Sinut on huomattu! Haluaisin tiedustella ikääsi ja sivilisäätiöäsi eli oletko vapaa?
Asfalttimies? saviniemessä
11
511
Vastaukset
- asfman
Kiitos huomiosta, 45 ja aina vapaa
- kiimainen harri 23cm
saviniemessä on aina ollut kiimaisia haminan rouvia.en sit tiedä miksi,kai miehillä ei pelaa peli.ihan etelä-poitsilassa asti käynneet itseään astuttamassa,
- siitterissä siitin
Mut jos tarkoititkin minuu, nii Hevoshaassa>5kymppinen, SIITIN toimii entistä ehommin. ??? Eikä vaimo estele, päinvastoin,,, yllyttää.
- PitkäKuumaKesä
Tarkoitin kyllä sitä nuorempaa kaveria, mutta joo...melkein arvasinkin, että ei tätä kautta asiallista vastausta saa! Toivon että hän on varattu, koska muuten jotain hyvää saattoi juuri mennä sivu suun...
- asfalttimiehen kamu
Ai se 23- v?
- Sadetta tänään
Mikä on sivilisäätiö? Tarkoititko sivilisäätyä?
- PitkäKuumaKesä
Jep, kirjoitusvirhe tullut väsyneenä, sorry jos et ymmärtänyt mitä tarkoitin.
- PitkäKuumaKesä
Jaa-a, en osaa sanoa, mutta luultavasti sama kaveri...ainakin lähempänä 23 kuin 45...
- anaali antti
ja sillä jo poika kaveri
- asfalttimiehen kamu
Joo no mä tiiän sen, on munkaa just juomassa mut valitettavasti hän on varattu.. tai no riippuu tilanteesta ;)
Minkäs ikänen itse olet ja mistä päin? - asfalttimiehen kamu
Ja ollaaa muuten menos seurahuoneelle tänään, tule juttelee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780