Miksi kaikki härkiä?

oinasnainen-.

Olen ollut parisuhteessa kaikkiaan 4 kertaa, ja jokainen mies on ollut horoskoopiltaan härkä. Kaikkia heitä on yhdistänyt omistushaluisuus ja liiallinen jalat maassa -meininki. En halua vaikuttaa ilkeältä ja tyytymättömältä, mutta härkä-miehet eivät vain sytyttäneet minua ollenkaan. Siksi kai ovatkin entisiä parisuhteita. Suhteisiin ryhdyin härkä-miehen painostuksesta. Mies halusi yrittää, josko suhde toimisi, ja päätin lähteä kokeilemaan onneani. Kuitenkin kaikki suhteet jäivät hyvin lyhyiksi. En saanut puhua muista miehistä (edes kavereista), härällä oli joku ihmeen vimma koskea minuun kokoajan, eikä härkä innostunut kokeilemaan mitään spontaania ja omalaatuista (nyt siis en puhu seksistä, vaan harrastuksista, vapaa-ajasta ym). Kaiken kukkuraksi härän kanssa ei voinut edes jutella syvällisiä! Jutut olivat sitä luokkaa, että ne liikkuivat enimmäkseen toimintaelokuvissa ja "mitähän tänään grillattaisiin?" -tyyppisissä dilemmoissa. Minä taas olisin halunnut puhua pitkiä syvällisiä keskusteluja ja kokeilla kaikkea villiä, uutta ja erikoista.
Haeskelen nykyään kumppania, joka olisi syvällinen, sopivalla tavalla vakava, olisi valmis kokeilemaan kaikkea uutta ja antaisi minulle reilusti omaa tilaa. Kiinnostus politiikkaa kohtaan ja jokin luontoaiheinen harrastus olisivat suuri plussa. Mitä arvelette: Vastaisiko joku ilman elementti näitä piirteitä?

10

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oinasnainen-.

      Tarkennan: Oman tilan antamisella tarkoitan sitä, ettei joka hetki tarvitsisi olla kylki kyljessä, ja sitoutumisen kanssa edettäisiin hellävaraisesti ja hitaanlaisesti.

      • Sitoutumisen kanssa hellävaraisesti ja hitaasti? WTF?
        Eikös ne oinaat oo suunapäänä suuntaamassa ensimmäisenä vihille sen kummemmin ajattelematta mitä ovat tekemässä?


    • nti oinas

      vaaka on oikein hyvä vaihtoehto. itsellä ainakin menee ajatukset hyvin yhteen vaakamiesten kanssa. ovat aika ennakkoluulottomia kokeilemaan ja heidän kanssa on helppo puhua. osaavat möys antaa monesti oinaan toivomaa haastetta, eivät ole aivan pompoteltavissa jne. heidän kanssaan on mahdollista riidellä kiihkeästi ja sopia heti riidan jälkeen. en vain ole löytänyt vielä tarpeeksi silmää miellyttävää vaakaa.

      kaksonen on kanssa mielenkiintoinen mutta mielestäni paljon "kierompi" kuin vaaka. valehtelevat paljon, haluavat seikkailla jne. mutta niistä löytyy spontaaniutta kivasti!

      • huhhuh

        Just, olen oinasnainen ja tutustuin todella petolliseen kaksosmieheen vm 54. Valehteli niin vallan kauheasti. Mutta hänellä on varmasti jokin persoonallisuushäiriö, joten en laittaisi tätä mitenkään kaksosten ominaisuudeksi. Olen kuitenkin oppinut jotain. Valehtelijoiden kanssa pitää vaan olla tiukkana. Ei saa antaa asioiden olla. Jos toinen valehtelee, niin sitten voi ottaa kovat keinot käyttöön eli selkä vaan seinää vasten ja totuus esiin tai ulos jutusta. Ei ehkä oikea foorumi kertoa tästä, mutta jotenkin se mies mustasi kaksosten mainetta mielessäni, vaikka ymmärrän, ettei hänen käyttäytymisensä johdu horoskoopista.


    • härkänainen.

      mun mielestä oinas ei sovi härälle ollenkaan. itse härkänainen ja mielestäni oinaat on liian meneviä ja spontaaneja. jousimies sopisi sulle todella hyvin

      • härkä$oinas

        Olen oinasnainen. Minusta härkä sopii minulle oikein hyvin. Viimeisin miesystävä oli härkä. Juttu loppui, mutta syynä oli jokin muu kuin luonteiden yhteensopimattomuus. Isäni oli myös härkä ja olin hänelle tosi rakas ja tärkeä. Isä oli jotenkin aika tyypillinen härkä, mikäli olen oikein ymmärtänyt. Hän oli vakaa, esteetikko, lämmin ja huolehtiva.


    • JK

      VAI IIN

      • jklle

        niinpä niin JK, mikäs sun horoskooppimerkki on?


    • taurusmenx

      Tunnen muutamia härkämiehiä. Yhteen jopa rakastuin. Nämä miehet ovat olleet innostavia, uteliaita, leikkimielisiä, luotettavia. Jos voisin horoskooppimerkin perusteella valita, haluaisin hyvinkin itselleni härkämiehen. Olen itse oinas.

      • Aries2

        Minäkin oinasnainen ja kaksi härkämiestä on ollut. Toinen petti toisesta ei varmuutta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe