Mitähän tarkoittaa viimeöinen uneni, jossa mies jota rakastan tuli halaamaan minua ja siinä halatessa kertoi rakastavansa minua. Kyseinen mies on varattu, mutta meillä on kuitenkin tunteita toisiamme kohtaan, ollut jo vuosikausia.
Halaus ja rakkaudentunnustus
syvästi rakastunut
5
761
Vastaukset
- .........
eiköhän tuo uni ole vain ns. toiveajattelua, itsekin olen nähnyt vastaavia, ja mieli on ollut tosi hyvä unesta aina herättyä, mut toisaalta sitten sellainen että voi ei, tää ei ollutkaan totta.
- unta ei totta.124253
unta ei totta
- syvästi rakastunut
Niinpä se taitaa olla - vaikka toista aina odottaa ja toivoo. Hän kyllä luonain käy, mutta siihen se taitaa vaan jäädäkin.... :/
Mistä sitä tietää vaikka olis enneuni? Mä olen itse nähnyt monta kertaa enneunia ja nyt viime aikoina on ollut todella kauheita ja pelkään, että ne toteutuvat.. :/
- kysyn-
Miten siinä kävi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078