Toivon etttä joku jaksaa lukea tämän, kitän jo etukäteen !
Olen siis 16 vuotias, aloitan lukiossa kuukauden päästä. Oon aina ollu ihminen joka sopeutuu ja jolla on kavereita ainakin sen verrran, etttä seuraa tylsiin sunnuntai-iltoihin. Nyt on kesä, ja mun pitäis varmaan nauraa riemusta ja olla onnellinen, mutta jotenkin nyt mulla on tosi yksinäinen olo.
Olen ihastunut ihmiseen, josta huomaan ettei hän välitä minusta enempää kuin kaverina, ja musta tuntuu että näin käy joka kerta, koska en osaa edetä. Katselen vain ja yritän miellyttää, mutta siihen se jääkin. Tuntuu että aina seurassa missä liikun on aina se joku paremman näköinen ja kivempi. Se on aina niin! Voin sanoa, että en todellakaan ole ruma, ehkä en ole maailman kurvikkain ihminen, mutta kyllä olen ihan nätti ja sosiaalinen ihminen.
Tänä kesänä itsetuntoni on laskenut kuin aasin häntä, en tiedä mistä se johtuu mutta huomaan sen kaikessa mitä teen ja ajattelen. Tutuu, että kukaan ei oikeasti välitä (lukuunottamatta perhettäni) tai että moni pitää minua suorasanaisena ihmisenä, joka on täysin oma itsensä, seurassa kuin seurassa.
Vielä tähän keikkeen lisään sen, että olen aika huonoissa väleissä siskooni, emme näe kovin usein, vaikka hän on ainoa sikoni eikä asu kaukana. Veljeäni nään joka viikko, mutta ainoina sisaruksina,välit voisivat olla paremmat. Haluaisin oman ikäisen sisaruksen piristämään loma matkoja ja tylsiä koti-iltoja, mutta minkäs mahtaaa kun on nuorin..
En näillä sanoilla yritä kertoa, että elämäni olisi perseestä ja teen itsemurhan heti kun vanhempieni silmä välttää. Minulla on ihana perhe ja ihania kavereita, välillä vaan tuntuu että muuta ei olekkaan ja jokin iso kohta puuttuu 1000 palan palapelistä. Ja nyt se puuttuminen tuli kovana palana, kuin isku vyön alle, eikä iskun aiheuttajaa tiedetä.
jotain puuttuu, mutta mitä?
töttöröötötööö
3
120
Vastaukset
- kjkljilj
Sinulta puuttuu yhteys Jumalaan. Siitä johtuu tuo määrittämätön tyhjyydentunne sisälläsi, jota mikään ei voi täyttää. Korjaa asia sanomalla: Jeesus, tule minun elämääni, minä haluan seurata sinua. Tule elämäni kaikkien osa-alueiden Herraksi. Jeesus tulee välittömästi ja tyhjä kohta täyttyy.
- nimim.
Älä ole huolissasi, tuo on ihan normaalia tuossa iässä. Kohta alkava lukio tulee auttamaan asiassa.
- abcdefgh_enjaksa
Älä välitä edellisitä spedeistä. Monilla on vaikeata oikeasti. Kuitenkin jos pääset esim opiskelemaan jollekkin ulkopaikkakunnalle, voin olla varma että olosi paranee....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475305Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "531857Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1361707Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141385
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41250No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol26124981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877