Etsivätoimisto Nekala - onko tämä yritys oikeasti olemassa?

kristianarje

Tampereella asuvana olen jo pidemmän aikaa ihmetellyt tämän etsivätoimiston olemassaoloa:

"Etsivätoimisto Nekala on Itä-Tampereella toimiva itsenäinen toiminimi. Suoritamme perinteisiä toimeksiantoja kuten suojelua ja velanperintää, mutta erikoisalanamme ovat Tampereen seudun yliluonnolliset ja paranormaalit ilmiöt. Yli kymmenen vuotta alalla ollut tiimimme ratkaisee ongelmasi nopeasti, turvallisesti ja kustannustehokkaasti. Paikallinen, tamperelainen asiantuntemuksemme mahdollistaa ammattitaitoisen työskentelyn myös kaupungin vähemmän tunnetuilla alueilla. Henkilökuntamme ongelmanratkaisutaidon puolesta puhuu mm. se, että alle viisi prosenttia suoritammistamme toimeksiannoista on jäänyt ratkaisematta."

www.nekala.com

Onko tämä jonkinlaista pilailua? Vaikuttavat olevan kuitenkin melko tosissaan, Etsivätoimistolla on oma puhelinnumero ja kaikki. Soittaisin tai ottaisin itse yhteyttä, mutta en uskalla. Onko joku ollut tähän puljuun yhteydessä ja osaa kertoa mistä on kysymys? Olisi hienoa jos joku firma lähtisi karttoittamaan näitä asioita oikeasti asiallisesti ja johdonmukaisesti.

3

635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Vaikuttaa vitsiltä. Mitä youtubesta poikien haastattelun katsoin. Pojathan arveli että monien tamperelaisten ilmiöiden takana on tonttu nimeltään temmi

• ei yritystunnusta

Pulju tarjoaa maksullisia palveluja, vaikka ei ole edes yritysrekisterissä. Kertoo sivuillaan hoitavansa mm. velanperintää ja ilmoittaa, että "henkilökunnallamme on edellytykset käyttää äärimmäisiä voimakeinoja viimeisenä vaihtoehtona".

Kyseessä on siis laiton yritystoiminta. Iidesrantalainen taloyhtiö on joutunut ko. puljun mainosterrorin uhriksi.

Nekalan Etsivätoimiston sivuilta kopsattua:

"Olen tietoinen siitä, että Etsivätoimisto Nekala ei ole perinteisessä merkityksessä rekisteröity yritys, eivätkä sen työntekijät omaa sovinnaisen yhteiskunnan kapeakatseisesti määrittelemää pätevää koulutustaustaa. Etsivätoimisto Nekala on Suomen valtion verotussysteemin ulkopuolella toimiva toiminimi."

"Ota meihin yhteyttä, niin tapaamme mielellämme kanssasi ja kartoitamme toimeksiannon laadun ja siitä koituvat kustannukset."

"Etsivätoimisto Nekala on Itä-Tampereella toimiva itsenäinen toiminimi. Suoritamme perinteisiä toimeksiantoja kuten suojelua ja velanperintää, mutta erikoisalanamme ovat Tampereen seudun yliluonnolliset ja paranormaalit ilmiöt."

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      6282
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4744
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      41
      3304
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      62
      3141
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      360
      1760
    6. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1578
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      72
      1408
    8. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1368
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1318
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      83
      1229
    Aihe