RAKKAUS-, PARI- ja IHMISUHDE?

Valkoinen Shamaani

Tässä nyt vajaat pari vuotta olen mietiskellyt, mitä nykyään rakkaus-, pari- ja ihmissuhteet tekojen tasolla ihmisille merkitsevät!

Nimittäin kun avioliittoon mennään jo muutaman kuukauden seurustelun jälkeen, perheväkivalta lisääntyy vain tavoiltaan monipuolistuen, lasten huostaanottojen määrä kasvaa (Mm. äidit haluavat päästä eroon murrosikäisistä lapsistaan heidät viranomaisten avulla sijaiskoteihin "siirtämällä", koska "uudessa perheessä" näille lapsille ei olisi sijaa!) ja eri medioiden kautta jo hyvin nuorille ”opetetaan”, että ihmissuhteissa sekä elämässä lähes kaikki keinot ovat tekoina luvallisia, kunhan niillä päästään niihin tavoitteisiin joihin ihminen itse haluaa?

Ja mitenkähän parisuhteen rakentaminen mahtaa aikuisena onnistua niiltä keskenkasvuisilta tytöiltä jotka nyt 14 - 15-vuotiaina ”työnnetään” vanhempiensa kannustamina erilaisten reality –sarjojen kautta kansainväliseen mallimaailmaan, ”opettelemaan” sen, että anorektikkojen sekä ”kiiltokuvien” maailma on ainoa oikea tapa elää?

Joka tapauksessa pääasiallisin syyni tämän keskustelunavaukseni kirjoittamiseen on se, kun mietin mistä ihmeestä suomalainen nainen (ikähaarukassa 25 - 50 vuotta) on omaksunut toista sukupuolta kohtaan toimiessaan käytösmallina sen, että mitään vastuuta omista teoistaan tai sanoistaan ei tarvitse ottaa (toisen sukupuolen tunteilla voi esim. vapaasti leikkiä kuin ”kissa hiirellä”), naisella on kirjoittamaton etuoikeus kritisoimattomaan päätöksentekoon suhteessa miessukupuoleen ja jos mies ei ole valmis ”alistumaan naisen tahdottomaksi leluksi”, katoaa naisen kiinnostus tällaista miestä kohtaan erittäin nopeasti.

Samoin täältä netistä löytyy sivustoja jossa jopa tuhannet Suomalaiset naiset joko uskottelevat miehille etsivänsä ”todellista kumppania itselleen” ja rahastavat miehiä ”antamillaan lupauksilla” eräällä tavalla ”maksullisina naisina” mm. eri puhelinlinjojen kautta (Itse lukuisia kuukausia seurasin samassa huoneistossa, kun ns. ”tavallinen keskustelulinjojen nainen” sai erittäin hyvän maksun joka minuutista jonka miehille valehteli!)
tai vaihtoehtoisesti etsivät suoraan seksiseuraa omaa kumppaniaan pettääkseen.

Myös tällä keskustelunavauksella haluan herättää erityisesti teidät naiset miettimään sitä, että jos sananne eivät millään tasolla vastaa tekojanne, ette kykene antamaan minulle miehenä edes mitään mahdollisuutta tutustua molemmin puolin suhdetta ajatellen tai kun pari- tai ihmissuhdekammoisina ”erehtymättömään naisen vaistoonne luottaen” kerrotte, ettette voi aloittaa seurustelua kanssani, koska tuo ”vaistonne” kertoo minun olevan miehenä aivan jotain muuta kuin todellisuudessa olen,

niin miksi ihmeessä pyritte löytämään minusta ihmisenä syyn siihen miksi suhdetta ei voi kanssani rakentamaan lähteä?

Kun lisäksi nyt lukuisia kertoja olette pelkästään valokuvani nähtyänne ”sylkeneet kasvoilleni”, unohtaen täydellisesti esim. sähköpostiviestein kanssani toteuttaman (vahvankin) tunteiden sekä ajatusten vaihdon,

niin miehenä en kyllä tästä syyllisyyden taakkaa (siis mielestänne suhteeseen kyvyttömänä miehenä) aio kantaa!

Miksi siis pettää, valehdella sekä itsekeskeisesti ”metsästää vain sitä ihanaista kiiltokuvaa”, jos samaan aikaan haluaa / odottaa saavansa ihmisten myötätuntoa ja positiivista huomiota? Niin ”metsä vastaa kun sinne huudetaankin hyvät naiset!

0

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
        Maailman menoa
        127
        7148
      2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
        Euroviisut
        123
        4944
      3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
        Tv-sarjat
        66
        4286
      4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
        Suomalaiset julkkikset
        15
        3463
      5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
        NATO
        724
        2271
      6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
        Maailman menoa
        281
        1718
      7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
        Ikävä
        67
        1475
      8. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
        Ikävä
        22
        1466
      9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
        Ikävä
        58
        1438
      10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
        Ähtäri
        58
        1394
      Aihe