Täällä Lieksassa alkaa" jo" kaupungin johto nostella käsiä pystyyn,"kun ei enää mahdu"joten oisko teillä siellä mahdollisia majapaikkoja tarjolla?
Mutta tänne niitä vaan ollaan tuomassa....
Mamuja,kiinnostuneita?
7
225
Vastaukset
- Teltat metsään
Pitäkää vaan siellä, näkyi olevan vuokrataloilla 18 asuntoa vielä vapaana. Täällä on omasta takaa, vaan ei näy yhtä suurena massana kuin siellä ;)
- pitäkää vaan
Se on kiva kun tekin saatte sitä paljon kaivattua ulkomaista työvoimaa,kun asiantuntioiden mukaan Suomea uhkaa vakava työvoimapula,somalipoikahan on tunnetusti hyvin työperä ihminen.
- ?
Joo,mut kun
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9999888
ei enää mahu.- Höhöö
Nuo lieksalaiset on vähän nahjuksia ja hölmöjä.
Se oli jotain 74 -75 kun oltiin keikalla Lieksassa. Lieksasta oli tullut kaupunki ja lieksalaispojat oli niin v...n kaupunkilaista kuin vaan korpikylän vähä-älyköt voi olla.
Mentiin siinä sitten kaverin kanssa kapakkaan, olikohan Katrahovi tai joku selannen.
Tanssiteltiin paikallisia likkoja kunnes lieksalaiset juntturat alkoi käymään kuumana. Ei olis saanu tanssittaa heidän naisiaan. Siinähän saattaa vielä sissäsiittosuus katketa ja syntyä Lieksaan joku älykäskin jälkeläinen jos Joensuun poika pääsee "pukille" (no kyllähän niitä syntyikin).
Eräästä pöydästä nousi neljä urhoollista ja kehotti meitä lähtemään ulos.
Halusivat opettaa meille tapoja.
En kerro tarkemmin mitä tapahtui, mutta noin 15 sekuntia sen jälkeen kun päästiin pihalle oli yksi lieksalainen kontallaan pihalla, toinen perseellään lumihangessa - kummallakin naama veressä ja kaksi pisteli pitkillä karkuun.
Sellasia sankareita (vai sanosinko runkkareita) ne lieksalaiset. - hah hah
Höhöö kirjoitti:
Nuo lieksalaiset on vähän nahjuksia ja hölmöjä.
Se oli jotain 74 -75 kun oltiin keikalla Lieksassa. Lieksasta oli tullut kaupunki ja lieksalaispojat oli niin v...n kaupunkilaista kuin vaan korpikylän vähä-älyköt voi olla.
Mentiin siinä sitten kaverin kanssa kapakkaan, olikohan Katrahovi tai joku selannen.
Tanssiteltiin paikallisia likkoja kunnes lieksalaiset juntturat alkoi käymään kuumana. Ei olis saanu tanssittaa heidän naisiaan. Siinähän saattaa vielä sissäsiittosuus katketa ja syntyä Lieksaan joku älykäskin jälkeläinen jos Joensuun poika pääsee "pukille" (no kyllähän niitä syntyikin).
Eräästä pöydästä nousi neljä urhoollista ja kehotti meitä lähtemään ulos.
Halusivat opettaa meille tapoja.
En kerro tarkemmin mitä tapahtui, mutta noin 15 sekuntia sen jälkeen kun päästiin pihalle oli yksi lieksalainen kontallaan pihalla, toinen perseellään lumihangessa - kummallakin naama veressä ja kaksi pisteli pitkillä karkuun.
Sellasia sankareita (vai sanosinko runkkareita) ne lieksalaiset.oho...joo oot (tai 74-75 olit) kova sälli.
- tuntuuko tutulta
mitenkä se alanko lauloi aikoinaan, kun lieksa putos puusta, kaikki kävi äkkiä,,,
- Onko kysytty..
Ymmärtääkseni Lieksasta itäänpäin sijaitsee maa jossa on vielä vapaita asuntoja runsaasti. Siperian lakeus on suuri, ja maiden välinen yhteistyö saattaisi puhjeta täyteen kukoistukseen tällä(kin) osa-alueella.
Sävel "Katjusha"
Siperian lakeus on laaja,
Sonja siellä lunta lapioi. Hei!
Sonjalla kävi huono tuuri, (kun)
uusi tuuli uutta lunta toi. Hei! (2x)
Olen vanha kolhoosinainen
ei oo mulla yhtään ystävää
ei oo mulla lehmää, eikä lammasta
eikä suussa yhtään hammasta (2x)
Minä olen poika Petroskoista,
täällä ei oo töitä kelläkään. Hei!
Sirppi ja vasara ne taivahalla loistaa,
paska haisee ja balalaikka soi. Hei! (2x)
Njetu voita, njetu perunoita,
njetu suolaa, njetu makkaraa.
Kyssäkaalilla tämä kansa jaksoi,
kun ei ollut suuhunpantavaa.
Kaalisoppaa,
kaalisoppaa, kaalisoppaa. Hei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1794896Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063989Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 513410
- 563379
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362838Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232296
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211929Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788