...kuinka ylenpalttiset, yli voimiemme käyvät...

Brita Kajsa

..meidän rasituksemme olivat, niin, että olimme jo epätoivossa hengestämmekin, ja me itse luulimme olevamme kuolemaan tuomitut, ettemme luottaisi itseemme, vaan Jumalaan, joka kuolleet herättää. Ja Hän pelasti meidät niin suuresta kuolemanvaarasta, ja yhä pelastaa, ja Häneen me olemme panneet toivomme, että Hän vielä vastakin pelastaa.

Niin, tämä tuli eläväksi kahdesti sairaalassa kun olin lähellä kuolemaa. Jeesus kuitenkin armahti.

10

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jii-kooo

aamen

• Brita Kajsa

Lisään vielä, että 2.Kor:1:8-10.

• teuta

Tuossa kohdassa ei jonka kirjoitit , 2 Kor 1:8-10 .
      ei tunneta selitystä , sanotaan vain että Apt. ei kerro näistä Paavalin vaikeuksista Aasian maakunnassa , joten meillä on niistä tietoja vain tässä .

Kuitenkin jae 8. kertoo osan siitä miten , siellä oli käydä
      Paavalin ja ja Barnaan saarnaavat Ikoniassa lue Apt . 14
      se selvittaa paljon asioita , kun he joutuivat lystraan oli siellä
      mies joka istui jae 9 , koska Paavali näki että miehellä oli usko Hän sanoi sopivaan aikaan , nouse pystyyn jaloillesi .

ja kun hän nousi käveli ja ihmiset tiesivät , että se on ollut hervoton jaloista äidin kohdusta asti , niin ihmiset sanoivat
      meille on tullut Jumalaia ihmisten hahmossa , mutta sellaisella
      kielella että EI Paavali ja Barnabas ymmärtäneet kun he lähtivät Synägoogasta eräs pappi toi Uhrattavia eläimiä .

Kun paavali sai selville että ne oli heitä varten , heillä oli
      kovaselitys miksi niin ei saa tehdä , me kin olemme ihmisiä
      ja yhtä vajaavaisi kuin te , lue lisää.

• Brita Kajsa

Niin, asiayhteyshän historiallisesti oli mikä oli. Se kohta aukeni mulle kahdesti ja silloin olin tosiaan sairaalassa ja epätoivon vallassa. Ja uskon, että se annettiin mulle rohkaisuksi. Ja se vielä, että vastakin pelastaa...kukapa tietää, mitä tässä tuleman vielä pitää.

En harrastele yleensä näitä sormipaikkoja, Rttuahan kannatta tutkia konteksti huomioon ottaen. Siitähän sitten aukeaakin vallan mahtavia näkymiä.

Siunaten sinua.

• et silleeeeeen
        Brita Kajsa kirjoitti:

Niin, asiayhteyshän historiallisesti oli mikä oli. Se kohta aukeni mulle kahdesti ja silloin olin tosiaan sairaalassa ja epätoivon vallassa. Ja uskon, että se annettiin mulle rohkaisuksi. Ja se vielä, että vastakin pelastaa...kukapa tietää, mitä tässä tuleman vielä pitää.

En harrastele yleensä näitä sormipaikkoja, Rttuahan kannatta tutkia konteksti huomioon ottaen. Siitähän sitten aukeaakin vallan mahtavia näkymiä.

Siunaten sinua.

Paavali tapatti kristinuskon ensimmäisen marttyyrin! Hyvä saa-ta-naa jumaloiva rikollinen. Kastamattomana katolilaisena kuolut luterilaisten katolilaisuuden toinen epäjumala, se ensimmäinen oli ruotsalainen juoppo munkki.
        luterilaisia odottaa heidän taivaassa, Paavali, Luder/Lutheri, Hitleri jne helvetin enkeleiden seurassa!

Mm. näitä mainittuja herroja yhdistää juutalaisten vihaamisen lisäksi se, että he ovat gootteja.

Tässä Paavalin omantunnon tuskissaan tunnustaa omalla sanallaan helvetin enkeiden todistamana herransa:

2 Korinttolaiskirje 12:

7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.

8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

• Jeesus on tie

Kiitos Jeesus, hän kuuli rukouksesi!!

• Brita Kajsa

Ystävä hyvä, sinulta mie tahdon kysyä: onko sulla käytöstapoja ollenkaan???
        Eikö sua hävetä ja eikö sua väsytä ittees naurattaminen näillä palstoilla???

Itsekunkin tässä täytyy tehdä parannusta, minun myös.

Yritä olla ihmisiksi ja kirjotella ihmisiksi.

• Brita Kajsa
        Brita Kajsa kirjoitti:

Ystävä hyvä, sinulta mie tahdon kysyä: onko sulla käytöstapoja ollenkaan???
        Eikö sua hävetä ja eikö sua väsytä ittees naurattaminen näillä palstoilla???

Itsekunkin tässä täytyy tehdä parannusta, minun myös.

Yritä olla ihmisiksi ja kirjotella ihmisiksi.

Tämä oli sille "et silleen" nikille...en tajua, miks tää vastaus oli tullut ihan väärälle ihmiselle...

• Brita Kajsa
        Brita Kajsa kirjoitti:

Tämä oli sille "et silleen" nikille...en tajua, miks tää vastaus oli tullut ihan väärälle ihmiselle...

Ja se ei ollut tosiaankaan tarkoitettu nikille "Jeesus on tie", joka on asiallinen.

• Brita Kajsa
        Brita Kajsa kirjoitti:

Ja se ei ollut tosiaankaan tarkoitettu nikille "Jeesus on tie", joka on asiallinen.

Niin harmittaa, että pitikin klikata väärässä kohdassa.

Ole sinä nikki "Jeesus on tie" rohkea! Toivon sulle kaikkea hyvää oikeesti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      34
      3976
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1899
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1354
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1286
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1185
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1031
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      941
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      333
      904
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      901
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      882
    Aihe