Niin just. Löytyykö rauman tienoolta. Mä olen ihan yksin :(
Haluan naisen?
12
634
Vastaukset
- toinen yksin kotona
Harmi kun oot niin kaukana. Mäkin oon ihan yksin:(
- yksin.kotona
Nii just. Aina kaukaa löytyy. Mis kaukan oot?
- toinen yksin kotona
n.200km päässä
- yksin.kotona
toinen yksin kotona kirjoitti:
n.200km päässä
No ompas pitkä matka. Sellasen matkan poljen vaikka fillarilla jos sitten pääsee yksinäisyydestä. Tai tos vähän matkan pääs on hevostalli. Voin käydä lainaas sieltä hevosen ja ratsastaa sun luo kuin prinssi.
- toinen yksin kotona
yksin.kotona kirjoitti:
No ompas pitkä matka. Sellasen matkan poljen vaikka fillarilla jos sitten pääsee yksinäisyydestä. Tai tos vähän matkan pääs on hevostalli. Voin käydä lainaas sieltä hevosen ja ratsastaa sun luo kuin prinssi.
:)
- yksin.kotona
toinen yksin kotona kirjoitti:
:)
No, minkälaisesta miehestä pidät ja minkä ikäinen oot?
- DAF.
No jatkuvastihan niitä varmaan vastaan tulee, kun käppäilet siellä keskustassa.
- yksin .kotona
No ei tuuuuu
- 12+11
Unohda pillutouhut, et tuu ikinä saamaan naista. Vastasin tohon toiseen säikeeseen sulle jo.
- 7+1
Oon muuten Lukon etä-kannattaja. Raumalle reilu satku matkaa. Minkä ikänen sä vitun luuseri oot? Mä sain tätä paskaa justiin 29 täyteen.
- 8+6
Nii ja et sä miestäkää saa joka lykkis sua anaaliin rajusti. Ettei se sitäkää kannata yrittää.
- yksin kotona
Lukko on ihan paska. ei ikinä voita mitään. olen vi..un vanha jo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455140Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1241643Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151479Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501406- 141205
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4111081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol16827