Eli siis oon tässä viikon tai parin kuluttua autokouluu alottelemassa ja vaikka autoja rakastan,en oo kauheesti jaksanu perehtyy tohon autokoulu asiaan.:D Eli siis mitä ekalle kerralle tarvii ottaa mukaan,lääkärintodistus ainakin,mutta koska niitä maksuja suoritetaan ja mille kerralle tarvii olla ajokortti kuvat mukana?Miten ne tunnit rakentuu?Paljon teoriatunteja ja ajotunteja on?Missä ajassa nopeimmillaan pystyy autokoulun suorittaan?Ja mites toi kuorma-auto-kortti eli C1 tai C (kumpi nyt onkaan),nii pystyykö sitä suorittamaan samalla perus ajokortin eli B-kortin kanssa?Esimerkiks jos alottaisin autokoulun sen verran aikasin,et aikaa jäis kuorma-auton-kortin suorittamiseen ennen kun täytän sen 18 ja saan B-kortin?Vai meneeks se niin,et saan alkaa käymään kuorma-auto-korttia vasta sitten,kun B-kortti on kädes 18-vuotiaana?Toivottavasti vastailettte.(:
Autokoulua aloittelemassa
4
180
Vastaukset
- ....
Moi!
Vastaan joihinkin kysymyksiin joihin tiedän vastauksen.
Ekalla kerralla sulla ei tarvitse periaatteessa olla mitään mukana. Ekalla kerralla ei tarvii viedä vielä lääkärintodistusta ym. Ja ne kyllä sitten autokoulussa kertoo milloin pitää viedä se lääkärintodistus ja passikuvat. Tietysti ne kannattaa hyvissä ajoin hankkia, mutta autokoulussa sitten tarkemmin kertovan niin ei tarvii huolehtia näin etukäteen :) Ja tosiaan sitte saat sieltä autokoulusta niitä laskuja, jotka maksetaan erissä. En muista nyt valitettavasti tarkalleen noita teoria -ja ajotunti määriä.. Autokoulun pystyy suorittamaan vaikka parissa kuukaudessa, mutta sun pitää olla inssissä 18v. Autokoulunhan pystyy aloittamaan vaikka puolta vuotta aikasemmin ennen kuin täyttää 18v. mut et voi saada tosiaan korttia ennen kuin oot täysi-ikäinen :)
Siinä jotain. Toivottavasti muut osaa auttaa noissa muissa kysymyksissä, kun itse en oikein tiedä, enkä jaksa nyt etsiä vastauksiakaan mistään :) - autokoulusta
Ajotunteja on 30 ja niitä pidetään 2 peräkkäin (a 25min) eli yksi ajotunti on 50 min ja teoriatunteja mulla on 21h ja ne oli jaettu useemmalle kerralle, kesto vaihteli
Sä voit suorittaa BC-kortin, en tiedä suoritetaanko ne yhtäaikaa vai onko se kuorma-autojuttu vasta ajonkortin jälkeen.. kysele autokoulultas, kyllä ne siellä tietää
Niin ja autokoulun voit alottaa aikaisintaan puol vuotta ennen kuin täytät 18v. - digikortti
Voit joutua ajamaan lisäkertoja, jos et opi niillä vakiomäärillä. Aina kun et pääse inssiajosta läpi, sulle mätkähtää lisäajoa. Saattaa tulla kallis ajokortti..
Itse hankin opetusluvalla korttini ja varmasti opetus oli monin verroin parempaa kuin autokoulussa. inssiajossa ei yhtään virhettä, vaikka jouduin keskustassa pysäköimään yksisuustaisella kadulla vasempaan reunaan taskupysäköinnin. Oikeaan reunaanhan joutuu normaalisti useammin pysäköimaan, kun kadut kaksisuuntaisia. Kirjallisissa kyllä oli jännät paikat, kun olin vaan itse lukenut, niin ei ollut niitä harjoituskokeita, niinkuin autokoulussa. Nykyisin tosi helppoa, kun saa touhuta tietokoneella.
Onnea korttiin. - kuljettaja kans
Vaikeeta voi olla verrata opetuslupaa ja autokouluopetusta, jos ei ole molempia kokeillut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958