Näkisitkö Keskiyö minulle

miksi näin

Näkisitkö, onko edes pitkällä aikavälillä tulossa elämääni helpotusta.
Tunnen itseni niin loukatuksi ja lyödyksi monen ihmisen taholta.
Suoritan lähinnä elämääni. Olen halunnut sulkea silmäni sukulaisten
ja "ystävien" väheksynnältä. Olen halunnut antaa anteeksi vaikkei sitä ole
pyydetty.
Löydänkö enää itsekunnioitustani ja onko tällä hetkellä tai tuleeko elämääni
normaaleja toista kunnioittavia suhteita?
Kiitos jos ehdit ja jaksat.

4

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskiyö

Hei
      onko sinun lähelläsi joitakin häkkejä, joissa olisi vaikka kaneja tai jäniksiä tai jotain sellaista? ovatko kotielämet sinun vastuulla?

minä en voi nähdä aikaa, ainoastaan kuvia, mutta yritetään.
      sinua on syytetty monesta asiasta, vaikket itsellesi kaikkea vastuuta edes koskaan ole halunnutkaan. se on vain työnnetty sinun osaksesi.

onko sinulla ja isälläsi kiviä kengissä? ja äitisi on isän puolella?
      älä suotta jakele armeliaisuuttasi, jos sitä ei edes pyydetä eikä sitä arvosteta.

ottaisit välimatkaa, työ toisella paikkakunnalla ja uusi elämä olisi valtava haaste sinulle. riittäisivätkö voimasi sellaiseen?
      kyllä sinä olet täysin normaali, ei epäilystäkään. pää pystyyn, äläkä enää suostu toisten maalitauluksi.

• irtikö

Hei!
        Kiitos!
        Eläinten kanssa en ole ollut tekemisissä.
        Se on totta, että minua on syyllistetty vuosikaudet. Oikeastaan kaikesta mitä
        teen. Syytä en tiedä. Kaikki vain on väärin mitä sanon tai teen.
        Totta sekin, että äitini ei ole puolustanut minua juurikaan isääni vastaan, silloin kun itse en vielä sitä osannut.
        Totta, että paremmin voisin aloittaa uuden elämän, jos vaihtaisin paikkakuntaa, jaksaisinkin varmaan sen tehdä.
        Ongelmana on vaan se, että yksin en pysty siihen. Ehkä vielä.
        Näetkö, että muutoksia esim. paikkakunnan suhteen vielä tulisi. Vai onko tämä asunto pitkäaikainen. Jos sinulla on aikaa vielä tähän vastata. Kiitos!

• Keskiyö

Hei
      olisikohan tuo häkki ollut kuvajainen sinun tunnelmistasi?
      tiedätkö, se vanha sanonta mustasta lampaansa pitää valitettavasti paikkansa. ei tarvitse tehdä mitään väärin,jos jo syntyessään saa ns. väärän värisen turkin.

se välimatka-asia on välttämätön sinun elämässäsi, mutta voithan aloittaa sen jo henkisellä tasolla. rakenna näkymätön metrin kehä ympärillesi, äläkä päästä heitä sen sisäpuolelle. muista, että sinä kuulut vain itsellesi.

ehkä saat vielä apuakin siihen muuttoasiaan, voit ainakin muhitella sitä itseksesi. minä näen pakettiauton joka vie tavaroitasi perä keikkuen.
      tiedätkö, on yksi pieni asia, joka aina auttaa. minäkin teen sen usein.
      sytytä itsellesi kynttilä ja nauti siitä. se kutsuu sinun suojelusenkelisi luoksesi ja suojelee sinua. tuo sama kynttilä auttaa myös silloin kun on hermostunut tai jännittää jotakin asiaa kauheasti. kun minun tutuilla on vaikka jotkin kokeet, sytytän aina kynttilän heille.
      onnea matkaan!

• Toivoa on

Hei taas!

Kiitos vielä! Allekirjoitan kaiken mitä sanot!
        Varmaan häkit kuvaavat juuri tilannettani. Ne liittyvät useaan ihmiseen ja
        tilanteeseen.
        Musta lammas olen myös, vain ehkä "vääränlaisuuteni" vuoksi. Kiltteyteni myös.
        Välimatkaa pitää lisätä ja tuo suojausohje on hyvä.
        Ihana mielikuva perä keikkuen kulkevasta pakettiautosta : )!
        Kynttilä palaa vierelläni. Aika mielenkiintoista, että aioin laittaa sen jo aiemmin
        palamaan, mutta en laittanutkaan koska ajattelin lähteväni vielä ulos. Mieluummin sammutan kynttilän niin, että olen kotona.
        Kynttilän poltto on tuttua tuossakin tarkoituksessa kuin ehdotat.
        Kiitos paljon avusta ja kaikkea hyvää sinun elämän asioihin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe