Jos kuka on yritykseensä jonkun pokeriautomaatin hommannut tai pyörittää vaikka kioskia, niin kiinnostaisi tietää millainen prosessi ja byrokratia tuohon pelikoneen saamiseen tiloihinsa liittyy. Voiko lähteä siitä ajatuksesta liikkeelle, että satavarmasti sellaisen saa, vai harkitsevatko tarkkaankin naapurikahviloiden koneet ja yrittäjän valmiudet valvoa alaikäisten pelaamista jne? Onko koneiden sijoittelu yrityksen tiloissa kovin tarkkaa? Kaikki tällainen kiinnostaisi kovasti.
RAY:n automaatit
1
130
Vastaukset
- Jokeri pokeri poks
Peliautomaateilla ei kyllä kukaan pääse rikastumaan RAY:tä lukuunottamatta. Palkkio tuotosta eli pelikoneen asiakkaiden häviämistä rahoista on 18% loput 82% menevät RAY:lle, joka laskuttaa viikoittain sinua tilitettyjen tuottojen verran. Kerran kuussa RAY maksaa sinulle suuren suuren palkkiosi. Laitteiden hallitsija eli sinä vastaat sähkö- ja puhelinverkkokustannuksista, jonkalaite vaatii, sekä tietysti mahdollisesti tarvittavista asennuskustannuksista mm. kaapelointi ja reitittimen asennus.
Uusi koneita RAY ei kovin helpolla sijoittele. RAY:lla on oma peliautamaattiverkostonsa ja tuottotavoitteet per kone.
Monille yrityksille pelikoneet ovat imagollinen juttu ja asiakkaiden viihtyvyyttä lisäävä palvelu. bisnekseksi en sitä sanoisi jos ei satu olemaan useampia koneita hallinnassasi yhtäaikaa ja tietenkin kovalla käytöllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255