Mitä kuuluu, narskut?

Olen ollut täältä poissa aika kauan ihan yksinkertaisesti siksi etten ole pitkään aikaan muistanut edes koko palstaa.

Niin, narskut, uhrit ja psykat - mitä kuuluu?

14

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terve vaan

Aika narsku olet jotta pitää heille tämäkin mainita. Onnea urallasi.

• Pilvi Linna

Onneksi olkoon! Olet paranemassa, kiitos ihan hyvää kuuluu :)

Entä itsellesi?

• Äärimmäinen...

itseensä käpertyminen on sairasta.
      Materialismi , turhan tavaran perässä juokseminen, itsensä vertaaminen
      muihin tai itsensä joko muita parempana tai huononpana pitäminen ei ole
      tervettä. Ihmisen sisin on kaikista tärkeintä ja sitähän ei nykyään arvosteta,
      mitä muovisempi on, niin sitä parempi.

• A

Kiitos Äärimmäinen...

Kirjoitit hyvin viisaasti. Itse hiukan ihmettelen, ettet ole saanut oikeastaan vastauksia niihin ajatuksiin, joita toit esiin.

Ehkä sinulle ei ole vastattu siksi, koska itse vastasit monta kuukautta vanhaan viestiin. Varmaankin on myös niin, että osa viestisi lukijoista etsii vain konflikteja. Kolmas syy siihen, ettet ole saanut vastauksia, voisi olla kulttuurinen. Meidän kulttuurissammme on vahvana piirteenä positiivisen palautteen antamatta jättäminen. Tätä piirrettä voisi kyllä uudelleenarvioida.

> itseensä käpertyminen on sairasta.
        tervettä.

• A kirjoitti:

Kiitos Äärimmäinen...

Kirjoitit hyvin viisaasti. Itse hiukan ihmettelen, ettet ole saanut oikeastaan vastauksia niihin ajatuksiin, joita toit esiin.

Ehkä sinulle ei ole vastattu siksi, koska itse vastasit monta kuukautta vanhaan viestiin. Varmaankin on myös niin, että osa viestisi lukijoista etsii vain konflikteja. Kolmas syy siihen, ettet ole saanut vastauksia, voisi olla kulttuurinen. Meidän kulttuurissammme on vahvana piirteenä positiivisen palautteen antamatta jättäminen. Tätä piirrettä voisi kyllä uudelleenarvioida.

tervettä.

Jotenkin musta tohon vastaamisessa (vaikka aihe onkin kiehtova) on yksi ongelma : kaikki tiivistyi jo tuohon lyhyeen tekstiin johon mulla ainakin olisi mennyt satakaupalla taas paperia, kulunut sormenpäitä tai mennyt aikaa.

Ei ole jotenkin lisättävää. Sen näkee peukuistakin =)

• A
        lynett kirjoitti:

Jotenkin musta tohon vastaamisessa (vaikka aihe onkin kiehtova) on yksi ongelma : kaikki tiivistyi jo tuohon lyhyeen tekstiin johon mulla ainakin olisi mennyt satakaupalla taas paperia, kulunut sormenpäitä tai mennyt aikaa.

Ei ole jotenkin lisättävää. Sen näkee peukuistakin =)

> Ei ole jotenkin lisättävää.

Lynett, lapsia pitää halata. Muuten niistä kasvaa sellaisia, jotka hakee sitä halausta jostain addiktiosta.

Mieti, jos joku sanoo jotakin kaunista tai viisasta, voisiko olla järkevää ja kylmän rationaalista ja yhteisöllisesti tehokasta - eli inhimillisesti katsoen normaalia - kiittää häntä tästä osoittamalla positiivista palautetta?

*etusormen koukistus ja vilkaisu silmiin*

• A kirjoitti:

> Ei ole jotenkin lisättävää.

Lynett, lapsia pitää halata. Muuten niistä kasvaa sellaisia, jotka hakee sitä halausta jostain addiktiosta.

Mieti, jos joku sanoo jotakin kaunista tai viisasta, voisiko olla järkevää ja kylmän rationaalista ja yhteisöllisesti tehokasta - eli inhimillisesti katsoen normaalia - kiittää häntä tästä osoittamalla positiivista palautetta?

*etusormen koukistus ja vilkaisu silmiin*

No okei okei, kokeilen joskus =)

*hali* ;)

• Kiitos...
        A kirjoitti:

Kiitos Äärimmäinen...

tervettä.

kommentista, tulin siitä hyvälle tuulelle :)

Hyvää syksyä!

• Kukaan ei sittan

vaivaudu kommentoimaan mitään?

• kukkuluuruu kuuluu

että mitä kuuluu vai? No, päin vittua kaikki tässä sen kummempia.

• pihinää.

Henki vielä pihisee, muuten ei kurjuutta kummempaa.

• Tosi hyvää kuuluu oikeastaan, kiitos kysymästä. :)
      Mulla menee AINA lujaa!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      62
      6067
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3606
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2731
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      2219
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2175
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1853
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1679
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      85
      1282
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1246
    10. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      28
      1165
    Aihe