi tehdä kuin suositella sponsorin etsimistä.
        Selvää huijauksen makua, että ruinataan ventovierailta 150€ muka lainaksi.

• ja näin

älä lue näitä juttuja jos häiritsee kovasti,pärjäsit markka aikaan satasella hinnat on aika paljon noussut markka ajoista,mitä sitten mitä tukia saa?Eikö niitä kersoja pukatessa voi suorittaa valintaa kenet valitsee lastensa isäksi kirjoitat tuolleen no etpä sinäkään ole tainnut nappiin valita kun olet itsekin yh-äiti

• metall-leidi

Minä kyllä tiedän että nyt eletään €uro aikaa kiitos vaan opetuksesta.Mitä sitten mitä tukia saa? Niin kas kun kaikki tuet maksetaan verorahoilla ei ne tuet taivaasta tule vaikka onkin sankariäiti.
        Palatakseni markka-aikaan lapsilisiä sai 4 kertaa vuodessa ei joka vuosi . niin no eroon minäkin päädyin ja olen yh, mutta tolkku se mulla oli kerjätessä. Lapset saivat lapsilisät mitkä niille kuuluikin samoin elatustuet tottakai.
        Mutta monilla yh-äideillä tuntuu olevan illuusio koskemattomuudesta eli heidän pitäisi olla kaikenlaisen kritiikin yläpuolella.
        tunnen useita vastuullisia ja asiansa hoitavia yh-äitejä jotka sinnittelevät läpi arjen ja tiukkaa mullakin teki.
        Mutta näitä yh-äitejä arvostelen niin nainen kuin äiti olenkin jotka lapsia maailmaan pukattuaa ovat niin keskenkasvuisia etteivät huomioi ollenkaan taloudellisia resursseja vaan äitiys oikeuttaa tukien nostamisen sieltä mistä vaan saa ja sekään ei riitä vaan joka paikassa valitetaan ja vingutaan rahaa kun ei ole osattu elää taloudellisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      19
      2815
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2631
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      24
      2343
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1894
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1473
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1163
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1005
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe