hinnat, hyvät-huonot paikat....
ripipidennyksiä Kotkasta mistä???
20
261
Vastaukset
- Muakin
Kiinnostaisi tietää. Yritin just ettiä googlella eilen, mutten jaksanut kauaa selailla kun mitään ei tuntunut löytyvän.
- sunilaaaa
halvin kotkansaarella 85€ :(
- girl''''''
kyllä löytyy yksi kaveri joka vasta aloitti, mut tekee kunnolla ja puhdista omat välineet! Jos teette jonkun kotona, kysykää puhdistako hän pinsetit ja muut välineet!
- kotka777777
minä teen [email protected]
35€ - aah ooh
Ripsipiirakkaa? Otan vastaan ilman maksua!
- kotka7777
sulle voin tehdä ripsipiirakaan :))
- aah ooh
kotka7777 kirjoitti:
sulle voin tehdä ripsipiirakaan :))
Ihanaa, mistä voin tulla hakemaan ja nauttimaan ripsipiiraan?
- kotka7777
aah ooh kirjoitti:
[email protected] :)) täältä lisää tietoa saat
- kotkaa77777
aah ooh kirjoitti:
voit pistää sähköpostia, niin pistän mun kuvia työstä :)
- täällätuolla
tuollatäällä
- Tyytyväinen asiakas
Beauty Guru´s
Ruotsinsalmen- ja Keskuskadun kulmassa.
Irina tekee loistaavaa työtä. hinta 85,00€.
Ei ehkä sieltä halvimmasta päästä, mutta hyvästä ja huolellisesta työstä
kannattaa maksaa.- poni333
oletko oikesti tyytyväinen?
mä en oo :(
- huh hintoja
Halvemmalla saa oikeaa ripsipiirakkaa! Pilu 50€!
- ffffffgggg
halvalla teen koska olen aloitelija, ja muuten kaikkilla ei oo vaara tähän!
- fffffgggg
*varaa
- Gum setä
Voi ku sais, ja ilmaiseksi seksi.
- p-viilari
Ripi?
Mikä se on, jota pitää pidentää? Tämäkin viestiketju osoittaa äidinkelen opetuksen kouluissa uponneen suohon - tai sitten tunneilta ollaan oltu poissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1483516Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.431997Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1261074
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381000- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847