kävelet aina välillä vastaan ;)
Söpö mies Prismassa..
24
791
Vastaukset
- kenties minä
missä prismassa?
- ;)
Pohjois-Pohjanmaalla.. ;)
- seuraavallakerralla
ai oletko se sinä söpö tyttö pohjois-pohjanmaan prismassa joka kirjotti ?
anna seuraavan kerran pusu mulle, niin se on siinä.. - tarkennusta kiitos
Missäpäin tämä on tarkalleen ottaen? Pohjois-Pohjanmaallakin on Prismoja melkoisen paljon.
- mee lukemaan
Tää on varmaan sulle:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9994625
"Oletpa muuten aivan uskomattoman kaunis nainen!!"- tarkennusta kiitos
No eipä mene minulle, en ole kyseistä viestiketjua koskaan ennen nähnytkään.
Ja eipä taida muutenkaan olla minusta kyse, sillä yhdessäkään Prismassa en ole käynyt pitkään aikaan.
- ;)
ei tuo kirjoitus ollut minulle.. En ole huikaisevan kaunis, tavallinen vain. Oulun seudulle menee.
- anony
haluaisitko antaa hieman lisää tuntomerkkejä, miehestä sekä kaupasta?
- chii-
metrohousut, kalju, tupakkaa ostamassa usein?
- abrahammi84
joo sellainen juoppo nisti renttu
- J.J.J.
törmäilemmekö alkon ovella vai missä?
t. komea vaaleahiuksinen mies- abrammm
joooooooo kaikki juoppoja
- Matt-D
Kohtasimmeko eilen kondomihyllyn luona? Sinulla pitkät vaaleat suorat hiukset ja söpö hymy?
- nainen-1980-
Hmmm. Olitko sä se pitkä mies, joka kysyi myyjältä onko myös S-koon kondomeja?
- Uteliash
Missä AP? Tuntomerkkejä? Koska nähty?
- AP
Ollaan useasti nähty ja sinulla on ihanan ystävälliset silmät ja hymy.. Thats it, en tiedä mitä tällä hain,eihän tämä mihinkään voi johtaa joten.. Hei vaan..
- Uteliash
Missä ongelma? Oletko ujo vai varattu?
- AP
molempia. Oletko sinä söpö mies prismassa vai vaan utelias(h)? :)
- 1988 Z
Jaaha. Kuumia katseita ja aatoksia taas kerran Prismoissa.
Päiväunet ovat kivoja. - eki-1982
Itse näen yhtä söpöä naista pari kertaa viikossa Linnamaan Prismassa. Vaan ei se taida huomata mua.
- Rismasa
Oulusa 3 isoa Prismaa ja niissä päivittäin yhteensä varmaan 10,000 miesasiakasta. Mistä tässä tietää, kuka nainen haikailee ja ketä?
- ;)
Tarkennetaanpa sen verran että mies on töissä Oulunseudun prismassa ja ihaileva on asiakas..
- Huokss
Prismat on kyllä kaikista parhaimpia paikkoja
- ;)
sulla tais olla kiire tänään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750