Muutama vuosi sitten söin kerran päivässä lämpimän ruuan ja muuten elin light kokiksella ja vedellä. Laihduin noin 20 kg (normaalipainon BMI:n alarajoille).
Tapasin nykysen mieheni ja tietenkin laihduttaminen jäi ja lihottuakin tuli melkein entisiin mittoihin, tosin osa kiloista on turvotusta/nestettä e-pillereistä sun muista lääkkeistä.
Loppu talvesta aloin taas pyörimään niillä pro ana-foorumeilla. Laskin tarkkaan kaikki kalorit ja pidin kirjaa, jumppasin vaikka polvi ei kestänyt sitä. Laihduin. Sitten se taas jäi jossain vaiheessa. Sitten se taas tulee mieleen.
Oon lueskellu anoreksian oireita ja itelläni siis on tämmösiä "oireita"
-syöminen ahdistaa valtavasti
-välttelen sosiaalisia tilanteita joissa pitäisi syödä
-valehtelen kihlatulleni että olen syönyt jo vaikken ole
-tekee mieli oksentaa kun on syönyt, mutta toistaiseksi en ole sitä tehnyt (nuorempana tein)
-kattelen netistä laihojen naisten kuvia, ne ahdistavat suunnattomasti. Ja kuvia katson siksi etten söisi koska haluan niin kovasti laihtua
-välillä tuntuu ettei elämään mahu muuta kun laihtuminen, pakonomainen tarve laihtua
Kuitenkin välillä on päiviä jolloin syön suht normaalisti. Ja sitten iskee kauhea morkkis siitä.
En haluais alkaa pelleileen terveyteni kanssa, mutta en voi näille mun ajatuksille mitään.. Pelottaa.
Syömishäiriökö?
mitätähhäh
1
71
Vastaukset
- lisäys
Lisäys vielä edelliseen. Kaikki siis sanoo että olen normaali, hoikkarakenteinen sun muuta mutta itse en näe mitään muuta kun läskiä. Puen löysiä vaatteita peitelläkseni jenkkakahvojani, mahaani, reisiäni... 182/75 taitaa olla mitat, en ole painosta varma kun vaa'alle meneminen ahdistaa niin saatanasti että meinaa iskee paniikkikohtaus..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756