Millainen lämpö tarvii olla varastossa ettei tavarat kostu talvella?
Millainen levy kannattaa laittaa villoituksen jälkeen?
entä millainen eriste kattoon jos ei halua villaa laittaa?
ulkovaraston eristäminen?
4
986
Vastaukset
- "Harrastaja"
Alta se varasto pitä'ä eristää styroksia alle niin pysyy kuivia kamat.
Itselläni on pari varastoa ja toinen on peltivaja, jonka vuorasin kahden sentin styroksilla sisältä ja 200 w pakkasvahti lämmittää tarvittaessa ulkona - 25 c ja sisällä 5 c niin työkälut eivät ruostu.
Huom lattian alla on 5cm styroksit.- ??
mitä kun varastossa on betoni lattia,tarviiko sille tehdä jotain vai riittääkö seinät ja katto vaan?
Mitä katttoon kannattaa laittaa jos ei villaa laita? - "Harrastaja"
?? kirjoitti:
mitä kun varastossa on betoni lattia,tarviiko sille tehdä jotain vai riittääkö seinät ja katto vaan?
Mitä katttoon kannattaa laittaa jos ei villaa laita???, jos sen betonin alla ei ole eristeitä niin ainoa keino on tehdä ne päälle ja uusi esim. styroksit ja lautalattia. Sitä betonia on turha yrittää lämmittää sillä siihen kuluu liikaa energiaa.
Homeheinistä olen ikäni kärsinyt jälkiseuraamuksena joten ei mitään latoja kun ihmisistä on kysymys.
- Jasperi kasperi
Älkää nyt hemmetissä alkako eristelemään, ilman pitää vaihtua, siten pysyy tavarat kuivina, kunhan sadevesi ja lumi ei pääse sisälle.
Yksinkertainen laudoitus, ja lautojen välissä olevat raot huolehtivat ilmanvaihdosta.
Ajjatelkaapa vanhan ajan heinälatoja, niihin vietiin heinät kesällä varastoon, kunhan ne oli ensin kuivattu seipäillä. Kuivat heinät säilyivät hyvin ladossa, kun lankkulattia oli irti maasta, ja seinissä oli yksinkertainen laudoitus, kuivien lautojen muutaman millin raot huolehtivat ilman vaihtumisesta, jolloin heinät pysyivät kuivina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797