kun siellä aherrat
voi sua rakas pieni
10
590
Vastaukset
- jooop
aherra sä vaan sen pienes kanssa..;)
- raskasta puuhaa.
:D
- emmää
mitään 'aherra'. Heittelen menemään vaan, kyl se loppuu sit ku aika on. Laiskaan sitten taas ja muut ahertaa.
Muutenkin, en tunne ahertavani, väärä sana. Joskus jopa viihdyn, joskus menee rytinäksi ja siitä huolimatta ei se niin vakavaa ole. Tuleepahan tuuletettua agressioitaan ja niistä saattaa olla jopa hyötyä siinä mielessä. Oon sitten kiltisti ja hiljaa kotona.
Ainut vaan, että nykyään ei kestä pidempiä putkia,se haittaa . - CeLo
Miksi sana "pieni"?
Jos joku on rakas, niin miksi hänet pitää pienentää?- no höh.
pieni on hellittelysana. Tulee varmaan siitä kaikkein suurimmasta rakkaudesta, pieni lapsi/vanhemmat.
- CeLo
Rakas ei ole lapsi eikä vanhemmat. Ällöä.
En siirrä niitä tunteita häneen. Ne on eri tilanteisiin.
Mun rakas on upea, mahtava, arvokas juuri sellaisenaan. Ei tarvii kutistaa mitenkään ollakseen rakas.- ootko ihan viisas???
kuinka niin "rakas ei ole lapsi eikä vanhemmat." Täytyy sanoa et sulta puuttuu paljon.
- ap
no kun hän on niin hentoinen ja söötti. älkää nyt joka asiaan juuttuko :D ja hän ahertaa kun on liian ahkera tekemään töitä. HÄN on mun pieni aina vaan, ottaako pattiin? voi että nämä palstat on kivoja.
- gggggggg
kuinka pieni sana voikaan provota väärässä kohtaa sanottuna, kannattaa varoa!
- ..
lisää välteltäviä sanoja ovat: ...huoh (kuulostaa siltä kun kumipatjasta olis lähteny ilmat, säälittävää), reps (kulunut), paraus (vatsavaiva tai raamatullinen sana), sä olet tollo ( ihan tosi!).
Edelliset sanat lisätään kiroilusuodattimeen :) heti huomenna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202730Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462366Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262162Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o312101Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581748Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121282Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181279- 551130
- 661125
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41085