muistelen, että silloin kun vielä äiti pakotti seuroissa käymään, niin internet oli syntiä? mutta jos kukaan ei tiedä... ja laskujahan mää tällä vaan makselen
internet
34
159
Vastaukset
- teuta
Ole rauhassa , niin minäkin. Mutta pääasia on se, että
en eksy turhiin sivuihin , kyllä noi isotpojat nytkin sanoivat
että oli joku tyttö jossakin päässyt myymään itseään .
siinä tarkoituksessa netti on ilman muuta pahan hallussa
mutta voi olla esimerkiksi , että voidaan todeta
netin vaarallisuus , toiseksi laskut on iso erä pankissa
ja nyt on tulossa sähköiset Resptit, kolmas asia on meille vanhuksille , voi tilata ruuat palvelusta , neljäs erilaisia kunnan
maksullisia palveluja , ja mökkitalkkarin.- uskoisin näin
Netti sen enempää pahan hallussa kuin muukaan maailma.
Täällä se paha on vain helpompi saavuttaa. Muutaman hakusanan ja klikkauksen päässä. Ei tarvitse kuin tuolissaan istua.
Yhtä helposti on tosin saavutettavissa se hyvä ja hyödyllinen tieto, eikä kenenkään ruumillinen koskemattomuus ole uhattuna.
Kallistuisin arviomaan netin plussat suuremmiksi kuin miinukset. Se on ihan itsestä kiinni. - Jeesus pelastaa
uskoisin näin kirjoitti:
Netti sen enempää pahan hallussa kuin muukaan maailma.
Täällä se paha on vain helpompi saavuttaa. Muutaman hakusanan ja klikkauksen päässä. Ei tarvitse kuin tuolissaan istua.
Yhtä helposti on tosin saavutettavissa se hyvä ja hyödyllinen tieto, eikä kenenkään ruumillinen koskemattomuus ole uhattuna.
Kallistuisin arviomaan netin plussat suuremmiksi kuin miinukset. Se on ihan itsestä kiinni.Käyttäjistä yleensäkin. Kun netin käyttäjät ja keksijät ovat syntisiä, on selvää että synti on netissäkin. Ei kirveessä ole syntiä vaikka joku tappaa sillä toisen, synti on tappajassa.
Avaajalle vain sen verran, että seuroihin pakottaminenkin on syntiä.
Synti asuu geeneissämme. Vain Jeesus voi meidät pelastaa. - teuta
Jatkan .
Kun minä olin nuori , Valokut jopa elokuvat oli syntiä , radio ,
viina ja tanssit , ja niin monet asusteet , valkit naisten hiuslaitteissa , liian komeat talot ... Vasta KL: sanoi pahat
ajatukset , että ei ne tekisi pesää . koska jos pääsky lentää
yli pään , ettei se heti alkaisi, mielen sopukoihin pesää tekemään .
Kaikki pojat muistaa , kun keväällä suli jokin aukko maahan,
niin kohta oltiin tikkua laittamassa pystyyn ,ja heittämässä
markkaa tikun juureen ,,,sitten oli joku kuullu että se voisi olla
synti , Sulo sanoi että isä on saarnaaja minä menen ja kysyn
ok. ei se isä varmaan oiken ymmätänyt , koska oli sanonut
ei se synti ole , jos ei heitä karoksiin .Tai sitten ymmärssi ja
muut oli mitä mieltä halusi . no markan heitto jatkui. - SU
Jeesus pelastaa kirjoitti:
Käyttäjistä yleensäkin. Kun netin käyttäjät ja keksijät ovat syntisiä, on selvää että synti on netissäkin. Ei kirveessä ole syntiä vaikka joku tappaa sillä toisen, synti on tappajassa.
Synti asuu geeneissämme. Vain Jeesus voi meidät pelastaa.Sinua ei pelasta pirukaan.
- vanha ja vakaa
teuta kirjoitti:
Jatkan .
viina ja tanssit , ja niin monet asusteet , valkit naisten hiuslaitteissa , liian komeat talot ... Vasta KL: sanoi pahat
muut oli mitä mieltä halusi . no markan heitto jatkui.eikös mummoilta kielletty potkukelkatkin?
- oh hoh
SU kirjoitti:
Sinua ei pelasta pirukaan.
Kiitos Jumalalle, pirulla ei ole mitään valtaa minun ylitseni, olen Jeesuksen oma..
Ilmankos sinä pirua palvelet, odotat siis häntä pelastaan sinua - srt.n,jl,.
Jeesus pelastaa kirjoitti:
Käyttäjistä yleensäkin. Kun netin käyttäjät ja keksijät ovat syntisiä, on selvää että synti on netissäkin. Ei kirveessä ole syntiä vaikka joku tappaa sillä toisen, synti on tappajassa.
Synti asuu geeneissämme. Vain Jeesus voi meidät pelastaa.Sinä, kiimasen aasin paras kaveri olet kyllä jo syönyt ja juonut itsellesi tuomion joten älä opeta IHMISILLE iljetyksiäsi!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9950396
Jeesus on tie
30.6.2011 22:30
Mitään Jumalan ja Jeesuksen lakia ei ole olemassa.
Mitään jumalallisuuden tietoa ei ole olemassa.
Laki on sitä varten, että myös kiimainen assimme tuntisi syntinsä ja rientäisi parannuksen lähteelle.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9947445
Jeesus on tie
23.6.2011 10:23
Kristus on tuo raato, jota ainoastaan rohkeat syövät,
ne jotka imevät elämän nesteensä Jeesuksesta Kristukseta.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9890458
Jeesus on tie
30.5.2011 14:18
1. Jumalan ja Jeesuksen lakia ei ole olemassa.
2. Henkilö joka tuosta olemattomasta laista todistaa on erittäin saatanallinen käyttäytmisessään ei kunnioita maallisia eikä hengellisiä lakeja.
Jeesus on tie
24.5.2011 10:35
Mitä vikaa on JUmalan ja Jeesuksen laissa kysyt.
Se lienee suurin vika ettei sellaista lakia ole olemassakaan. :-))))
jne...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9890458
Jeesus on tie
30.5.2011 14:18
1. Jumalan ja Jeesuksen lakia ei ole olemassa.
2. Henkilö joka tuosta olemattomasta laista todistaa on erittäin saatanallinen käyttäytmisessään ei kunnioita maallisia eikä hengellisiä lakeja.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336
Jeesus pelastaa
25.4.2011 13:18
Jokainen pedofiili saa syntinsä anteeksi,........... - savon ukko
teuta kirjoitti:
Jatkan .
muut oli mitä mieltä halusi . no markan heitto jatkui.teuta, unohdit syksyn tullen ne omenavarkaudet joita käväsimme hakemassa naapureittemme omenapuista. Noin vaan huviksemme. Pari kolme omenaa. Oli se jännä tuo seitsemännen käskyn rikkominen. Olimme silloin kai tuollaia 12-13 vuoden pojan torveloita.
- nunna,,,,
se ei synti jos poika myy? Teutalle?
- kalle.
nunna,,,, kirjoitti:
se ei synti jos poika myy? Teutalle?
Miten tuo on ymmärrettävissä , kysyit se ei synti jos poika myy nynnalle , ja sitä kautta teutalle :? en kyllä ymmärrä vielkään.?
- Jeesus on tie
Synti on ensisijaisesti meissä jokaisessa oleva geneettinen ominaisuus.
Synti on JUmalan tahdon ja ihmisen tahdon välinen ristiriita.
Puukkpin tulee synnin välikappaleeksi, jos sillä tappaa toisen, taikka kirves.
Mutta kirves taikka puukko itsessään eivät ole ollenkaan syntiä, synti on käyttäjän geenivirhe.- SU
"Älykkäitä vertauksia" Sinulla vittuilu ja helvettiin toivotus ominaisuuas.
Onko geenivirhe lapsiansa paneskelu? Onko heidän puolustelu geeenivirhe?
Puhuminen ei ole geenivirhe, mutta vittuilu on!
Usko ei ole geenivirhe, mutta mutta siinä rypeminen että veret roiskuu on! - l.,k.oj
TEISSÄ JOKAISESSA on totta eikä tarkoita muita kuin teitä rikollisuuden herra epäjumalaa uskovia. Teidät on kastettu murhaajien, pedofiilien jne per-ke-leen perisyntisiksi.
Jumalan Valtakunnan kaltaisiksi syntyy vain ihmiset!
- vanha ja vakaa
jos jeesus eläis nyt niin varmaan sillä olisii kotisivut ja sähköpostiosoite.
Ja salaa kävisi "kielletty alle 16 v."sivuillakin.- näin käypi 100%
Jeesus elää joka sanan mitä sanot tai kirjoitat, hän kuulee tänäänkin. Hallelujaa.
Noinko vähän sinulla on tietoa IKUISESTA Jumalastasi, joka sinut tuomitsee helvettiin heti viimeisen hengenvedon jälkeen.
- Ellei parannusta tuosta "uskosta" tule. - SU
näin käypi 100% kirjoitti:
Jeesus elää joka sanan mitä sanot tai kirjoitat, hän kuulee tänäänkin. Hallelujaa.
Noinko vähän sinulla on tietoa IKUISESTA Jumalastasi, joka sinut tuomitsee helvettiin heti viimeisen hengenvedon jälkeen.
- Ellei parannusta tuosta "uskosta" tule.Hei, helvetin Portieri, olet todella hallelujasi kanssa naimisissa. Joka sanan mitä sinä tuomioitasi lähettelet, se samainen Jeesuksesi kirjaa ne myös ylös. Jos kauan vielä siinä vittuilet, niin menetät sen helvetin portsarin viran ja joudut sinne hiiliä lapioimaan ilman paitaa, toisten pirujen nauraessa.
- kalle.
Miten niin salaa , ymmärrys hoi , hän on Jumala , mitä
hän itseltä salaisi ?
Oletko ymmärtänyt oikein , me teemme jotain salassa
Hänen ei tarvitse. Eikä tekisi !
Mutta niin minäkin uskon että Hänellä oli kotisivut ja
Shköpostiosoite . Mistä tiedä ettei olekin , ja nauraa
meille, syntisille . - vanha ja vakaa
joo ja lukee näitä sivuja ja panee merkille kuinka täällä solvataan ja uhkaillaan kanssakirjoittajia. Hän kun on jumala niin tietää kuka ihminen on nimimerkin takana.
Nyt kiireesti anomaan syntejä anteeksi, onko tullut tuomittua joku helvettiin tai haukuttua okkultistiteosofiksi.- Jeesus on tie
Niin lähtee helvettiin että nuppu tutisee ihan omien tekojesi vuoksi sinäkin. Jokainen joka ei syö Kristuksen ruumista ja juo hänen vertaan menee helvettiin.
Epäuskossa elävä ihminen ei edes tiedä mistä hän saisi tuoretta Jeesuksen verta ja ruumista. Sokea on sokea, ja kun hän vakuuttaa ja uskoo itsekin näkevänsä niin hänen syntinsä pysyy. Tämä on Jumalan sana.
Mikä halvattu teitä oikein vaivaa ateistit, rääkkäättwe uskovia epäinhimillisellä tavalla joka päivä pilkkaamalla JUmalaa ja kristittyjä, ette usko tuonpuoleiseen elämään, mutta siitä huolimatta pelkäätte jo ihmistenkin tuomiota kuin ruttoa.
Tiedoksi: Me ihmiset emme teitä tuomitse ne ovat teidän omat tekonne, jotka teidät tuomitsevat helvettiin, koska ette usko Jeesukseen.
ON siunattu asia että helvetti on olemassa, eihän kukaan tuollaisten kiduttajien kanssa jaksaisi ikuisesti elää. :-))))))) Helvetissä saatte omaa lääkettänne syödä ja juoda iankaikkisesti. - Ellei tule parannusta, siis tapahdu Jumalan ihmettä. - vanha ja vakaa
Jeesus on tie kirjoitti:
Niin lähtee helvettiin että nuppu tutisee ihan omien tekojesi vuoksi sinäkin. Jokainen joka ei syö Kristuksen ruumista ja juo hänen vertaan menee helvettiin.
Epäuskossa elävä ihminen ei edes tiedä mistä hän saisi tuoretta Jeesuksen verta ja ruumista. Sokea on sokea, ja kun hän vakuuttaa ja uskoo itsekin näkevänsä niin hänen syntinsä pysyy. Tämä on Jumalan sana.
Mikä halvattu teitä oikein vaivaa ateistit, rääkkäättwe uskovia epäinhimillisellä tavalla joka päivä pilkkaamalla JUmalaa ja kristittyjä, ette usko tuonpuoleiseen elämään, mutta siitä huolimatta pelkäätte jo ihmistenkin tuomiota kuin ruttoa.
Tiedoksi: Me ihmiset emme teitä tuomitse ne ovat teidän omat tekonne, jotka teidät tuomitsevat helvettiin, koska ette usko Jeesukseen.
ON siunattu asia että helvetti on olemassa, eihän kukaan tuollaisten kiduttajien kanssa jaksaisi ikuisesti elää. :-))))))) Helvetissä saatte omaa lääkettänne syödä ja juoda iankaikkisesti. - Ellei tule parannusta, siis tapahdu Jumalan ihmettä.älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi.
Mutta ei se mitään menen helvettiin ennenmmin kuin uskovaisten taivaaseen. Siellä voin kenties auttaa jotain onnetonta. Sinun tapauksesi on vaikea, piru voi pitää sinusta kiinni lujaa. - g,.jkl.,
Jeesus on tie kirjoitti:
ON siunattu asia että helvetti on olemassa, eihän kukaan tuollaisten kiduttajien kanssa jaksaisi ikuisesti elää. :-))))))) Helvetissä saatte omaa lääkettänne syödä ja juoda iankaikkisesti. - Ellei tule parannusta, siis tapahdu Jumalan ihmettä.Jeesuksen antama tieto, joka ei Luder/Lutheria epäjumalaan jumaloiville kelpaa:
Siis "ruumis" ja "veri" ovat vertauksia joita sieluittomat ei tajua vaikka se selviää sielullisille kun lukee koko luvun raamatusta. (Mat 15)
http://www.koivuniemi.com/cgi-bin/raamattuhaku/?hakuehto=mat 15
15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."
15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?
SIIS RITUAALINA EHTOOLLINEN ON JEESUKSEN PILKKAAMISTA, TEETTE HÄNESTÄ PASKAA!
Markus 4:11 Niin hän sanoi heille: "Teille on annettu Jumalan valtakunnan salaisuus, mutta noille ulkopuolella oleville kaikki tulee vertauksissa,
Markus 4:12 että he näkemällä näkisivät, eivätkä huomaisi, ja kuulemalla kuulisivat, eivätkä ymmärtäisi, niin etteivät kääntyisi ja saisi anteeksi".
Mar 4:13 Ja hän sanoi heille: "Ette käsitä tätä vertausta; kuinka sitten voitte ymmärtää kaikki muut vertaukset?
26. Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kun hän tulee.
27. Niinpä se, joka arvottomalla tavalla syö tätä leipää ja juo Herran maljasta, tekee syntiä Herran ruumista ja verta vastaan.
29 Ja minä sanon teille: tästedes minä en juo tätä viinipuun antia, ennenkuin sinä päivänä, jona juon sitä uutena teidän kanssanne Isäni valtakunnassa."
Matteuksen evankeliumi:
7:23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.'
Luukkaan evankeliumi:
13:27 Mutta hän on lausuva: 'Minä sanon teille: en tiedä, mistä te olette. Menkää pois minun tyköäni, kaikki te vääryyden tekijät.'
- teuta,matti ,ville
Kaikkia on tullut tehtyä , saanko anteeksi .
- an remmin soida
Teuta, sä oot liiankin kiltti, sillä nämä pirut sinua kiusaavat koko ajan.
- ,.kl,.kl
an remmin soida kirjoitti:
Jeesus itse todisti teutakin valehtelijaksi joten olette varmaan saman kaltaisia pedoja jotka esiintyy määkivinä lampaina!
teuta rakentaa lutherin opin valtakuntaa:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9566057/47416379
"JOS tuo luku pitisi paikkansa sinä olisit Hitler
teuta 31.12.2010 09:05
Heil ... Kirkosta erooja ei ole löytänyt mitään muuta kuin pienen veron maksammattomuuden
Taivaan valtakuntaa nimittäin ei ole vielä tehtykään !"
HUOM!!! Jumalaa ja Jeesusta palvelevilla on sellainen:
21 eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä". - teuta
an remmin soida kirjoitti:
No kuitenkin sillai että kyllä mä tulen toimeen heidän
se pitäisi , ottaa huomioon kuinka heillä menee ,joskus
mietin voisiko joku ehdä parannusta . ja siksi ajattelen
niin kuin kirjoitan . siksi toiseksi ei meistä mitään välitetä
jos ei me välitetä heistä, - g.hj,-k
teuta kirjoitti:
jos ei me välitetä heistä,oot sinä rauhottunut... huomaan... hyvä niin
- savon ukko
teuta kirjoitti:
jos ei me välitetä heistä,teuta, olet oikeassa, meistä ei välitetä jos me ei välitetä heistä. Mutta millaita on se toisista välittäminen?
Luin Hesarista Vottosen välittämisestä seurakunnan työntekijään, siten että seurakunnan jäsen nostaa syytteen hengellisestä väkivallasta, syy. kehoitus parannuksen tekoon,
ja lestadiolaisuuteen.
No, täällä sitä henkistä väkivaltaa tehdään puolin jos toisinkin. Mitä mieltä olet, onko se henkistä väkivaltaa jos sanotaan toiselle suoraa, TEE PARANNUS, MUUTEN MENET HELVETTIIN. Tai syytöksiä ateistista, vaikka uskoo Jumalaan. Onko tämä henkistä painostusta?
Mielestäni meidän pitäisi sanoa lähimmäisellemme siten, miten hän sanoisi meille. Eikö niin.
Tämä palsta on lestaadiolaisten palsta. Saa keskustella lestadiolaisuudesta. En väitä, että en olisi käyttänyt raskaita arvosteuita heistä. Mutta en henkilökohtaisesti, kuin vasta silloin kun tämä Portsari rupesi hillumaan.
Myös ette hyväksy minun uskoani jota harrastan oman näkemykseni kanssa. Ja pidän sitä minulle parhaana olla Jumalan kanssa yhteydessä. Jos portsari haukkuu minua kyykäärmeen pesän sikiöksi ja heittää kuvittelemaansa tulijärveen, niin se jos mikään on sitä henkistä väkivaltaa.
Toisekseen eihän täällä ole pakko olla henkisen väkivallan alaisena. Mutta minun tulee sääli heitä jotka joutuvat suoranaisten hengellisten painostusten ja väkivällan kohteeksi yhteisössänne. Vaikka te arvoisat vanhemmat, ette sitä tunnusta.Jumalan sanan taustana te arvostelette ankarasti lähimmäisiänne, vaikka teidänkin pitäisi sanan mukaan rakastaa vihollisianne.
Tuo teidän nimittämänne örvelö, on kyllä myös varsinainen väkivallantekijä. Hänellä on vain tarve, niin kuin meillä muillakin purkaa omia sisäisiä hengellisiä paineita tänne palstalle.
teuta, ymmärrän, että se ottaa päähän jos ihmisen syvimpiä tunteita loukataan, siinä mieli kiehahtaa sanomaan suunsa puhtaaksi, vaikkapa pahastikkin.
- SU
Näin paatoksien lopuksi, on hyvä ottaa käteen se opaskirja ja lukea siitä mitä tämä kirjan kohta kertoo:
LUUK. 18:9-14 - teuta
Kyllä niin. Tässäpienessä vertauksessa , ei kuitenkaan sanonut Jeesus , näin että hän oli täysin vanhurskas (publikaani)vaan Hän sanoi: opteuslapsilleen , että tämä meni kotiinsa vanhurs-kaampana kuin toinen (fariseus ), ja jatkossa sillä jokainen joka itsensä ylentää , alennetaan , mutta joka itsensä alentaa, se
ylennetään. - `savon ukko
teuta, vastaisitko minun viestiini henkisestä väkivallasta! Mitä mieltä olet
- savon ukko
No teuta. Ei sinun tarvitse vastata.kysymykseeni henkisestä väkivallasta, koka haluat olla omiesi kanssa välilöissä, jos totuuden sanoisit.
Ei lyöjän käteen satu, mutta lyötyä sattuu!- savon ukko
niin lisäys vielä edelliseen. ...jos lyö lähimmäitä varsinkin raamatulla, joka ei tee raamatullekaan hyvä, siitä menee enemmän käskyt ja kiellot sekaisin..
- teuta
savon ukko kirjoitti:
niin lisäys vielä edelliseen. ...jos lyö lähimmäitä varsinkin raamatulla, joka ei tee raamatullekaan hyvä, siitä menee enemmän käskyt ja kiellot sekaisin..
Tuosta tuli mieleen , meillä taanoin Högforssilla , tehtaan johtaja
( kysyi kuinka sen veturin kävi ) kun mies oli jäänyt puskureiden
väliin , ja kuoli , siinä oli oikea materialisyi , vai mitä su..
tavaravaunussa ja veturissa oli sellaset pyöreät pollarit , jotka otti vastaan törmäykset , ei siinä välissä paljon mies haitannut,
mutta ei siitä enää miestä tullut , arkkuun vain .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051886Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641534Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841173
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023