Kävin ensimmäistä kertaa Porissa ja ihmettelen kaupungin huonoa mainetta. Hieno kaupunki, hienoja ihmisiä! Meri Pori varsinkin.
Millaista Porissa olisi asua?
Kiitos Pori
5
220
Vastaukset
- Älä muuta
Älä muuta Poriin. Siellä viihtyvät vain kateus ja keuhkotauti.
Porilaiset utelevat kaikki yksityisasiasi. He eivät osaa small talkia. He tuntevat muiden yksityisasiat siis paremmin kuin omat taskunsa.
Porissa on seisova liikennekulttuuri. Kolme autoa risteyksessä pystyy luomaan vartin seisokin.
Prototyyppiporilaiselle pelkkä Stockmannilla piipahtaminen on jo monen vuoden puheenaihe. Tämä tekee hänestä suurkaupungin läpikotaisen tuttavan.
Porilaisissa kohteliaisuus on degeneroitunut niin suuriin mittoihin, että ulkopaikkakuntalaisen (muualtamuuttaneen) on sitä vaikea edes huomata.- Kespaqueen
Porilaiset leijuvat Helsingin reissuillaan ja pitävät muita alempana koska he eivät tiedä vielä asiasta.
- jep!
hieno kaupunki on, varsinkin Meri-Pori, siitä samaa mieltä. itse perusporilainen olen ja ihmettelen jatkuvasti porilaisten kiukuttelua ja valistusta AIVAN joka asiasta!! käsittämätöntä, MITÄÄN kaupungissa ei saisi tapahtua koskaan jne.
joku joskus kysyi minulta töissä että olenko varmasti aito porilainen kun olin hänen mielestään niin puhelias ja asiakasystävällinen =)) - Tiiuskan sisko
Normaalisti täällä on mukavaa ja kivoja ihmisä,Meri-Pori on kaunista seutua. Mukavalla ihmisellä on mukavaa kaikkialla. Minä asun keskustassa ja viihdy, Upeaa on ja ihmiset ovat sellaisia millainen itse on. Tervetuloa!
En ole tuota tautia tai kateutta huomannut. Joku ilkeämielinen sanoo mitä vain. - Kosminen nauraja
Eiköhän joka kaupungissa ole suunnilleen samanverran niin hyviä kuin huonojakin puolia.
Ei Pori ole tässä suhteessa poikkeus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756