Prinsessa täytti 34 vuotta ja muuttuu vain hotimmaksi. Zimbio.com-sivustolta löytyy hyviä kuvia sexystä Victoriasta.
Victoria 34 v
6
416
Vastaukset
- hhhfhhfh
17.8 iltalehden kuvissa Victoria näyttää ihan 50 vuotiaalta, itse olen syntynyt -64 ja näytän viktoraa 20v nuoremmalta, vaikka hän on syntynyt -77.
- jk
vai niin
- ihanaa, todella upee
Siis aivan ihanaa, todella upeeta! Eikö ookin?
- Ripuastin
Vickanin leuka käy vaatekoukusta kuten äitinsäkin, queenin.
- utelias uuno*
Silvia on kuulemma huolissaan kun Vickan tekee yhä töitä. Onko jollain tietoa onko Vickan joskus tehnyt jotain oikeaa työtä, ja jos on niin mitä?.
- poispoispoisuomesta
Minusta tuo rinsessa vois joskus muuttaa ilmettään, aina sama, kireä virnistys naamalla. Teennäisen iloinen, yäk. Siskonsa paljon kauniimpi, oikea prinsessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389