Näen tämän tyyppisiä unia aina ahdistavissa ja stressaavissa elämäntilanteissa. Tässä siis viime yön uni:
Olin mökillä isoveljen, isän ja äidin kanssa. Unessa isä julisti päättäneensä lähteä sotaan ja kuolla kunnian puolesta. Hän oli seonnut ihan täysin ja puhui vain sotimisesta ja ampumisesta.
Äiti oli epätoivoinen ja itki. Hän oli nähnyt paljon vaivaa jonkinlaisen puisen esineen kyhäämiseen, ja isä tuhosi sen hulluudenpuuskassaan.
Isoveljeni oli jättänyt toisen papukaijansa kuolemaan (hänellä on oikeassa elämässä kaksi papukaijaa, joista toinen on minulle erityisen läheinen, ja saa yleensä ihmisiltä vähemmän huomiota) ja itkin lintuhäkin vieressä hänen minulle kovin läheistä lemmikkieläintään, joka oli kuolemaisillaan.
Itkin kamalasti herätessäni ko. unesta. Itken aina herätessäni unista, joissa on perheeni sisällä on kamalia ongelmatilanteita. Oikeassa elämässä meillä ei ole mitään ongelmia, mutta unissa jostain syystä on. Kerran jopa heräsin omaan huutooni, kun olin nähnyt niin ahdistavaa unta.
Tulkitkaa joku! Olen ihan epätoivoinen!
Tulkitkaa tämä ahdistava uni!!!
....................
2
115
Vastaukset
- unet..
olisitko jotenkin huolissasi isäsi puolesta ? Onko isälläsi jotain mitä hän kovasti haluaisi tehdä mutta ei vain pysty tai ei ole rohkeutta, toiset jotenkin estää sen ?
Mulle heräs kans kysymys, että oletko huolissasi sun isästäsi? Tai jotain muuta tohon suuntaan viittaavaa.. Yleensä alitajunnassa käsitellään paljon sellasia asioita mitä ei pysty muuten käsittelemään.. Toivottavasti painajaiset loppuu pian :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760