Keskiyö kysympä sinulta ;)

Nainen ja oma asunto

Heippa,

Miten on , saanko minä koskaan omaa asuntoa? kauheasti tekisi mieli saada oma omakotitalo. Oman kodin myötä tulisi ilmeisesti elämääni vihdoin se rauha mitä odotan. Miltei kateellisena katson kun ihmiset ostavat omia asuntoja ja menevät naimisiin. Ei tuollaista tälle lyylille satu. Ehkä entisessä elämässä....

ja ps. eikö olekkin lapsiluku tämä mikä minulla nyt on? enhän enää hurahda siihen ;)

7

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskiyö

Hei siellä lyyli :-)
      sinä tiedät että kamalasti velkaantumalla saa aivan mitä vain. mutta sinä tiedät myös että on hankalaa nukkua, kun velat painavat päälle ja hermoja repii.
      taitaa olla korot nyt hienoisessa nousussa.
      ja mikä ihmeen kiire tässä nyt on??

lyylille kävisi oma rivitaloasunto melkein paremmin, sillä siinä ei ole niin paljoa pihatöitä. ja pieni sauna olisi ihana. sen minä sinulla tosissaan näenkin. ja lapsellesi oma huone.
      se rauha mistä puhut, lähtee alkujaan muualta kuin omistamastasi kodista.
      sen alkuperä on sinun sydämesi.
      se taas on kestänyt kovia ja kerännyt itsensä taas kasaan pienistä muruista, jotka ovat itkeneet karvaisia kyyneleitään. ja aina lyyli lupasi että näin ei enää koskaan tapahdu.
      yritän kirjoittaa vitsikkäästi, ettei me kumpikin purskahdettaisi parkumaan....

naimisiinmeno ei takaa mitään, sen näet jo lukemalla tätä palstaa. rakastuminen sensijaan on tunteista suurin! ja se tulee sinunkin kohdallesi, kunhan hieman hellität etsimistäsi. sinusta nimittäin näkyy kilometrin päähän, että olet etsimässä uutta isiä.
      mutta ei siinä mitään pahaa ole, sinä tarkoitat hyvää ja olet valmis kantamaan omat kortesi tähän yhteiseen pesään.
      oikeastaan minusta tuntuu, että sinun olisi hyvä kirjoittaa tuon toisen nimimerkin kanssa, se oli Arto78 tai jotakin sinnepäin. teillä saattaisi olla paljonkin sanottavaa toisillenne. ja kun tätä ajattelen, tuntemukseni vain vahvistuu.

sitten kun olet aivan sekaisin ajatuksiesi kanssa, voit ottaa taas yhteyttä minuun. teen välillä pitkiäkin sepustuksia ja voin kertoa yksityiskohdat s-postin kautta.
      pää pystyyn siitä! :-)
      ps. ei mitään tarkkaa rajaa lapsiluvulle....

• Nainen ja oma asunto

Voi että sinä kirjotat niin mukavasti :) Kiitos että nakkasit huumoria peliin, on nämä ilman sitä aika raskaita asioita :)

Tarkoitatko nimimerkkiä Juha Antero 78 ? mitään Arto nimimerkkiä en kyllä löytänyt. Tuo Juha Antero kuulostaa kivalta ja tolkulta mieheltä ;)

Mihin sähköpostiin voi laittaa sinulle meiliä?

Mua jäi nyt vähän kaivelemaan tuo lapsihomma.... :) tuo rivitalo asunto kuulostaakin realistiselta ja niitä olen tässä oikeastaan katsellutkin... on vaan polttava halu saada jotain pysyvää.. jos ei ukkoo niin asunto :) siis jotain joka on vain minun ... eikä kukaan pois ota.. vaikka eihän nuo ukotkaa aina niin pysyviä ole, kovin ovat liikkuvaista sorttia ;)

Oot kyllä ihana ihminen keskiyö! Lyyli kiittää sinua ja lähettää energiaa jotta jaksat auttaa ihmisiä

• Keskiyö

Sellainen hyvänyön viesti tähän, että olen ajatellut sinua kovasti ja mielelläni :-) ja siihen kysymykseesi sanon, että näen sylissäsi pienen poikavauvan.
        hänelle sinä laitat oman huoneen, kalustat sen sinisin tapetein ja pienin huonekaluin, jotka ovat hyvin valitut ja rakkaudella laitetut.

olet onnellinen nainen.

• Nainen ja oma asunto

Kiitos osoitteestasi, ymmärrän että aikaa vie ja ymmärrän hyvin tuon hinnankin, en pidä sitä pahana . Pitää yrittää saada JuhaAntero78 kiinni ;) voihan se olla hieman vaikeaa, mutta katsotaan...

• Keskiyö

Hei
        olen hieman utelieas..... että miten menee?
        :-)

• Juha,Antero78

Moi!
      Ei se yhteydenotto ole niin vaikeaa. Sinulle on jo sähköpostia! :)

• .,.,.,,..

Nyt juhaanterokin saa ekan kerran pettää niin tajuaa vaimoansa. Kuinka mukavaa vaihtelu on.

Sitä en tajua että moittii vaimoaan ja kun laitettiin tarjottimelle juhalle naista oli kanssa heti ottamassa....

Eli jospa hänen vaimo on sen näkönen miehet iskee mutta juhaantero ei osaa niin sai tältä nyt naisen tai ainaski hetkeksi kunnes lähettää kuvansa ja pituutensa...painonsa jne.... se on yhtähyvin väärin kuin vaimosikin teki..
      eli en ymmärrä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2371
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      1961
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1856
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1653
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1478
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1012
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      17
      980
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      845
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      840
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      798
    Aihe