Tämä Jesajan profetia näyttää parhaillaan toteutuvan.

toteutuvan.

19:1 Ennustus Egyptistä. Katso, Herra ajaa nopealla pilvellä ja tulee Egyptiin. Silloin vapisevat Egyptin epäjumalat hänen edessään, ja sydän raukeaa Egyptin rinnassa.
19:2 Minä kiihoitan Egyptin Egyptiä vastaan, niin että he keskenänsä sotivat, ystävä ystävää vastaan, kaupunki kaupunkia vastaan, valtakunta valtakuntaa vastaan.
19:3 Egyptiltä katoaa rohkeus rinnasta, ja minä hämmennän hänen neuvonsa; ja he kysyvät epäjumalilta, henkienmanaajilta, vainaja- ja tietäjähengiltä.
19:4 Minä annan Egyptin tylyn herran käsiin, ja kova kuningas on hallitseva heitä, sanoo Herra, Herra Sebaot.
19:5 Vedet virrasta loppuvat, joki ehtyy ja kuivuu.
19:6 Joet levittävät löyhkää, Egyptin kanavat mataloituvat ja ehtyvät, ruoko ja kaisla lakastuvat.
19:7 Ruohostot Niilivirran varsilla, virran suussa, ja kaikki Niilivirran kylvömaat kuivuvat, kuihtuvat ja häviävät.
19:8 Kalastajat valittavat ja murehtivat; kaikki, jotka heittävät onkea virtaan ja laskevat verkkoa veteen, nääntyvät.
19:9 Häpeään joutuvat, jotka häkilöityjä pellavia pitelevät ja jotka kutovat pellavakankaita.
19:10 Maan peruspylväät murskataan, ja kaikki palkkalaiset ovat murheellisella mielellä.
19:11 Hulluina ovat Sooanin päämiehet kaikki, viisaimmat faraon neuvonantajista ovat neuvossaan tyhmistyneet. Kuinka voitte sanoa faraolle: "Olen viisaitten poika, muinaisajan kuninkaitten jälkeläinen"?
19:12 Missä ovat viisaasi? Ilmoittakoot sinulle - hehän sen tietävät - mitä Herra Sebaot on Egyptin osalle päättänyt.
19:13 Sooanin päämiehet ovat typertyneet, Noofin päämiehet ovat pettyneet. Egyptiä horjuttavat sen sukukuntain kulmakivet;
19:14 Herra on vuodattanut sen keskuuteen sekasorron hengen, ja niin he saattavat Egyptin horjumaan kaikissa menoissansa, niinkuin juopunut horjahtaa oksennukseensa.
19:15 Eikä menesty Egyptille mikään teko, tekipä sen pää tai häntä, palmunlehvä tai kaisla.
19:16 Sinä päivänä Egypti on oleva naisten kaltainen; se vapisee ja pelkää Herran Sebaotin käden heilutusta, kun hän heiluttaa kättään sitä vastaan.
19:17 Ja Juudan maa on oleva Egyptille kauhuksi; niin usein kuin sitä sille mainitaan, pelkää se Herran Sebaotin päätöstä, jonka hän siitä on päättänyt.
19:18 Sinä päivänä on viisi kaupunkia Egyptin maassa puhuva Kanaanin kieltä ja vannova valan Herralle Sebaotille. Yhtä mainitaan nimellä Iir-Heres.
19:19 Sinä päivänä on oleva Herran alttari keskellä Egyptin maata ja sen rajalla Herran patsas.
19:20 Ja se on oleva merkkinä ja todistuksena Herralle Sebaotille Egyptin maassa; sillä he huutavat Herraa sortajain tähden, ja hän lähettää heille vapauttajan ja puolustajan, joka pelastaa heidät.
19:21 Ja Herra tekee itsensä tunnetuksi egyptiläisille, ja egyptiläiset tuntevat Herran sinä päivänä ja palvelevat häntä teuras- ja ruokauhreilla, ja he tekevät Herralle lupauksia ja täyttävät ne
19:22 Herra lyö egyptiläisiä, lyö ja parantaa; he palajavat Herran tykö, ja hän kuulee heidän rukouksensa ja parantaa heidät.
19:23 Sinä päivänä on oleva valtatie Egyptistä Assuriin, ja Assur yhtyy Egyptiin ja Egypti Assuriin, ja he, Egypti ynnä Assur, palvelevat Herraa.
19:24 Sinä päivänä on Israel oleva kolmantena Egyptin ja Assurin rinnalla, siunauksena keskellä maata,
19:25 sillä Herra Sebaot siunaa sitä sanoen: "Siunattu olkoon Egypti, minun kansani, ja Assur, minun kätteni teko, ja Israel, minun perintöosani.

45

519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • filadelfi

16 jakeesta eteenpäin ollaankin jo ajassa jolloin Jeesus on tullut Öljymäelle Sanan mukaisesti.
      Mutta sitä edeltää 7 v. Antikristuksen valeliitto israelin kanssa, sillä Dan.9:26,27 Israelille osoitettu viimeinen vuosiviikko on sotaa valtakunnan alueella loppuun asti, josta kerrotaan myös Ilm.6 ensimmäisen sinetin avaamisen jälkeen Antikristuksen voiton hedelmistä: sodat ja nälät.

• Psal 83

Jumala, älä ole niin ääneti, älä ole vaiti, älä ole, Jumala, niin hiljaa.
      Sillä, katso, sinun vihollisesi pauhaavat, ja sinun vihaajasi nostavat päätänsä.
      Heillä on kavalat hankkeet sinun kansaasi vastaan, ja he pitävät neuvoa sinun suojattejasi vastaan.
      He sanovat: "Tulkaa, hävittäkäämme heidät olemasta kansa, niin ettei Israelin nimeä enää muisteta."
      Sillä he neuvottelevat keskenään yksimielisesti, he tekevät liiton sinua vastaan:
      Edomin teltat ja ismaelilaiset, Mooab ja hagrilaiset,
      Gebal, Ammon ja Amalek, Filistea ynnä Tyyron asukkaat.
      Myös Assur on liittynyt heihin, nämä ovat käsivartena Lootin lapsilla. Sela.
      Tee heille, niinkuin teit Midianille, niinkuin Siiseralle, niinkuin Jaabinille Kiison-joen rannalla.
      Heidät tuhottiin Eendorissa, he joutuivat lannaksi maahan.
      Anna heidän ylhäisillensä käydä, niinkuin kävi Oorebille ja Seebille, ja kaikille heidän ruhtinaillensa niinkuin Seballe ja Salmunnalle,
      koska he sanovat: "Anastakaamme itsellemme Jumalan asunnot."
      Jumalani, tee heidät lentäviksi lehdiksi, kuiviksi korsiksi tuulen viedä.
      Niinkuin kulovalkea metsää polttaa, niinkuin liekit kärventävät vuoria,
      niin aja sinä heitä rajuilmallasi ja kauhistuta heitä tuulispäälläsi.
      Täytä heidän kasvonsa häpeällä, että he etsisivät sinun nimeäsi, Herra.
      Joutukoot häpeään ja kauhistukoot ikuisesti, tulkoot häpeään ja hukkukoot.
      Ja tulkoot tuntemaan, että sinun ainoan nimi on Herra, että sinä olet Korkein kaikessa maassa.

• aikoja!

Elämme mielenkiintoisia

http://tv7.fi/vod/player.html?id=13634
        Yliluonnollista - Vieraana Joel Richardson
        Joel Richardson on etukäteen nähnyt paljon asioita, mitä tapahtuu Lähi-idässä ja arabialaisessa maailmassa.
        Joel opiskeli vuoden Lähi-Idässä ja sai tuohon aikaan yliluonnollisia ilmestyksiä. Hänen mukaansa Israelia ja Messiaan saapumista uhkaavat Saudi-Arabia ja Turkki.

• "Yliluonnollista"
        aikoja! kirjoitti:

Elämme mielenkiintoisia

Yliluonnollista - Vieraana Joel Richardson
        Joel Richardson on etukäteen nähnyt paljon asioita, mitä tapahtuu Lähi-idässä ja arabialaisessa maailmassa.
        Joel opiskeli vuoden Lähi-Idässä ja sai tuohon aikaan yliluonnollisia ilmestyksiä. Hänen mukaansa Israelia ja Messiaan saapumista uhkaavat Saudi-Arabia ja Turkki.

Elämme todella mielenkiintoisia aikoja!

Yliluonnollista - Vieraana Joel Richardson. Toiveuusinta
        Mies sai armolahjan tulkita lopunaikojen ilmestyksiä.
        Joel Richardson on saanut erikoislaatuisen armolahjan paneutua lopunaikoihin ja kertoa niistä muille. Hän on erityisen kiinnostunut myös muslimimaailmasta.

http://tv7.fi/vod/player.html?id=10692

• filadelfi

Ylöstempaus tapahtuu Googin sodan aikoihin!?

Hes.38-39 sodassa ei enää maat jotka on mainittu Ps 83, jonka seurauksena Israel on suojaton ja elää turvallisena, rauhallisena ja jonne Googilla on esteetön pääsy Hes.38: 8,11.
      Ratkaisevaa tempauksen ajankohdalle on, että Israel hautaa 7 kuukautta Googin joukkoja, joka sisältyy aikaan kuin on mainittu Dan.8:13,14.
      Juutalaisten temppeliuhraus joka voi siis alkaa vasta kun maa on puhdistettu, ja Antikristus lakkauttaa sen tullessa Jumalaksi temppeliin vihan ajan puolessa välissä.
      Hes. Googin kuvauksen jälkeen; mutta Israelin heimo (144000 12:sta sukukunnasta) tulee tietämään, että minä, Herra, olen heidän Jumalansa, ja yleiskuvaus Israelin kokoamisesta, jossa yhteydessä hän osoittaa heissä pyhyytensä lukuisan pakanakansain silmien edessä.

Hebr.11:23. Taivaissa seurakunta on esikoisjoukko, ja joka on jo taivaassa ennen 7v. vihan aikaa kuningaskuntana ja pappiskansana Ilm.5:9,10.
      Myös Paavali 1Tess. käsitellessään Kristuksen päivää (ylösnousemusta),
      9: Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä vihaan, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen kautta.

• Dan 8:13-14

>> Ratkaisevaa tempauksen ajankohdalle on, että Israel hautaa 7 kuukautta Googin joukkoja, joka sisältyy aikaan kuin on mainittu Dan.8:13,14.

• KTS (ei kirj.)

Täyttä p a s k a a nää teijän jutut..

• Kuinka gangsterin

elämä muuttui, siitä puhuu Kyösti Erkinkorpi

Ihminen näkee ulkokuoren, mutta Jumala näkee sydämen. Pahuuden voimien pyörityksessä, kasvatuslaitoksessa kasvanut Kyösti Erkinkorpi julistaa voimallisesti kuinka Jumalan Pyhän Hengen väkevä voima muutti entisen Tukholman gangsterin elämän. Juha ja Kirsi Korkeamäki sekä Juhani Aaltonen laulavat voitoisaa ylistystä Jumalalle, meidän Herramme on voittaja....

http://www.tv7.fi/vod/player.html?id=12746

• Toinen realisti.

Nyt on kyse vain yhdestä "gansterista",jonka elämä muuttui.Tällaisia on ollut muitakin.Kuten esim.edelleen elikautista tuomiota istuva Lauri "Late" Johansson.

Mutta tällaiset tapaukset ovat vain pisaroita valtameressä kun asioita ajattelee vaikkapa koko Euroopan ja maailmanlaajuisesti.

Eikä tilanne siitä tule paremmaksi muuttumaan riippumatta siitä,että voimallisesti parannuksen tehnyt sanaa julistaa.

Itsekin koin aina positiivisina asioina sellaiset tapaukset jolloin eräät lähtivät kaidalle tielle.Heille se ei ollut uskon asia vaan kyse oli siitä,että he vain tulivat järkiinsä.

Mutta ei yksi pääsky kesää tee.

Näin se vain sattuu valitettavasti olemaan.

• filadelfi

"Selventäisitkö, mitä tarkoitat. (Dan 8:13-14 on jo kerran toteutunut.)"

Jätin kirjoituksen vähentämisen takia tarkemman selityksen, se tarkoittaa tulevan Antikristuksen Israelin kanssa tekemää koko 7v.liittoa, josta myös Jesaja 28:15- liitosta kuoleman kanssa joka pyyhkäistään pois ja sopimus tuonelan kanssa ei kestä. Viimeinen Israelin vuosiviikko (7v.) alkaa valemessiiaan rauhanlupauksella antaen viimeistään luvan rakentaa pyhäkkötemppeli, jossa tapahtuu päivittäiset uhrit, ja ajoitukseltaan se ei täytä koko vuosiikkoa; 2300 päivää, joka on n. 6,3 vuotta, ja sisälttää myös uhraamisen lakkaamisajan.
      Antiokos Epifanes oli profetian esitäyttäjä, mutta Dan.11: 21 eteenpäin on viimeisenä vihanaikana tapahtuva, viimeinen Syyriasta kuninkaaksi nouseva.

No hyvä. Dan 8 on todellakin jo kertaalleen täyttynyt ja tuon 2300 illan ja aamun osaltakin aivan kirjaimellisesti kaikilta osin.

Mutta oikeastaan yritin kysyä tuota, kun kirjoitit:
        "Ratkaisevaa tempauksen ajankohdalle on, että Israel hautaa 7 kuukautta Googin joukkoja". Miten näet tuon 7 kk ja sitä edeltävän Googin hyökkäyksen ajankohdan suhtautuvan tempausajankohtaan?

• lopettakaa
        Dan 8:13-14 kirjoitti:

No hyvä. Dan 8 on todellakin jo kertaalleen täyttynyt ja tuon 2300 illan ja aamun osaltakin aivan kirjaimellisesti kaikilta osin.

Mutta oikeastaan yritin kysyä tuota, kun kirjoitit:
        "Ratkaisevaa tempauksen ajankohdalle on, että Israel hautaa 7 kuukautta Googin joukkoja". Miten näet tuon 7 kk ja sitä edeltävän Googin hyökkäyksen ajankohdan suhtautuvan tempausajankohtaan?

Ei kiinnosta advantistien jutut, pysykää omalla palstallanne.

Juttunne ovat liian sekavia.

• nääs nääs
        lopettakaa kirjoitti:

Nimimerkkien kirjoituksiin filadelfin, ja Dan:13-14
        Noihin viesteihin sopii hyvin. KTS (ei kirj) Naseva :vastaus: “Täyttä p a s k a a nää teijän jutut.”.

Ja olen KTS(ei kirj):n kanssa aivan samaa mieltä.

lopettakaa kirjoitti:

Nimimerkille "lopettakaa"!

Olen kirjoittanut elämäni kaksi ensimmäistä kommenttia tälle palstalle ja kummatkin tähän ketjuun. Nytkö minun on jo lopetettava.

Sitä paitsi en minä ole andventisti. En sinne päinkään. Mutta ei kai sekään este olisi keskusteluun tällä palstalla.

Seurakunnan tempaus on todella tärkeä aihe.
        Tietenkin kaikkein tärkeintä on, että järjestää asiat niin, että saa olla siinä mukana.

Mutta tällä palstalla on kai tarkoitus keskustella profeetallisessa mielessä asioista. Jos sinua ei kiinnosta, niin ei ole pakko lukea tätä palstaa. Minua kiinnostaa, mutta en aiemmin ole tällä palstalla majaillut. Enkä tiedä nimimerkistä filadelfikaan yhtään mitään, mutta ei tuo nyt kyllä Ellen G Whiten opetuslapselta tunnu. Kun vähän selasin hänen kirjoituksiaan, niin aika lailla tuntuu olevan perillä Jumalan profeetallisesta sanasta, ja ankkuroivan kaiken puhtaasti Jumalan Sanaan.

• tuhat ja yksi

Olen kirjoittanut elämäni kaksi ensimmäistä kommenttia tälle palstalle ja kummatkin tähän ketjuun. Nytkö minun on jo lopetettava.

Sitä paitsi en minä ole andventisti. En sinne päinkään. Mutta ei kai sekään este olisi keskusteluun tällä palstalla.

Tietenkin kaikkein tärkeintä on, että järjestää asiat niin, että saa olla siinä mukana.

Mutta tällä palstalla on kai tarkoitus keskustella profeetallisessa mielessä asioista. Jos sinua ei kiinnosta, niin ei ole pakko lukea tätä palstaa. Minua kiinnostaa, mutta en aiemmin ole tällä palstalla majaillut. Enkä tiedä nimimerkistä filadelfikaan yhtään mitään, mutta ei tuo nyt kyllä Ellen G Whiten opetuslapselta tunnu. Kun vähän selasin hänen kirjoituksiaan, niin aika lailla tuntuu olevan perillä Jumalan profeetallisesta sanasta, ja ankkuroivan kaiken puhtaasti Jumalan Sanaan.

Älä ihmeessä lopeta !

• kirjoitellaan.

Anteeksi, typeryyteni ja ahdasmielisyyteni. Olen nimittäin tullut allergiseksi Ellen G Whiten jutuille, sillä he jatkuvasti jauhavat vuosiviikoista. Anteeksi tulkitsevat raamatun sana "Ellenin evankeliumin mukaan."

Yhdyn täysin nimimerkki "Tuhat ja yksi" viestin sanomaan
        "Älä ihmeessä lopeta !" kirjoittamista. Tämä on tarkoitettu kaikille asiasta kiinnostuneille. Tervetuloa vaan joukkoomme. Hienoa, että rohkaisit mielesi ja tulit mukaan.
        Eihän tästä mitään tulisi ilman sparraajia. Huomaan nyt itselläni olevan pimeitä ja synkkiä puolia ihan oman puseron alla. Vika ei siis olekaan Adventisteissa vaan itsessäni.
        Olen pahoillani että ilmaisin asiani noin typerästi ja loukkaavasti. Kiitti Teille molemmille yhdessä ja erikseen ja Siunausta.

• ei edes sparraajaksi
        kirjoitellaan. kirjoitti:

Anteeksi, typeryyteni ja ahdasmielisyyteni. Olen nimittäin tullut allergiseksi Ellen G Whiten jutuille, sillä he jatkuvasti jauhavat vuosiviikoista. Anteeksi tulkitsevat raamatun sana "Ellenin evankeliumin mukaan."

Yhdyn täysin nimimerkki "Tuhat ja yksi" viestin sanomaan
        "Älä ihmeessä lopeta !" kirjoittamista. Tämä on tarkoitettu kaikille asiasta kiinnostuneille. Tervetuloa vaan joukkoomme. Hienoa, että rohkaisit mielesi ja tulit mukaan.
        Eihän tästä mitään tulisi ilman sparraajia. Huomaan nyt itselläni olevan pimeitä ja synkkiä puolia ihan oman puseron alla. Vika ei siis olekaan Adventisteissa vaan itsessäni.
        Olen pahoillani että ilmaisin asiani noin typerästi ja loukkaavasti. Kiitti Teille molemmille yhdessä ja erikseen ja Siunausta.

Saat anteeksi. Mutta ei minusta kyllä ole minkäänlaiseksi vastustajaksi. Ei edes sparraajaksi.

Minä vaan olisin ihan tosissani halunnut ymmärtää, mitä filadelfi yritti kertoa tempausajankohdan kytkeytymisestä Googin hyökkäykseen.

• ???????
        lopettakaa kirjoitti:

Nimimerkki lopettakaa Kenelle vastauksesi oli tarkoitettu. Ei kiinnosta advantistien jutut. kuka oli advantisti kelle vastasit ?

• ylifariseus_1 e kirj
        lopettakaa kirjoitti:

lopettakaa nimimerkille.
        Adventisteja ovat kaikki jotka odottavat Jeesuksen toista tulemista. Ne jotka odottavat ylimääräistä tempaamista ennen Jeesuksen toista tulemista voivat mennä omilla laitteilla tuuliin ja pilviin, sillä Raamattu ei tunne sellaista tapahtumaa, joka salassa tapahtuu.

Suuret ja julkiset tapahtumat eivät ole salaisia, vaan näkyvät kaikkialle.

Minkälainen adventisti sinä itse olet, vai odotatko sinä itse sarvipäätä tempaamaan sinut mukaansa, että pääset omalle palstallesi ?

• Toivoa on.
        ??????? kirjoitti:

Nimimerkki lopettakaa Kenelle vastauksesi oli tarkoitettu. Ei kiinnosta advantistien jutut. kuka oli advantisti kelle vastasit ?

Vastasin nimimerkki filadelfi 29.7.2011 21:31 Koska tuo Jesajan profetia ei vielä ole antikristuksen aikaa tarkoittava kohta. Tuo Jesajan kohta ja Psalmi 83 nousee erittäin ajankohtaiseksi syyskuun YK:n yleiskokouksen vuoksi. YK:n yleiskokous nimittäin ilmeisesti tulee tunnustamaan palestiinalaisten valtion vuoden - 67 rajoille.
        Israelin sen jälkeen ilmeisesti tullaan yksipuolisesti pakottamaan tuohon “rauhaan”.
        Suomelle se on erittäin vaarallista, riippuu tietenkin siitä miten presidentti Halonen puheessaan ottaa kantaa. Tuohon asiaan itse taas hain valaisua.

Nyt näyttää Jumalan etsintä siirtymässä arabi kansoihin ja Israeliin.

• Hieno juttu.
        ylifariseus_1 e kirj kirjoitti:

lopettakaa nimimerkille.
        Adventisteja ovat kaikki jotka odottavat Jeesuksen toista tulemista. Ne jotka odottavat ylimääräistä tempaamista ennen Jeesuksen toista tulemista voivat mennä omilla laitteilla tuuliin ja pilviin, sillä Raamattu ei tunne sellaista tapahtumaa, joka salassa tapahtuu.

Suuret ja julkiset tapahtumat eivät ole salaisia, vaan näkyvät kaikkialle.

Minkälainen adventisti sinä itse olet, vai odotatko sinä itse sarvipäätä tempaamaan sinut mukaansa, että pääset omalle palstallesi ?

Adventi aika on lut kirkon keksintö jossa odotetaan jouluaattoa. Uskovat taas odottavat, että Jeesus noutaa omansa.
        Adventti Kirkko perusti Ellen G Whiten ja heistä erosi Jehovan Todistajat omaksi ryhmäkseen, samoin Seitsemän päivän Adventistit.

• Toivo elää!
        ei edes sparraajaksi kirjoitti:

Saat anteeksi. Mutta ei minusta kyllä ole minkäänlaiseksi vastustajaksi. Ei edes sparraajaksi.

Minä vaan olisin ihan tosissani halunnut ymmärtää, mitä filadelfi yritti kertoa tempausajankohdan kytkeytymisestä Googin hyökkäykseen.

Kiitos anteekiannosta ja tuohon minäkin haluaisin vastuksen, joten filadeli tässäpä kysymys?

"Minä vaan olisin ihan tosissani halunnut ymmärtää, mitä filadelfi yritti kertoa tempausajankohdan kytkeytymisestä Googin hyökkäykseen."

Toivottavasit vastaat.

• filadelfi

"No hyvä. Dan 8 on todellakin jo kertaalleen täyttynyt ja tuon 2300 illan ja aamun osaltakin aivan kirjaimellisesti kaikilta osin."

Dan. 9:27 Israelin viimeinen vuosiviikko sellaisenaan kuin se profetiassa kokonaisuutena on, ei ole toteutunut, toteutuu nyky Israelille (Ilm.12:1).

Ja se mahdollistuu vasta seurakunnan tempauksen jälkeen.
      Luuk.21:.. opetuslapset kysyvät Jeesukselta tulemuksensa merkkiä, johon kertoo lopunajan tapahtumia, jakeessa 28 MUTTA KUN NÄMÄ ALKAVAT TAPAHTUA NIIN rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä TEIDÄN VAPAUTUKSENNE ON LÄHELLÄ.
      29 Ja .. katsokaa viikunapuuta (on Israel) ja kaikkia puita.
      30 kun ne pukeavat jo lehteen, niin siitä te näette ja ymmärrätte, että kesä on lähellä. Samoin te myös, kun näette tämän tapahtuvan, tietäkää, että Jumalan valtakunta on lähellä.
      Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi (vuodesta1947ehkä 80v.) ei katoa, ennen kuin kaikki tapahtuu.

Israelin 70 vuosiviikoa päätty sanoihin: Dan.9:24...silloin luopumus päättyy, ja synti sinetillä lukitaan, ja pahat teot sovitetaan, ja iankaikkinen vanhurskaus tuodaan, ja näky ja profeetta sinetillä vahvistetaan, ja kaikkein pyhin voidellaan.
      Jota seuraa tuhatvuotinen maanpäällinen rauhanvaltakunta.

Googin sota ei ole Harmagenonin sota, sillä Antikristuksen vallan ja vihan aika on loppuun asti sotaisa, ja Googin sota edellyttää rauhallista aikaa Hes.38: 8,11.
      Vihan aika alkaa 7 kuukauden ruumiiden hautauksella, jona aikana merkitään 144000 Jumalan palvelijaa sinetillä, Israelin sukunnista, jota Hes.39:22 tarkoittaa.
      Dan.8:19 nimittää Antikristuksen viimeisenä vihan aikana, ( : 9 muodostuu uusi Kreikan maailmanvalta, laajentuen Baabeliin ja johon yhdistyy Turkki, Syyria ja Egypti, josta myös 7:24).
      Jeesuksen omat pelastetaan siltä vihalta,1Tess.5:9.

• Tulkoon valkeus!

Vastauksesi valaissut Jesajan kautta tullutta profetiaa, eikä Ps. 83 sanomaa.

Adventtikirkko ei näe arabi maiden kuohuntaa ja sitä kuinka he ostavat öljy rahoilla kansoja ja kansakuntia äänestämään YK:n yleiskokouksessa palestiina valtion muodostamisen puolesta.

Kummastuttaa Adventistien raamatun näkemys.
        Helluntailaiset ja Vapaakirkolliset höpisevät herätystä.
        lut kirkko ajaa homoutta ja höpäjää kasteen armoa.

Oi Isä Jumala Ilmestyksen, Jumala Auta!

• tuhat ja yksi

Voitaisiinko käsitellä vielä kertaalleen , muutamankerran tai jatkuvasti ?

Danielin kirja ;
        Sellaisena kuin se kirjoitus hetkellä oli tarkoitettu
        ymmärrettäväksi , jos yleensä ajassamme siihen pystymme.

Monet ( tietävät hyvinkin tarkkaan ) kuinka Danielin kirjaa tulkitaan nykyaikaan
        (kristinuskollakin on ainakin tuhat erilaista täysin oikeaa tulkintaa ollut ja mennyt)

Mutta kuitenkaan nuo tulkitsijat eivät ole tunteneet sanoisinko laisinkaan niitä tapahtumia ja sitä historiallista aikaa jossa tuo Danielin kirja on kirjoitettu erillisille (lehmännahka käärylöille) sanoman levittämiseksi .
        Danielin kirjan sanoman ajankohta on historiallisesti tarkkaan näytettävissä ja se on Syyrian kuninkaan Antiokhos neljännen Epifaneen hallinta aikaa n, 175 eaa. - 164 eaa.

Ameriikkaan ovat kristinuskon kuljettaneet mukanaan euroopansiirtolaiset ja heillä ei ole ollut käytettävissään palestiinan historiallisia tietoja ja näin ollen tulkinta onkin perustunut yksinomaan Raamattuun ja siitä syntyneisiin uskon käsityksiin ja tätäkautta siellä on syntynyt ja muovautunut myös useita toisistaan vähän ja paljaon poikkeavia uskon tulkintoja Danielin kirja ennustuksien toeteutumisesta nykyajasta , vaikka tiedoiltaan ovat nuo ennustuksien ja profetioitten laatijat ovat olleet hyvinkin vajaita.
        Nuihin ameriikan harha ennustuksiin uskojia riittää Suomessakin useitten tulkintojen, teorioitten uskojia jokaiseen lähtöön ja asemalle jääjiäkin on.

Se siitä mutta Danielin kirjan ns, ennustuksilla on myös historiallinen tausta josta ei Kristinusko suostu tuomaan asioita julki ,koska sen totuuden esilletuominen romuttaa koko Kristinuskon sisällön ja sen sanoman jota on levitetty jo noin 2000 vuotta !

Uskallatko tarttua tilaisuuteesi keskustella tuosta asiasta ?

• Dan 9

Kiitos vastauksesta. Ja tuosta, mitä kirjoitit Danielin kirjan luvusta 9, olenkin jo vahvemmin kanssasi samaa mieltä, kuin mitä tulee esimerkiksi lukuun 8.

Kaiken kaikkiaan tämä vastauksesi olisi hyvä pohja jo ihan omaksi aloitukseksi. Mutta jos nyt yritän vielä tavoittaa tuota alkuperäistä kysymääni asiaa, niin vastauksen pitäisi kai löytyä kohdasta, jossa kirjoitat:

"Vihan aika alkaa 7 kuukauden ruumiiden hautauksella,
        jona aikana merkitään 144000 Jumalan palvelijaa sinetillä, Israelin sukunnista
        ... Jeesuksen omat pelastetaan siltä vihalta".

Eli tempaus on mielestäsi ainakin ennen Ilmestyskirjan lukua 7. Mistä kohtaa Ilmestyskirjaa tarkkaan ottaen löydät tuon tempaustapahtuman?

• filadelfi
        Dan 9 kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Ja tuosta, mitä kirjoitit Danielin kirjan luvusta 9, olenkin jo vahvemmin kanssasi samaa mieltä, kuin mitä tulee esimerkiksi lukuun 8.

Kaiken kaikkiaan tämä vastauksesi olisi hyvä pohja jo ihan omaksi aloitukseksi. Mutta jos nyt yritän vielä tavoittaa tuota alkuperäistä kysymääni asiaa, niin vastauksen pitäisi kai löytyä kohdasta, jossa kirjoitat:

"Vihan aika alkaa 7 kuukauden ruumiiden hautauksella,
        jona aikana merkitään 144000 Jumalan palvelijaa sinetillä, Israelin sukunnista
        ... Jeesuksen omat pelastetaan siltä vihalta".

Eli tempaus on mielestäsi ainakin ennen Ilmestyskirjan lukua 7. Mistä kohtaa Ilmestyskirjaa tarkkaan ottaen löydät tuon tempaustapahtuman?

Ilmestyskirjaa on luku luvulta läpikäyty, keskustelukirjoittelussa viime vuoden lopulla; http://keskustelu.suomi24.fi/node/9460907

• Ilm 4:1
        filadelfi kirjoitti:

Ilmestyskirjaa on luku luvulta läpikäyty, keskustelukirjoittelussa viime vuoden lopulla; http://keskustelu.suomi24.fi/node/9460907

Uh-huh. Oli pitkä ja sekava ketju.
        Minä ymmärrän niin, että tempausajankohta Ilmestyskirjassa on jae 4:1.
        En nyt sitten ainakaan vielä tiedä, oletko eri mieltä vai samaa mieltä kanssani.
        Mutta minä ymmärrän näin, ja siksi en myöskään näe aivan suoraa kytkentää tempauksen ja Googin hyökkäyksen (ja erityisesti tuon mainitsemasi 7 kuukauden jakson välillä). Mutta olisi ollut mielenkiintoista tietää, millaisen kytkennän sinä siinä näet. Ymmärrän toki sen, että Googin sota ei ole Harmagedonin sota, vaan kysymyksessä kaksi aivan eri päissä ahdistuksen aikaa olevia tapahtumaa.

• filadelfi
        Ilm 4:1 kirjoitti:

Uh-huh. Oli pitkä ja sekava ketju.
        Minä ymmärrän niin, että tempausajankohta Ilmestyskirjassa on jae 4:1.
        En nyt sitten ainakaan vielä tiedä, oletko eri mieltä vai samaa mieltä kanssani.
        Mutta minä ymmärrän näin, ja siksi en myöskään näe aivan suoraa kytkentää tempauksen ja Googin hyökkäyksen (ja erityisesti tuon mainitsemasi 7 kuukauden jakson välillä). Mutta olisi ollut mielenkiintoista tietää, millaisen kytkennän sinä siinä näet. Ymmärrän toki sen, että Googin sota ei ole Harmagedonin sota, vaan kysymyksessä kaksi aivan eri päissä ahdistuksen aikaa olevia tapahtumaa.

Dan.8:9–26 on kertomus viimeisestä vuosiviikosta, ja sinä aikana olevaa temppelipalvelusta ja sen lakkautumista sen puolivälissä, samoin 9:27, 8:13,14 mukaan temppelipalvelus ja sen poisto kestävät yhteensä 2300 päivää.
        7 vuotta on 2520 päivää-2300= 220 päivää vihanajan alun jälkeen alkaa temppelipalvelus.
        7 kuukauden ja 10 päivän aika Hes.39:11–16, on mahdollisesti sama aika kuin seurakunnan tempauksen jälkeen alkava temppelipalvelus. Ilmestyskirjan 1-6 pasuunat, heinäsirkkavitsauksen kesto 5 kuukautta sopii 7 kuukauteen ennen 11 luvussa mainittua temppelipalvelusta.
        Jooel 2:1- mukaan Israelissa puhalletaan voimallisesti pasuunaan juuri Googin hyökkäyksen edellä ja ennen suurta loppuherätystä 2:12–32. Herra tahtoo pelastaa juutalaisia ylöstempaukseen ennen vihan-, ahdistuksenaikaa.
        Lisäksi Israelilaiset käyttävät Googin joukkojen aseita polttoaineena 7 vuotta Hes.39:9 soveltuu hyvin koko vihanajalle.

Hes.38:4,Minä kuljetan sinua, panen koukut sinun leukoihisi ja nostatan sotaan sinut 39:2.
        VT. Ilmoitus ylöstempauksesta ja vihanajasta on Jes.30:27-32, jossa Herra seuloo kansakuntia turmion seulassa ja panee eksyttäväiset suitset kansojen suupieliin 28, tempaus on: jae 29 Silloin te veisaatte niin kuin yöllä, kun pyhä juhla alkaa, ja sydämenne riemuitsee niin kuin sen, joka huilujen soidessa astuu vaeltaen Herran vuorelle, Israelin kallion tykö, 30 Herra antaa sataa mm kuluttavana tulena, pilvenpurkuna, rankkasateena ja raekivinä, samanlaista kuin Googin joukoille Hes.38:22, ja Herran tulo Öljymäelle Jes.31:4.

• Dan 8
        filadelfi kirjoitti:

Dan.8:9–26 on kertomus viimeisestä vuosiviikosta, ja sinä aikana olevaa temppelipalvelusta ja sen lakkautumista sen puolivälissä, samoin 9:27, 8:13,14 mukaan temppelipalvelus ja sen poisto kestävät yhteensä 2300 päivää.
        7 vuotta on 2520 päivää-2300= 220 päivää vihanajan alun jälkeen alkaa temppelipalvelus.
        7 kuukauden ja 10 päivän aika Hes.39:11–16, on mahdollisesti sama aika kuin seurakunnan tempauksen jälkeen alkava temppelipalvelus. Ilmestyskirjan 1-6 pasuunat, heinäsirkkavitsauksen kesto 5 kuukautta sopii 7 kuukauteen ennen 11 luvussa mainittua temppelipalvelusta.
        Jooel 2:1- mukaan Israelissa puhalletaan voimallisesti pasuunaan juuri Googin hyökkäyksen edellä ja ennen suurta loppuherätystä 2:12–32. Herra tahtoo pelastaa juutalaisia ylöstempaukseen ennen vihan-, ahdistuksenaikaa.
        Lisäksi Israelilaiset käyttävät Googin joukkojen aseita polttoaineena 7 vuotta Hes.39:9 soveltuu hyvin koko vihanajalle.

Hes.38:4,Minä kuljetan sinua, panen koukut sinun leukoihisi ja nostatan sotaan sinut 39:2.
        VT. Ilmoitus ylöstempauksesta ja vihanajasta on Jes.30:27-32, jossa Herra seuloo kansakuntia turmion seulassa ja panee eksyttäväiset suitset kansojen suupieliin 28, tempaus on: jae 29 Silloin te veisaatte niin kuin yöllä, kun pyhä juhla alkaa, ja sydämenne riemuitsee niin kuin sen, joka huilujen soidessa astuu vaeltaen Herran vuorelle, Israelin kallion tykö, 30 Herra antaa sataa mm kuluttavana tulena, pilvenpurkuna, rankkasateena ja raekivinä, samanlaista kuin Googin joukoille Hes.38:22, ja Herran tulo Öljymäelle Jes.31:4.

Dan 8:9-26 on kyllä jo toteutunutta historiaa.
        Tietenkin historialla on tapana toistaa itseään.
        Dan 9:27 ei sisällä mainintaa 2300 illasta ja aamusta.
        Ja niin minun täytyy nyt tältä osin vaan nostaa hattua,
        ja kiirehtiä eteenpäin.

Ilmeisesti ymmärrät Googin hyökkäyksen ja seurakunnan tempauksen
        olevan lähes samanaikaisia tapahtumia, kun kirjoitat:
        "Israelilaiset käyttävät Googin joukkojen aseita polttoaineena 7 vuotta
        Hes.39:9 soveltuu hyvin koko vihanajalle."

• filadelfi
        Dan 8 kirjoitti:

Dan 8:9-26 on kyllä jo toteutunutta historiaa.
        Tietenkin historialla on tapana toistaa itseään.
        Dan 9:27 ei sisällä mainintaa 2300 illasta ja aamusta.
        Ja niin minun täytyy nyt tältä osin vaan nostaa hattua,
        ja kiirehtiä eteenpäin.

Ilmeisesti ymmärrät Googin hyökkäyksen ja seurakunnan tempauksen
        olevan lähes samanaikaisia tapahtumia, kun kirjoitat:
        "Israelilaiset käyttävät Googin joukkojen aseita polttoaineena 7 vuotta
        Hes.39:9 soveltuu hyvin koko vihanajalle."

Vastaisitko milloin Dan 8:9-26 arvelet toteutuneen, siis maailmanvalta Ilm.13:3 mainitun, joka on sortanut Israelia ja joka on ollut jo ennen Ilmestyskirjaa ja Roomanvaltaa?
        Kreikanmaailmanvalta Dan.7:6 hajosi neljään seuraavaan valtioon; Kreikka, Turkki, Syyria ja Egypti, Roomanvallan tieltä.
        Ilm.13:1-2 täytyy olla saatan nostattama tuleva Kreikan kymmenvaltiomaailmanvalta, siinä nähdään vain seitsemän päätä, kuoliaaksi haavoitetun Kreikanmaailmanvallan tähden koska se on jo ollut.

• Dan 8
        filadelfi kirjoitti:

Vastaisitko milloin Dan 8:9-26 arvelet toteutuneen, siis maailmanvalta Ilm.13:3 mainitun, joka on sortanut Israelia ja joka on ollut jo ennen Ilmestyskirjaa ja Roomanvaltaa?
        Kreikanmaailmanvalta Dan.7:6 hajosi neljään seuraavaan valtioon; Kreikka, Turkki, Syyria ja Egypti, Roomanvallan tieltä.
        Ilm.13:1-2 täytyy olla saatan nostattama tuleva Kreikan kymmenvaltiomaailmanvalta, siinä nähdään vain seitsemän päätä, kuoliaaksi haavoitetun Kreikanmaailmanvallan tähden koska se on jo ollut.

Daniel näkee kuinka kaksisarvinen oinas riehuu kunnes uhkeasarvinen kauris tallaa sen maahan. Kauris kasvaa suureksi, mutta sitten sen uhkea sarvi katkeaa ja tilalle kasvaa neljä uutta, joista yksi poikii alussa vähäpätöisen sarven, joka kuitenkin lopulta kasvaa ja ulottuu ihanaan maahan asti lakkauttaen siellä olevan pyhäkön jokapäiväisen uhrin; tuo kauhistava rikos kestää 2300 iltaa ja aamua, sitten pyhäkkö asetetaan jälleen oikeuteensa.

Gabriel selittää näyn Danielille vaihe vaiheelta.
        "Kaksisarvinen oinas, jonka sinä näit, on Meedian ja Persian kuninkaat.
        Ja kauris on Jaavanin kuningas ...
        Mutta sinä lukitse näky, sillä se tarkoittaa kaukaista aikaa."

Ja nyt tarvitaan enää vain pieni vilkaisu historiaan, ja voimme nähdä, että kauan Danielin päivien jälkeen näky toteutui pilkun tarkasti alkaen Meedian valtaannoususta ja päätyen siihen, kun neljännestä sarvesta puhjennut sarvi lopulta häpäisee Jerusalemin temppelin vihkimällä sen Zeuksen palvontapaikaksi irstaine uhrimenoineen. Ja aivan niinkuin Gabriel selityksensä loppuriveillä oli sanonut, tuo vähäpätöinen sarvi, joka oli kasvanut taivaita hipovaksi, muserrettiin ilman ihmiskättä, kun Jumala lähetti häneen
        sairauden ja hän kuoli Jumalan lähettämään sairauteen kovien tuskien keskellä matojen kihistessä hänen ruumiissaan.

Eikä tuo historia unohdu. Se on tallennettu Makkabilaiskirjoihin. Israelilaiset viettävät yhä edelleen vuosittaista Hanukka-juhlaa sen kunniaksi,että Juudas Makkabilainen Kislevkuun 15 päivänä vuonna 165 eKr. voitti taistelun temppelin ryöstäjiä ja häpäisijöitä vastaan, jotka tasan 2300 päivää aikaisemmin 171 eKr. olivat panneet toimeen useita temppelin ryöstöjä Jerusalemin alueella.

• tuhat ja yksi
        Dan 8 kirjoitti:

Daniel näkee kuinka kaksisarvinen oinas riehuu kunnes uhkeasarvinen kauris tallaa sen maahan. Kauris kasvaa suureksi, mutta sitten sen uhkea sarvi katkeaa ja tilalle kasvaa neljä uutta, joista yksi poikii alussa vähäpätöisen sarven, joka kuitenkin lopulta kasvaa ja ulottuu ihanaan maahan asti lakkauttaen siellä olevan pyhäkön jokapäiväisen uhrin; tuo kauhistava rikos kestää 2300 iltaa ja aamua, sitten pyhäkkö asetetaan jälleen oikeuteensa.

Gabriel selittää näyn Danielille vaihe vaiheelta.
        "Kaksisarvinen oinas, jonka sinä näit, on Meedian ja Persian kuninkaat.
        Ja kauris on Jaavanin kuningas ...
        Mutta sinä lukitse näky, sillä se tarkoittaa kaukaista aikaa."

Ja nyt tarvitaan enää vain pieni vilkaisu historiaan, ja voimme nähdä, että kauan Danielin päivien jälkeen näky toteutui pilkun tarkasti alkaen Meedian valtaannoususta ja päätyen siihen, kun neljännestä sarvesta puhjennut sarvi lopulta häpäisee Jerusalemin temppelin vihkimällä sen Zeuksen palvontapaikaksi irstaine uhrimenoineen. Ja aivan niinkuin Gabriel selityksensä loppuriveillä oli sanonut, tuo vähäpätöinen sarvi, joka oli kasvanut taivaita hipovaksi, muserrettiin ilman ihmiskättä, kun Jumala lähetti häneen
        sairauden ja hän kuoli Jumalan lähettämään sairauteen kovien tuskien keskellä matojen kihistessä hänen ruumiissaan.

Eikä tuo historia unohdu. Se on tallennettu Makkabilaiskirjoihin. Israelilaiset viettävät yhä edelleen vuosittaista Hanukka-juhlaa sen kunniaksi,että Juudas Makkabilainen Kislevkuun 15 päivänä vuonna 165 eKr. voitti taistelun temppelin ryöstäjiä ja häpäisijöitä vastaan, jotka tasan 2300 päivää aikaisemmin 171 eKr. olivat panneet toimeen useita temppelin ryöstöjä Jerusalemin alueella.

Hyvä viesti sinulla !

>>> Ja nyt tarvitaan enää vain pieni vilkaisu historiaan, ja voimme nähdä, että kauan Danielin päivien jälkeen näky toteutui pilkun tarkasti alkaen Meedian valtaannoususta ja päätyen siihen, kun neljännestä sarvesta puhjennut sarvi lopulta häpäisee Jerusalemin temppelin vihkimällä sen Zeuksen palvontapaikaksi irstaine uhrimenoineen. Ja aivan niinkuin Gabriel selityksensä loppuriveillä oli sanonut, tuo vähäpätöinen sarvi, joka oli kasvanut taivaita hipovaksi, muserrettiin ilman ihmiskättä, kun Jumala lähetti häneen

Eikä tuo historia unohdu. Se on tallennettu Makkabilaiskirjoihin. Israelilaiset viettävät yhä edelleen vuosittaista Hanukka-juhlaa sen kunniaksi,että Juudas Makkabilainen Kislevkuun 15 päivänä vuonna 165 eKr. voitti taistelun temppelin ryöstäjiä ja häpäisijöitä vastaan, jotka tasan 2300 päivää aikaisemmin 171 eKr. olivat panneet toimeen useita temppelin ryöstöjä Jerusalemin alueella.>>>

Ja ne jotka eivät ole vilkaisseet historiaa , eivätkä Makkabialaiskirjoja, koska Kristinusko salatakseen asiaa on jättänyt mm, Makkabialaiskirjojen käännökset tekemättä.

Lukekaa asiat kirjahyllyissänne pölyttyvistä makkabialaiskirjoista !

• oikaisu

Tekstistä on näköjään jäänyt pois ei sana. Joten otetaanpa uudestaan.

Vastauksesi EI valaissut Jesajan kautta tullutta profetiaa, eikä Ps. 83 sanomaa.

• tuhat ja yksi

Ei voi valaistakkaan koska se ei ole profetia tälle ajalle , vaan se on profetia hänen Jesajan ajalle.
        Keistinuskossa on vain tapana tehdä noita paikkansapitämättömiä teorioita ihmisille jotka eivät itse viitsi ottaa asoista selvää ja täten sitten uskovat Kristinuskon n, 2000 vuotisen valheen.

Ja on tosi kans!

• filadelfi
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Ei voi valaistakkaan koska se ei ole profetia tälle ajalle , vaan se on profetia hänen Jesajan ajalle.
        Keistinuskossa on vain tapana tehdä noita paikkansapitämättömiä teorioita ihmisille jotka eivät itse viitsi ottaa asoista selvää ja täten sitten uskovat Kristinuskon n, 2000 vuotisen valheen.

Ja on tosi kans!

Tunnettua on, jos hevoskauppias vakuutti sanansa olevan totta, silloin se juuri ei olekaan totta.

Jes.9:5 Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvoantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.

Profetia on pääosin toteutunut, Rauhanruhtinaan maanpäällinen tuhatvuotinen valtakuntaaika on edessäpäin.
        Jakeessa on myös sana että Jeesus on Jumala, jota hän Joh.8:24 Sentähden minä sanon teille, että te kuolette synteihinne; sillä ellette usko minua siksi, joka MINÄ OLEN te kuolette synteihinne.
        Joh.1:14 Ja Sana (Jumala) tuli lihaksi, ja 2 Joh.7.

• rauha, rauha
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Ja on tosi kans!

Tuo profetia Egyptistä toteutuu juuri nyt ja on lausuttu varoitukseksi Egyptille ja myös meille, ettemme nousisi Jumalan omaisuus KANSAA ISRAELiA vastaan. Mutta tuon profetian käsittelemisen pilasivat adventistit vuosiviikoillaan ja islamilaisittain ajattelevat teologit. Danielin kautta tullut ilmoitus käsittelee kokonaan toista tapahtumaa.

Ennustus Egyptistä. Katso, Herra ajaa nopealla pilvellä ja tulee Egyptiin. Silloin vapisevat Egyptin epäjumalat hänen edessään, ja sydän raukeaa Egyptin rinnassa.
        Minä kiihoitan Egyptin Egyptiä vastaan, niin että he keskenänsä sotivat, ystävä ystävää vastaan, kaupunki kaupunkia vastaan, valtakunta valtakuntaa vastaan.
        Egyptiltä katoaa rohkeus rinnasta, ja minä hämmennän hänen neuvonsa; ja he kysyvät epäjumalilta, henkienmanaajilta, vainaja- ja tietäjähengiltä.
        Minä annan Egyptin tylyn herran käsiin, ja kova kuningas on hallitseva heitä, sanoo Herra, Herra Sebaot.
        Vedet virrasta loppuvat, joki ehtyy ja kuivuu.
        Joet levittävät löyhkää, Egyptin kanavat mataloituvat ja ehtyvät, ruoko ja kaisla lakastuvat.
        Ruohostot Niilivirran varsilla, virran suussa, ja kaikki Niilivirran kylvömaat kuivuvat, kuihtuvat ja häviävät.
        Kalastajat valittavat ja murehtivat; kaikki, jotka heittävät onkea virtaan ja laskevat verkkoa veteen, nääntyvät.
        Häpeään joutuvat, jotka häkilöityjä pellavia pitelevät ja jotka kutovat pellavakankaita.
        Maan peruspylväät murskataan, ja kaikki palkkalaiset ovat murheellisella mielellä.
        Hulluina ovat Sooanin päämiehet kaikki, viisaimmat faraon neuvonantajista ovat neuvossaan tyhmistyneet. Kuinka voitte sanoa faraolle: "Olen viisaitten poika, muinaisajan kuninkaitten jälkeläinen"?
        Missä ovat viisaasi? Ilmoittakoot sinulle - hehän sen tietävät - mitä Herra Sebaot on Egyptin osalle päättänyt.

Egyptin johtoon nousee: "Minä annan Egyptin tylyn herran käsiin, ja kova kuningas on hallitseva heitä, sanoo Herra, Herra Sebaot." "talebaanit al kaidoineen egyptin johtoon.

Mikään ei tule onnistumaan enää, tuon Jumalan tahdon vastaisen YK yleiskokouksen Israel päätöksen jälkeen..

• hallava hevonen
        rauha, rauha kirjoitti:

Tuo profetia Egyptistä toteutuu juuri nyt ja on lausuttu varoitukseksi Egyptille ja myös meille, ettemme nousisi Jumalan omaisuus KANSAA ISRAELiA vastaan. Mutta tuon profetian käsittelemisen pilasivat adventistit vuosiviikoillaan ja islamilaisittain ajattelevat teologit. Danielin kautta tullut ilmoitus käsittelee kokonaan toista tapahtumaa.

Ennustus Egyptistä. Katso, Herra ajaa nopealla pilvellä ja tulee Egyptiin. Silloin vapisevat Egyptin epäjumalat hänen edessään, ja sydän raukeaa Egyptin rinnassa.
        Minä kiihoitan Egyptin Egyptiä vastaan, niin että he keskenänsä sotivat, ystävä ystävää vastaan, kaupunki kaupunkia vastaan, valtakunta valtakuntaa vastaan.
        Egyptiltä katoaa rohkeus rinnasta, ja minä hämmennän hänen neuvonsa; ja he kysyvät epäjumalilta, henkienmanaajilta, vainaja- ja tietäjähengiltä.
        Minä annan Egyptin tylyn herran käsiin, ja kova kuningas on hallitseva heitä, sanoo Herra, Herra Sebaot.
        Vedet virrasta loppuvat, joki ehtyy ja kuivuu.
        Joet levittävät löyhkää, Egyptin kanavat mataloituvat ja ehtyvät, ruoko ja kaisla lakastuvat.
        Ruohostot Niilivirran varsilla, virran suussa, ja kaikki Niilivirran kylvömaat kuivuvat, kuihtuvat ja häviävät.
        Kalastajat valittavat ja murehtivat; kaikki, jotka heittävät onkea virtaan ja laskevat verkkoa veteen, nääntyvät.
        Häpeään joutuvat, jotka häkilöityjä pellavia pitelevät ja jotka kutovat pellavakankaita.
        Maan peruspylväät murskataan, ja kaikki palkkalaiset ovat murheellisella mielellä.
        Hulluina ovat Sooanin päämiehet kaikki, viisaimmat faraon neuvonantajista ovat neuvossaan tyhmistyneet. Kuinka voitte sanoa faraolle: "Olen viisaitten poika, muinaisajan kuninkaitten jälkeläinen"?
        Missä ovat viisaasi? Ilmoittakoot sinulle - hehän sen tietävät - mitä Herra Sebaot on Egyptin osalle päättänyt.

Egyptin johtoon nousee: "Minä annan Egyptin tylyn herran käsiin, ja kova kuningas on hallitseva heitä, sanoo Herra, Herra Sebaot." "talebaanit al kaidoineen egyptin johtoon.

Mikään ei tule onnistumaan enää, tuon Jumalan tahdon vastaisen YK yleiskokouksen Israel päätöksen jälkeen..

Minä taisin tulokkaana olla yksi ketjun pilaajista,
        tai otsikon aiheesta poikkeajista. Pyydän anteeksi.

Kysyisin, näetkö jotain yhteyttä tai merkitystä sillä hallavalla haamuratsastajalla, jota paljonkin jokin aika sitten nimenomaan sekulaarit tiedotusvälineet toivat esille.

http://www.youtube.com/watch?v=JWd_8KORN_g&feature=related

• Hieno vastaus

Et todellakaan pilannut keskustelua. Keskustelun pilasivat adventistit. Tuo vihreä hevonen kuvaa juuri tämän ajan tapahtumia. Ja on Jesajan Profetia ja Psalmi 83 hengen mukainen. Tuo ilmestyskirjan ratsun väri on alkukielen mukaan lähinnä "raatokärpäsen" värinen.

Anttikristus on uudelleen asetettu Kaliffi. Hän on tuleva antikristus. Ataturk lakkautti tuon viran joten kalifin sai kuoliniskun päähänsä ja kun kalifin virka taas ennallistetaan Tulee hänestä: Näin kertoi yliluonnollista ohjelmassa vierailijana ollut Joel Richardson. Sanoessaan, että islamilaisten mahdi, jota he odottavat on raamatun ennustama antikristus/ peto. ja tähän viestiin vastasi, joku islamin opettajista:

”Islamilainen kalifaatti kuuluu Kristuksen kuningaskuntaan Kristuksen kuningask15.6.2010 01:19 Onpa uskomatonta potaskaa. Tällaista voi kertoa vain pahasti eksyksissä oleva tai tahallaan eksyttävä vetäen tietenkin koukkuunsa taas jälleen kerran sekaisin olevia ns. uskovia, joilta ei eksytykset tunnu loppuvan sitten millään.

ISLAMILAINEN KALIFAATTI JA SEN PÄÄ KALIFI PITÄÄKIN ENNALLISTAA SAMOIN KUIN KAIKKI MUUKIN KRISTUKSEN KUNINGASKUNTA, SILLÄ ISLAMILAINEN KALIFAATTI (JUMALAN SANAN JA LAIN MUKAAN JÄRJESTETTYNÄ) KUULUU KRISTUKSEN KUNINGASKUNTAAN JA EDUSTAA AABRAHAMIN JA ISMAELIN JÄLKELÄISIÄ ASUINALUEINEEN!!!

TÄHÄN KRISTUKSEN KUNINGASKUNTAAN KUULUVAT NIIN KRISTILLISET KUNINGASKUNNAT KUIN ISLAMILAINEN KALIFAATTI EMIRAATTEINEEN!!!
      VALKOISTEN KRISTITTYJEN KUNINGASKUNNAT MUODOSTUVAT TAASEN PÄÄOSIN ISRAELIN OIKEISTA 12 HEIMOSTA JA JAAFETIN JÄLKELÄISISTÄ!
      TOKI OIKEITA ISRAELIN HEIMOJEN JÄLKELÄISIÄ LÖYTYY MYÖS ISLAMILAISEN KALIFAATIN PUOLELTA, ERITOTEN JÄRJESTYKSESTÄ HUOLEHTIVIA LEEVILÄISIÄ!

Sen sijaan Kemal Ataturkin aikainen ja myöhempi maallinen Turkki on Jumalan Sanan ja lain vastainen eli syntinen yhteiskuntajärjestelmä. Ja kiitos Jumalalle ja Kristukselle siitä päivästä, jolloin tämäkin jumalattomuus on päättynyt.

Eikä tuo oikea Mahdi, joka edeltää Kristuksen tuloa, ole mikään antikristus vaan Kristuksen palvelija, JOKA NIMENOMAAN TAISTELEE ANTIKRISTUSTA JA PETOA VASTAAN. Asia on siis täsmälleen päinvastoin kuin tämä eksyttäjä kertoo. Eivät kai porttokristityt ole hermostuneita Mahdin tulosta, jonka pitäisi tulla kukistamaan heidät samoin kuin heidän petikaverinsa, valhejuutalaiset?

http://www.youtube.com/watch?v=fP8MscI41mc&feature=related

Ettekö huomaa? Peto on jo syntynyt. Tuon vapaamuurarillisen, lusiferistisen, ateistisen, antikristillisen maallisen supervallan ydinalue ulottuu Yhdysvalloista Ison-Britannian kautta Manner-Eurooppaan ja edelleen Venäjälle saakka. Ja kukahan mahtaa olla sen pää, joka on nostamalla nostettu keulaan vuodesta 2008 lähtien?

"Ja peto, jonka minä näin, oli leopardin (Manner-Eurooppa) näköinen, ja sen jalat ikäänkuin karhun (Venäjän lähialueineen), ja sen kita niinkuin leijonan (Yhdysvallat ja Iso-Britannia) kita. Ja lohikäärme antoi sille voimansa ja valtaistuimensa ja suuren vallan. (Ilm.13:2) ”

Tuo on siis koraanin Jeesus, joka tulee ja ennallistaa islamin opin.
      Kiitos vain oikein valaisevasta vastuksenta. Katso kuitenkin tänään uusittavat yliluonnollista ohjelmat TV 7 kanavalta.
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9142161

• tuhat ja yksi

Korviin sattuu tuollainen huutaminen ja valhetta ei todeksi tee edes huutaminenkaan.
        En puolustele Adventismin oppia samaa soopaa kuin sinunkin esityksesi, pakkauksen paperointi vain erilainen.

• tuo laiton

Nyt oli hiukan vaikeaa erottaa, mikä oli sinun tekstiäsi, ja mikä lainausta Islamin opetuksesta. Ilmeisesti kappaleen 3 alkuosa ja kappaleet 4-7 olivat kokonaan tuon Islamin opettajan vastausta. Niiden jälkeen oleva linkki ei auennut.

Minulle jäi epäselväksi, tarkoititko tuolla jo syntyneellä pedolla antikristusta, ehkä jopa jotakuta tunnettua henkilöä. Ilmeisesti et aivan näin tarkoittanut? Itse en ukso, että tuo laiton ilmestyy, ennenkuin Kristuksen ruumis eli seurakunta on temmattu tuuliin ja pilviin.

Löytyykö viittaamasi tv-ohjelma TV 7 arkistosta?

• omaa tekstiä on:

Tähän veistketjun aloitukseen vastasi muslimien mullahi ja aloitus oli:

Anttikristus on uudelleen asetettu Kaliffi. Hän on tuleva antikristus. Ataturk lakkautti tuon viran joten kalifin sai kuoliniskun päähänsä ja kun kalifin virka taas ennallistetaan Tulee hänestä: Näin kertoi yliluonnollista ohjelmassa vierailijana ollut Joel Richardson. Sanoessaan, että islamilaisten mahdi, jota he odottavat on raamatun ennustama antikristus/ peto. ja tähän viestiin vastasi, joku islamin opettajista:

Joel Richerdsonin haastattelut löytyvät TV7 arkistosta

Joel Richardson on saanut erikoislaatuisen armolahjan paneutua lopunaikoihin ja kertoa niistä muille. Hän on erityisen kiinnostunut myös muslimimaailmasta.

• suosittelen

”Islamilainen kalifaatti kuuluu Kristuksen kuningaskuntaan Kristuksen kuningask15.6.2010 01:19 Onpa uskomatonta potaskaa. Tällaista voi kertoa vain pahasti eksyksissä oleva tai tahallaan eksyttävä vetäen tietenkin koukkuunsa taas jälleen kerran sekaisin olevia ns. uskovia, joilta ei eksytykset tunnu loppuvan sitten millään.

ISLAMILAINEN KALIFAATTI JA SEN PÄÄ KALIFI PITÄÄKIN ENNALLISTAA SAMOIN KUIN KAIKKI MUUKIN KRISTUKSEN KUNINGASKUNTA, SILLÄ ISLAMILAINEN KALIFAATTI (JUMALAN SANAN JA LAIN MUKAAN JÄRJESTETTYNÄ) KUULUU KRISTUKSEN KUNINGASKUNTAAN JA EDUSTAA AABRAHAMIN JA ISMAELIN JÄLKELÄISIÄ ASUINALUEINEEN!!!

TÄHÄN KRISTUKSEN KUNINGASKUNTAAN KUULUVAT NIIN KRISTILLISET KUNINGASKUNNAT KUIN ISLAMILAINEN KALIFAATTI EMIRAATTEINEEN!!!
      VALKOISTEN KRISTITTYJEN KUNINGASKUNNAT MUODOSTUVAT TAASEN PÄÄOSIN ISRAELIN OIKEISTA 12 HEIMOSTA JA JAAFETIN JÄLKELÄISISTÄ!
      TOKI OIKEITA ISRAELIN HEIMOJEN JÄLKELÄISIÄ LÖYTYY MYÖS ISLAMILAISEN KALIFAATIN PUOLELTA, ERITOTEN JÄRJESTYKSESTÄ HUOLEHTIVIA LEEVILÄISIÄ!

Sen sijaan Kemal Ataturkin aikainen ja myöhempi maallinen Turkki on Jumalan Sanan ja lain vastainen eli syntinen yhteiskuntajärjestelmä. Ja kiitos Jumalalle ja Kristukselle siitä päivästä, jolloin tämäkin jumalattomuus on päättynyt.

Eikä tuo oikea Mahdi, joka edeltää Kristuksen tuloa, ole mikään antikristus vaan Kristuksen palvelija, JOKA NIMENOMAAN TAISTELEE ANTIKRISTUSTA JA PETOA VASTAAN. Asia on siis täsmälleen päinvastoin kuin tämä eksyttäjä kertoo. Eivät kai porttokristityt ole hermostuneita Mahdin tulosta, jonka pitäisi tulla kukistamaan heidät samoin kuin heidän petikaverinsa, valhejuutalaiset?

http://www.youtube.com/watch?v=fP8MscI41mc&feature=related

Ettekö huomaa? Peto on jo syntynyt. Tuon vapaamuurarillisen, lusiferistisen, ateistisen, antikristillisen maallisen supervallan ydinalue ulottuu Yhdysvalloista Ison-Britannian kautta Manner-Eurooppaan ja edelleen Venäjälle saakka. Ja kukahan mahtaa olla sen pää, joka on nostamalla nostettu keulaan vuodesta 2008 lähtien?

"Ja peto, jonka minä näin, oli leopardin (Manner-Eurooppa) näköinen, ja sen jalat ikäänkuin karhun (Venäjän lähialueineen), ja sen kita niinkuin leijonan (Yhdysvallat ja Iso-Britannia) kita. Ja lohikäärme antoi sille voimansa ja valtaistuimensa ja suuren vallan. (Ilm.13:2) ”

------------------
      Tähän veistketjun aloitukseen vastasi muslimien mullahi ja aloitus oli:

Joel Richerdsonin haastattelut löytyvät TV7 arkistosta

• KTS (Ei kir.)

Ai Islam valloittaa koko maailman sitten vai?

Oiskohan sun aika viskata tietokonees ikkunasta pihalle ettet enempää täällä ittees häpäse...

ja mitä tulee teeveeseiskaan, älä ees avaa sitä sontaluukkua...

• Ja nyt te
        KTS (Ei kir.) kirjoitti:

Ai Islam valloittaa koko maailman sitten vai?

Oiskohan sun aika viskata tietokonees ikkunasta pihalle ettet enempää täällä ittees häpäse...

ja mitä tulee teeveeseiskaan, älä ees avaa sitä sontaluukkua...

tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
        Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
        niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
        tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
        ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
        Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
        että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

Hamasin poika tietää mikä on allah kuunepäjumala:

http://www.youtube.com/watch?v=peppSQC0XTA&feature=fvsr

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3237
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2957
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2465
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2293
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2199
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1753
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1613
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1450
    Aihe