Elikkäs mulla on 2500km ajettu baotian, joka on viime vuoden mallia. Siinä on semmonen vika että sillä pääsee noin kilometrin, kunnes se hyytyy ja sammuu ja ei suostu käynnistymään uudelleen kuin vasta joskus vartin päästä. Mikähän vois olla vikana?
Baotian sammuu kilometrin ajon jälkeen
6
829
Vastaukset
- .gf,m nÖ
Onko sitä huollettu koskaan?
1. Vaihda öljyt koneeseen ja perään
2) säädä venttiilit arvoon 0.08 mm
3) vaihda tulpanhattu muoviseen
4) ajele onnellisena - dhyhjtyikdty
Kyllä on huollettu ja mikään noista ei vaikuta tähän ongelmaan.
Kukahan säätänyt vettiilit sillä vika kuin oppikirjasta eli lämmetessään venttilien välys pienenee ja silloin ri tule alipainetta (imua) polttoainehanalle ja kun 15minsaa jäädyttyään metalli jäähtynyt (supistunut) niin taas toimii...
Itse mittauttaisin jokatapauksessa ne venttiilien välykset...- alpertti2011
PappaSkootteri kirjoitti:
Kukahan säätänyt vettiilit sillä vika kuin oppikirjasta eli lämmetessään venttilien välys pienenee ja silloin ri tule alipainetta (imua) polttoainehanalle ja kun 15minsaa jäädyttyään metalli jäähtynyt (supistunut) niin taas toimii...
Itse mittauttaisin jokatapauksessa ne venttiilien välykset...sama vika solikassa viime vuonna, tarkista bensasihti, tankki tyhjäksi,alipainehana irti ja sihti löytyy hanan juuresta, sihti saattaa olla osittain tukossa. jos asennat bensaletkuun lisäsuodattimen,pitää sen olla mallia pienkoneen suodatin, mitkään auton suodattimet ei toimi, pienkoneen suodattimen sisällä on metallisihti eikä mitään paperia joka tukkeutuu vapaassa valutuksessa koskapa bensapumput ei ole pakottamassa virtausta vaan se tapahtuu omalla paineella jolloin pienetkin bensahyytymät estävät bensan valumisen kaasariin ja käy niin että lyhyen ajon jälkeen kaasutin on tyhjä ja moottori sammuu. kestää odotella jonkin aikaa ennenkuin kaasutin taas täytyy ja voi hyvällä onnella ajella jonkin aikaa
- ........
Vika on todennäköisesti tämä teksti lainattu sanili.tk
3. Moottori ei käy kunnolla tai sammuu.
Korjaus: Bensatankilta kaasuttimelle tuleva alipaineletku on litistynyt. Irrota istuinosa kokonaan pois. Se on kiinnitetty neljällä mutterilla. Irrota ne ja nosta istuinosa pois. Alipaineletku sijaitsee kaasuttimen oikealla puolella(takaapäin katsottuna). Lovea muoviosaa jotta letkua saadaan alemmaksi. Voit myös porata muoviin reiän ja pujottaa letkun siitä läpi. Tarkista myös että letku on molemmista päistä kunnolla paikoilleen. Tämä kannattaa tehdä vaikka mitään ongelmaa ei ole, koska painavan henkilön istuessa skootterin päällä istuinosa painaa letkun litistyksiin.
http://djruoto.com/sanili/kuvat/alipaineletku.jpg - qegeg
tuo koskee vain niitä ekoja maahantuotuja malleja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181