Oli suuri virhe muuttaa asumaan yksin. Olisin voinut huoletta asua vielä vuoden tai kaksi vanhempien luona ja säästää sitä kautta rahaa.
Olen nyt asunut vuoden omassa kämpässä. Ei sillä, on ihan mukavaa kun on omaa rauhaa, mutta aika yksinäistä touhua tämä on. Kotona sai sentään jutella vanhempien kanssa. Nyt ainoat sosiaaliset kontaktini ovat töissä ja sielläkin puhutaan vain työasioista. Kännykkäliittymänkin voisi sulkea, kun ainoastaan töistä soitetaan.
Muistan kuinka minulla oli suuret suunnitelmat muuttaa elämäni muuton yhteydessä. Jälkikäteen katsottuna mikään ei ole muuttunut. Täytyy tosin myöntää, että yritys ei ole ollut parasta mahdollista. Olen käynyt silloin tällöin yksin keskustassa kahvilla, elokuvissa, syömässä, baarissa ja kävelemässä, mutta kontaktit ihmisiin ovat olleet vähissä. Sosiaaliset taitoni ovat vain niin helvetin heikot, että on vaikea päästä alkuun. Lisäksi häpeän yksinäisyyttäni. Yleensä ikäiseni nuoret ihmiset ovat aina porukalla liikenteessä. En kehtaa jutella, koska jossain vaiheessa alettaisiin vain ihmettelemään miksi olen yksin.
Muuttaminen oli virhe
2
191
Vastaukset
- Goodright
Tuohon tilanteeseen kannattaa ajautua mahdollisismman myöhään. Olisit voinut ja voit asua vanhempien luona vielä vuosikymmeniä. Kukaan ei sitä estä.
- Y-88
"En kehtaa jutella, koska jossain vaiheessa alettaisiin vain ihmettelemään miksi olen yksin. " Mä oon päässyt tuon pelon yli, ja se on aika turha pelko. Sitä paitsi uskon että jos liikkuu yksinään, niin olet ikään kuin luokse kutsuvan näköinen. On vaikeaa lähestyä kaveriporukoita (ja tuskin kannattavaakaan), joten lähesty muita yksinäisen näköisiä sitten?
Suosittelen netin kautta etsimään samasta kaupungista toista yksinäistä kaveriksi. Mun pitäisi kyllä tehdä niin myös, vaikka asuu täällä pari kaveria ja sisarusta, mutta niiden kanssa ei tule käytyä koskaan missään, ja olisi vaihtelua käydä ees joskus oluella tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862