K-Market Mustikka, yäk, mikä vartija

entinen kanta-asiaka

Onko muut huomanneet K-kauppa mustikan yhtä isokokoista, järkyttävää vartijaa, kävimme tänään su 17.7 siellä ja tämä mies seuraili asiakkaita erittäin epäkunnioittavasti mulkoillen ja kytäten.

Useampi ystävämme on huomannut tämän käytöksen ja vaihtanut kauppaa sen tähden. Ei ole kiva tehdä ostoksia, kun epäystäväliinen, mulkoileva vartija seuraa perässä ja on hyvin tyly sekä negatiivisen oloinen.

Luulisi omistajien puuttuvan vartijan käytökseen, kun hänestä niin moni on jo valittanut.

29

5233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luuranko

Joo se on se kaurapuuro-kalle, rento ko rautakanki, muuten kyllä tosi asiallinen.

• 23

olet varmaan varas,kun noin pelkäät kiinnijäämistä,rehellinen ihminen ei vartioita pelkää,ne on varkaitavarten,

• mustikkalähikauppa

Minua on siellä vartija seurannut myös, mutta ei ole kuvailemasi henkilö. Törkeästipä kuvailit...Mukavia ovat olleet kaikki vartijat ;)

Kaupan asiakaspalvelu on tosin huonontunut. Vartijat ovat palkattu sinne töihin joten heidän toimintaa ei voi yhdistää suoranaisesti kaupan imagoon.

• böbö

Olen niin tympäytynyt näihin ykan vartijoihin..! Itse monesti pyörin kaupassa ja mietin mitä sitä ostas. Mutta kun näin toimii huomaa vartijan menevän koko ajan tiheämpää vierestä ja kyttäävän. Pyrinkin monesti ennen kauppaan menoa tietää tarkasti mitä haen ja missä sitä on. Sitten nopsasti kassalle ettei vartijan tartte kopissaan edes persettä tuolista nostaa... Joskus vituttaa se kyttääminen niin että olen mulkannu oikeen pahasti ja tokassu mitähän toikin saatana kyttää. Sillä saa vähän rauhaa tehdä ostoksia. Ens kerralla kun huomaan vartijan kyttäävän lähden saatana seuraaman sitä. Ihan pokkana meen perässä ja katon millon sitä rupee seurailu ahistaa...

• Skitsofreniaa

Oletko niin tyhmä, että menet kauppaan "pyörimään ja miettimään, että mitä ostais???"

Minä ja kaikki muutkin tervejärkiset ihmiset menemme kauppaan vasta sitten, kun tiedämme mitä tarvitsemme.

Vartija tekee siellä vain työtään, ei häntä kiinnosta mitä ostat vähäisillä pennosillasi.

Parane pian...

• helpollapääsis

No mitä te valitatte, teillähän on siis siellä henkilökohtainen palvelija mukana ;). Itse ainakin kysyisin joka-ainoan ostoksen sijaintia :D

• Vartija paikallaan

Niinpä ja minkähän takia sinne on vartija otettu ..oliskos näpistyksiä ainakin teinit häiritsi.. ja onpahan ainakin vanhemmilla asiakkailla turvallisempaa asioida

• On huomattu

Hän tekee siellä työtään.
      Vahtii varkaita ja tuo turvallisuutta.

LIsää hänenkaltaisiaan vartijoita.

Tämän viestiketjun aloittaja voisi mennä vaikka hieman itseensä ja ajatella tarkemmin, ennenkuin kirjoittelee tänne työtään tekevistä ihmisistä yhtään mitään.

• Aasiakas

Vali vali vali,ihmiset valittaa nykyään niin typeristä asioista,ettei taida olla omassa elämässä yhtään mitään tai huono olo.
      Yrittäkää tuoda esille positiiviisia asiota niin omakin elämä paranee.
      Mie tykkään mustikasta hyvä nopea palvelu!

• Duunari64

Kyllä sitä tuntee ittensä vaivaantuneeksi kun vartia töllää niinku varasta tai jotain täällä raahessa ainakin. Minusta se on asiakkaan häirintää ja erittäin epäkohteliasta mies vartialta. Tulee mieleen että onko tuo kiinnostunut muussakin mielessä....argh.

• Rauha ostoksille

Olen huomannut saman mustikassa, enkä tykkää asioida siellä enää. En varasta, mutta katselen hintoja ja vertailen, ja olen huomannut tämän ikävän vartijan kyttäävän perässäni ja mulkoilevan minua, eikä ole kuvittelua. Kyllä ikävä asioida, joten vaihdoin kaupan, en asioi enää mustikassa vartijan mulkoilun takia.

Nimim. kaikki eivät varasta/kuvittele, vaan haluavat asioida ja vertailla hintoja rauhassa.

• klmlnkbhb

Nimimerkki "Rauha ostoksille" on selvääkin selvemmin sama henkilö, kuin tämän viestiketjun aloittaja.

Vainoharhaisuus on vakava sairaus.

• mustikan pennut

kalju, parrakas ja n.40-50v?

• Tyytyväinen asiakas

"Ei ole kiva tehdä ostoksia, kun epäystäväliinen, mulkoileva vartija seuraa perässä ja on hyvin tyly sekä negatiivisen oloinen."

Epäystävällisestä kaukana, kuten myös tylystä ja negatiivisesta. Vaihtaisitpa vartijan kanssa pari sanaa, niin johan häipyy sinunkin ennakkoluulosi! Ei vartijoita tarvitse pelätä, jos ei aio varastaa mitään.

• vartija_

Rehellisen asiakkaan ei tarvitse pelätä vartijan kyttäämistä. Epärehelliset pelätkööt !

• mummu maalta

Niin just vartija palvelee asiakkaita ja kaupan henkilökuntaa.
      Ja miksi pitää olla vartija paikalla,voi sitä jokainen miettiä itsensä ja lastensa kanssa?
      Edestakainen asiakkaan sinkoilu kaupassa on epätavallista siksi vartijakin kiinnostuu asiasta.Hintoja voi tarkkailla ilman epämääräistä sinkoiluakin on kysymyksessä kuitenkin ruokakauppa ja hinnan erot ei ole niin suuren suuret. Niin ja jos joku tavara on hukassa voi kysyä henkilökunnalta.
      Kuka vartijaa pelkää ei ole puhtaat jauhot pussissa.

• esakepuepeli

Kaiken maailman juopporosvot ja murhamiesnarkomaanit heiluu tuolla kylillä. Eiköhän se kauppa itse ole tilannut ne vartiointi palvelut jos ovat tunteneet niitä tarvitsevansa.

• aaaaaaaasiakas123

Itse asioin kyseisessä kaupassa lähes päivittäin, enkä voi kyllä keksiä mitään negatiivista sanottavaa paikan vartijoista saati henkilökunnasta.

Ne vartijat ovat siellä vain tehdäkseen työtään, ja pidittepä siitä tai ette, niin heidän tehtävänään on valvoa yleistä järjestystä sekä suojella kaupan omaisuutta varkailta. Jos joku henkilö kokeen "vartijan tuijotuksen" häiritsevänä, on vika todennäköisesti omien korvien välissä.

Monet ahdistuvat ja hermostuvat huomatessaan olevansa valvonnan alla, mikä on täysin normaali reaktio, ja se täytyy vain oppia kestämään. Yllättävän moni ihminen kärsii jonkinasteisesta sosiaalisten tilanteiden jännityksestä, josta syystä on helppo tuomita kanssakulkijat "tuijotuksesta" vaikka kyse ei olisikaan mistään henkilökohtaisesta.

Ja edelleen, niiden vartijoiden tehtävä on valvoa.

Mitä kaupan muuhun henkilökuntaan tulee, niin AINA kun asioin kaupassa, saan vähintään yhdeltä henkilökunnan jäseneltä tervehdyksen osakseni. Ja se todella hyvin. Kassalla henkiökunta on varsinkin kohteliasta.

PS: .. Ja kuka hemmetti on se nätti blondi likka joka on lähes päivittäin siinä kassalla? Mustat/blondit hiukset, taitaa olla aika uus kasvo siellä? Nimi tais olla Janna tjms? Varattu? :P

• vakioasiakas...

Se Janna on varattu.Vieskalaisessa oli juttuakin siitä ja kerto tulleensa Ykaan poikaystävän perässä.

• jonh22

pantava eukko

• aaaaaaaasiakas123

ei se mitään estä vaikka hän olisi varattu, haluni olisi tavata tämä tyttö kahvittelun merkeissä. :P ajattelin ensi viikolla kyseä treffeille, olen sentään todella rikas. tämä tyttö taitaa olla myös bemaristeja, mitä olen tutkinut häntä :P

• 9

bemaristit on kaikki köyhiä,rekisteriotteessa lukee varmasti HALTIA eli se on satukirja se sun rekisteriote

• K-Market FTW

Tää teidän skitsofrenia -tyyppinen jännitysoireilu on ihan naurettavaa. Pelkäätte, että jäätte kiinni vaikka ette ole tehneet mitään. AP:lla on selvästi jotain omatunnollaan kun on noin kärkevä lainvartijaa kohtaan.

Ennen kaikkea vartijoista tulisi tulla turvallinen olo, eikä ahdistunut olo?

• toinen utelias

Pitääpä ihan mielenkiinnosta käydä katsomassa vartijaa! =)

• AHLm

Oikeen hyvä kauppa keskellä kylää ja tosi ystävälliset myyjät. Ei mitää miinusta vartijoiden läsnäolosta > Työssä ovat ja aika tärkeä työ on mitä hoitavat.

• hoksaaja

tyypillinen katupartiolainen

• hyvääon

Tämä sama Aloittaja haukkuu vartijoita joka pitäjän palstalla, ilmeisesti varastaa haluaisi rauhassa ja on häiriintynyt.

Näistä ei kannata välittää. Hyvät vartijat ja muut mustikassa.

• Varastaakoluistimet

Samoin sama aloittaja monella palstalla "Jäähallin pito tulee kalliiksi..." jne Ei varmaan päässy pelaamaan lapsena. Älkää näille höpöttäjille trolleille vastatko, jospa sitten ehtisivät oikeita töitäkin tekemään.

• EnTiedäMiksiAsioin

Muusta niin tiedä,mutta Ylivieskan kallein kauppa on Mustikka,Halpa-halli(sarkastista,kun kaupan nimeä ajattelee) 2. kallein Ylivieskassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2771
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1539
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      987
    5. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      984
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      934
    7. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    8. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      81
      898
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      888
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      829
    Aihe