vaikka mitään siitä ei tullut.
kiitos kaikesta
7
582
Vastaukset
- kerro enempi
niimpä?Mikä tuli tai miksei tullut mitään?
- tykkään myös
Olis kyllä mun puolesta tullut vaikka mitä.
Miksi itse pakenit?- tykästynyt
En mä paennut mutta sun ois pitäny kertoo et haluut oikeesti olla mun kanssa.Mä olin epävarma sun tarkotusperistä.
- kommentti sivusta
tykästynyt kirjoitti:
En mä paennut mutta sun ois pitäny kertoo et haluut oikeesti olla mun kanssa.Mä olin epävarma sun tarkotusperistä.
mutta herää kysymys että kerroitko itse mitään, ehkä toinenki oli epävarma sun aikeistas.
- tykkääjä
kommentti sivusta kirjoitti:
mutta herää kysymys että kerroitko itse mitään, ehkä toinenki oli epävarma sun aikeistas.
sepä tässä just on.Pelottaa ehkä jos saa kielteisen vastauksen.On joteski niin vahvoja tunteita ettei uskalla pistää itseään likoon.Täytyy nähdä tai tietää et toinen on oikeesti mukana.
- toinentykkääjä
tykkääjä kirjoitti:
sepä tässä just on.Pelottaa ehkä jos saa kielteisen vastauksen.On joteski niin vahvoja tunteita ettei uskalla pistää itseään likoon.Täytyy nähdä tai tietää et toinen on oikeesti mukana.
Silloinhan sitä pitäis itsensä laittaa likoon, jos on vahvat tunteet. Eihän se toinen muuten voi niistä tietää.
Ainakin itse olen ollut huomaavinani jotain tunteita toisessa osapuolessa, mutta kun ottaa etäisyyttä, niin se on minulle merkki siitä, että ei ole samalla tavalla molemminpuolista. ..ja etäisyys kasvaa. Siinä sitä sitten ollaan ja hukkaan meni kaikki! - tykkääjä
toinentykkääjä kirjoitti:
Silloinhan sitä pitäis itsensä laittaa likoon, jos on vahvat tunteet. Eihän se toinen muuten voi niistä tietää.
Ainakin itse olen ollut huomaavinani jotain tunteita toisessa osapuolessa, mutta kun ottaa etäisyyttä, niin se on minulle merkki siitä, että ei ole samalla tavalla molemminpuolista. ..ja etäisyys kasvaa. Siinä sitä sitten ollaan ja hukkaan meni kaikki!No miten nyt kannattaa sitte toimia?Suoraako kysymistä et vaikka läheks kahveelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756