Käytössä on pitkään jo valdoksan 25 mg/päivä. Tunteet ei enää olen niin paskaa enää, mutta en vaan saa itsestäni mitään irti! :( Normirutiinitkin vaatii käsittämättömiä ponnisteluita.
Juuri aloitin Lyrican 50mg lisäksi, mutta ei ainakaan vielä tunnu missään.
Missä se lääke on, josta se potku ja elämänilo taas löytyisi? ei jaksa ees enää ettiä.
Aktivoiva lääke?
4
724
Vastaukset
- Näin tänään...
Lääkkeiden tarkoitus ei ole antaa elämäniloa. Lääkkeiden tarkoitus on helpottaa oloa sen verran että voi käsitellä ongelmansa ja sitten etsiä ihan itse sen elämänilonsa.
Aktivoivia lääkkeitä taas on. Itsellä cymbalta ja voxra yhdistelmällä jaksan tehdä perusjuttuja (vähän siivoilla tms) tosin aiheuttavat ainakin minulla ilta-ahdistusta, jos annoskoko on suuri. - Anonyymi
Voxra toimii mulla aktivoivana mutta monet on sanoneet etteivät huomaa mitään vaikutusta siitä.
- Anonyymi
Ei missään nimessä Lk M. R 2004. Psyk. leima leptit bentsot ja ulos zombina.
- Anonyymi
- Kävely ulkona. Liikunta
- Terveellinen ruokavalio. Vitamiininpuutosten korjaus
- Valo aamuisin, vältä illalla keinotekoista valoa
- Nuku riittävästi, lepää riittävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395514
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253496Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142740- 472428
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631831Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491770- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201586- 281520
- 201516