Olet mulle. Ja miten tärkeää olisi että tietäisin että välität myös. Jos olen sulle tärkeä. Edes joku pieni ele, kommentti jotain. Mutta en halua ruikuttaa enempää hyvää yötä jälleen kerran.
Voi kun tietäisit
9
441
Vastaukset
- en jaksa tajuta enää
kenelle nämä viestit menee ...??
- en oo ap
No etkö tajuu ite! Se mene Häneltä Hänelle!
Ja tuo Hän-ap on varma, että Hän-toinen pysty lukemaan toisten ajatuksia ja arvamaan, että se kirjoitettu just hänelle. Uff.
- me here
Olet tärkeä! Aina!
- _0_16
Ja kaikki tunnisteet puuttuu taas, järkee....
- ap.
03-a n:ltä m:lle, t-alkuiselta. S`il vous plait.
- ap.
ap. kirjoitti:
03-a n:ltä m:lle, t-alkuiselta. S`il vous plait.
Ja musta tuntuu pahalta että joku suurinpiirtein teurastaa mut, etkä vaivaidu edes toivottamaan hyvää yötä. Se olisi ikään kuin ollut ele että olet mun puolella ja välität. Mussa on myös ihan tyypillisiä naisellia piirteitä ja arvostan tiettyjä juttuja.
- -t-
Nii in ja samoin sanoin eräälle Herralle ( pks ) sanoa voisin. Kertoisin Hänelle jos saisin tilaisuuden missä avautua...tai voi olla että menis taas pupu pöksyyn, oh no :)
n>m - pieni ele
Hyvää yötä ;)
- ++++++
www.yutube.com/watch?v=ILjW6W-AFo4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750