taistella. Maailma on pullollaan terveitä miehiä. Ja suomi täynnä tapahtumia
Mielevikaisesta ei kannata
9
350
Vastaukset
- olet sinäkin :)
tä ?
No, miten vain.. - -
Sä tartteet apua. noi aloitukses on sairaita.
- ;-P
sama koskee myös naisia
- siivuilija
Tän viestin oli varmaan tarkotus löytää joku, kenet varmasti tietää löytävänsä.
Jos ikävöinti tekee jostain mielenvikaisen, niin vika on aloittajan päässä, ei muissa ikävöivissä. - ...sivusta...
Yrittää mustamaalata erästä miestä.Sairas on itse joka noin kirjoittaa.
- Mielenvikaisen muija
Jos mä vaikka saisin sut haaviini terve mies!! en mää siittä taistele oon vaan tukena kunnes löydän sun syliis tai kunnes sä hyppäät syliini
- pienestä se alkaa
Charlie bit my finger - again !/youtube
- reikaaan
Hä? Eikös ne kaikki mielenvikaiset joukolla kokoonnu niihin tapahtumiin tappeleen lol
- Väärät keinot
Aika ilkeätä ja katkeraa tekstiä. Eikö voisi sanoa jotain kaunista toisesta ihmisestä. Jos asiat eivät menneet toivotulla tavalla niin on ihan turhaa alkaa nimittelemään ja vihaamaan toista ihmistä.
Etkö voi olla ystävä tai onnellinen toisen onnesta?
Et sinä ainakaan tuolla tavalla voita tuota miestä takaisin.-.
Etkö ole ikinä kuullut sanontaa "ennemmin koiralta kusi loppuu kuin nartulta konstit", eli jos hlauat tämän miehen takaisin niin keksit kyllä keinot. ;-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750