30 m, ja pitäisi ommella joka huoneeseen verhot. Siinä on urakkaa, kun niistä tulee mahtavat. Ei mitään sauma sinne toinen tänne, vaan todella upeet.
Snagas oli 25 e me, joten arvokkaat on verhot, eri värimaailmaa.
Mut siinä sitä yhdellepäivälle hommaa kun on tehty kaksikerroksiseen taloomme uudet verhot.
Mulla on kukka asetelmista myös kokemusta, ja teen niitä mielellänikotiin. Ruusut ja kukat tuoksuu hyvälle. Teen kaiken itse, jopa matot kudon itse, pöytäliinat ja vuodevaatteet. Kudon villapaidat, sukat lapaset, myssyt, ja kaiken.
Olen hyvä ihminen.
Ostin verhokangasta
3
56
Vastaukset
- oioioioioiiii
Ja mä olen maailman rikkais ihminen ja asun kullatussa jättiläissienessä ja liikun paikasta toiseen liilavihreällä kirahvilla!!!
- Laita ihmeessä
kuva teidän 2-kerroksisesta talosta, jossa on 6 (!!) ikkunaa. Laskin sen mukaan, että yhteen ikkunaan menee vain 5m kangasta.
Moni muukin lisäkseni tahtoo varmaan nähdä lähes ikkunattoman talon... - ...
Ole niin hyvä, että tule meillekin.
Minäkin ostin kuukausi sitten verhokangasta ja sain yhden verhon tehtyä ja vaihdettuakin. Sittemmin en olekaan kerennyt, loppujen neljän ikkunan verhot odottaa edelleen kankaina. Ei pitäisi koskaan luulla itsestään liikoja, vaan olisi pitänyt ostaa valmisverhot...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780