Kaikki jehovantodistajat, tehkää parannus ja kääntykää Jeshuan puoleen, niin saatte syntinne anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa, niin kuin Raamattu lupaa.
Jehovantodistajat, tehkää parannus
9
<50
Vastaukset
- .
Luin ihan vahingossa: "pyllytettyjen joukossa". Mitä se sitten tarkoittaakin.
- EiJehova
Eipä näytä "täydellisiä" kiinostavan parannus. Parannuksen mukana, kun pitäisi herätä synnin tunto ja tietoisuus siitä, ettei taivasten porteista pääsee sisään ellei heittäydy Herran Jeesuksen eteen ja pyydä anteeksiantoa koko sydmestään ja pyydä pyhän hengen johdatusta.
- kaikillauskonvapaus
jeshuakikkailija, muista että ei Raamattu suosi vaan kieltää eripuran ja yleensä riitelyn sananpaikoista jota sinä yrität. en ole itse Jehovan todistaja mutta muiden arvostelemiseen et ole saanut Jumalalta lupaa, en muutenkaan ymmärrä miksi heitä vastaan on hyökätty jo hitleristä alkaen, ne hyökkäykset ei tule Jumalalta vaan ihan muusta lähteestä.
- 20
"en ole itse Jehovan todistaja "
no mikä sitten? - .
20 kirjoitti:
"en ole itse Jehovan todistaja "
no mikä sitten?Mitä sillä on tekemistä asian kanssa mitä katsomusta kirjoittaja edustaa?
Suomessa on uskonnonvapaus, jollet tiennyt. - 22
. kirjoitti:
Mitä sillä on tekemistä asian kanssa mitä katsomusta kirjoittaja edustaa?
Suomessa on uskonnonvapaus, jollet tiennyt.ok
- Jeshua on Herra
Jumala haluaa Poikansa uhrikuoleman kautta pelastaa jehovantodistajatkin.
Jos tuo ainakin minun ruudullani näkyvä "Tuksu" johti ajatuksesi siihen pyllytykseen.
- .
Minulla ei näy Tuksu, luojan kiitos, ei kun kiitos AdBlockPlussan.
Tuo sana "pyhitettyjen" vain näytti jostain syystä muulta kuin mitä se oli. Ja sitten koiranleukaisuus kenties vaikutti vielä hiukan asiaan lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712340En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831021Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n571010- 108980
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81941- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21848Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67746- 33697
Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299694