Itse hommasin Flytouch 3 tabletti pc:n, ajatuksena asentaa siihen Navionics kanrttaohjelma. Sekun maksaa vain 9.99e. Toimii hienosti esim iPhonessa, mutta näyttö on kovin pieni.
Yhdistelmällä saisi 10.1"" väriplotterin vähän yli satkulla. Vaikka kyseessä on android 2.2 käyttis niin Navionics karttoja ei android marketista saakkaan asennettua kyseiseen tablettiin vaikka eräällä sivulla se mainitaan "hyväksyttyjen listassa".
Homma vaatii jonkin verran jumppaa mutta itse en ole vielä ratkaissut. Siispä jos joku on ratkaissut niin neuvoja kiitos,
Onko kukaan saanut asennettu navionics karttoja tabletti pc:hen
6
1622
Vastaukset
- cyberbajo
Itsellä sama ongelma, tosin laitteena dropad.
Sen verran selvitellyt että build.prop, fingerprint pitää muuttaa niin että market luulee sen olevan esim Galaxy.
Forumeilla on hieman selvityksiä mutta ei suoraa vastausta.
Itse olen rootannut sen, päivittänyt uusimmilla (Tim5a) yms. Lähimmäksi olen päässyt kun androidmarket.com kertoo että en ole kirjautunut aikoihin tällä (Galaxy), kirjaudu uudelleen. Nyt androidmarket väittää että että tiliini ei ole liitetty lainkaan puhelinta. Ilmaiset ohjelmat latautuu kyllä nytkin mutta tuo Navionics siis ei.Tuossa vieressä latutuu kartat. Yhdeltä Irlantilaiselta hemmolta sain linkin. Pakko vetää toi ilmainen versio kun ei kymmpi kelvannut kellekkään marketin pitäjälle.
http://www48.zippyshare.com/v/98364164/file.html
Kokeile omaan tablettiisi
- koodaan koko kesän
se nyt on vaan tyhmää säästää liikaa
No onneksi minulta löytyy harppi, kolmio, viivain ja sen sellaiset. Sumussa ja tihkussa Kotkasta kotiin.....
Ja sitten asiaan, tuossa linkki millä voisi toimia, en ole ehtinyt vielä kokeilla, löysin vasta.
http://androidforums.com/gome-flytouch-3/363473-solution-show-hidden-apps-market.html- Venemies11112
Suuret kiitokset jrsj:lle tuosta linkistä josta sai ladattua navionicsin puhelimeen....
Toimii täydellisesti ja kaikki "lätäköt" löytyy....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m152437Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372