Anttikristus onkin uudelleen asetettu

Kaliffi

On tuleva antikristus. Ataturk lakkautti tuon viran joten kalifin sai kuoliniskun päähänsä ja kun kalifin virka taas ennallistetaan Tulee hänestä: Yliluonnollista ohjelmassa kerrottu anttikristus. Näin kertoi vierailijana ollut
Joel Richardson. Sanoessaan, että islamilaisten mahdi, jota he odottavat on raamatun ennustama antikristus/ peto.

3

530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kristuksen kuningask

      Onpa uskomatonta potaskaa. Tällaista voi kertoa vain pahasti eksyksissä oleva tai tahallaan eksyttävä vetäen tietenkin koukkuunsa taas jälleen kerran sekaisin olevia ns. uskovia, joilta ei eksytykset tunnu loppuvan sitten millään.

      ISLAMILAINEN KALIFAATTI JA SEN PÄÄ KALIFI PITÄÄKIN ENNALLISTAA SAMOIN KUIN KAIKKI MUUKIN KRISTUKSEN KUNINGASKUNTA, SILLÄ ISLAMILAINEN KALIFAATTI (JUMALAN SANAN JA LAIN MUKAAN JÄRJESTETTYNÄ) KUULUU KRISTUKSEN KUNINGASKUNTAAN JA EDUSTAA AABRAHAMIN JA ISMAELIN JÄLKELÄISIÄ ASUINALUEINEEN!!!

      TÄHÄN KRISTUKSEN KUNINGASKUNTAAN KUULUVAT NIIN KRISTILLISET KUNINGASKUNNAT KUIN ISLAMILAINEN KALIFAATTI EMIRAATTEINEEN!!!
      VALKOISTEN KRISTITTYJEN KUNINGASKUNNAT MUODOSTUVAT TAASEN PÄÄOSIN ISRAELIN OIKEISTA 12 HEIMOSTA JA JAAFETIN JÄLKELÄISISTÄ!
      TOKI OIKEITA ISRAELIN HEIMOJEN JÄLKELÄISIÄ LÖYTYY MYÖS ISLAMILAISEN KALIFAATIN PUOLELTA, ERITOTEN JÄRJESTYKSESTÄ HUOLEHTIVIA LEEVILÄISIÄ!

      Sen sijaan Kemal Ataturkin aikainen ja myöhempi maallinen Turkki on Jumalan Sanan ja lain vastainen eli syntinen yhteiskuntajärjestelmä. Ja kiitos Jumalalle ja Kristukselle siitä päivästä, jolloin tämäkin jumalattomuus on päättynyt.

      Eikä tuo oikea Mahdi, joka edeltää Kristuksen tuloa, ole mikään antikristus vaan Kristuksen palvelija, JOKA NIMENOMAAN TAISTELEE ANTIKRISTUSTA JA PETOA VASTAAN. Asia on siis täsmälleen päinvastoin kuin tämä eksyttäjä kertoo. Eivät kai porttokristityt ole hermostuneita Mahdin tulosta, jonka pitäisi tulla kukistamaan heidät samoin kuin heidän petikaverinsa, valhejuutalaiset?

      http://www.youtube.com/watch?v=fP8MscI41mc&feature=related

      Ettekö huomaa? Peto on jo syntynyt. Tuon vapaamuurarillisen, lusiferistisen, ateistisen, antikristillisen maallisen supervallan ydinalue ulottuu Yhdysvalloista Ison-Britannian kautta Manner-Eurooppaan ja edelleen Venäjälle saakka. Ja kukahan mahtaa olla sen pää, joka on nostamalla nostettu keulaan vuodesta 2008 lähtien?

      "Ja peto, jonka minä näin, oli leopardin (Manner-Eurooppa) näköinen, ja sen jalat ikäänkuin karhun (Venäjän lähialueineen), ja sen kita niinkuin leijonan (Yhdysvallat ja Iso-Britannia) kita. Ja lohikäärme antoi sille voimansa ja valtaistuimensa ja suuren vallan. (Ilm.13:2)

      • oleva -->

        Jeesus joka siis tulee ja ennallistaa islamin opin.
        Kiitos vain oikein valaisevasta vastuksenta. Katso kuitenkin tänään uusittavat yliluonnollista ohjelmat TV 7 kanavalta. http://keskustelu.suomi24.fi/node/9142161
        06.10 Yliluonnollista
        Vieraana Joel Richardson
        14.10 Yliluonnollista
        Vieraana Joel Richardson


      • tytärtä,

        hän ei ole Kristittyjen jumala. 1.Johanneksen kirje: 5:12 sanotaan: "Jolla Poika on, sillä on elämä; jolla Jumalan Poikaa ei ole, sillä ei ole elämää." ja: (1Jo 4:15) Joka tunnustaa, että Jeesus on Jumalan Poika, hänessä Jumala pysyy, ja hän Jumalassa. Meillä ei ole sama jumala. Juutalaisten Jumala on myös meidän Jumalamme, mutta meille Jumalan sana Sanoo: (Heb 1:1- 2"Sitten kuin Jumala muinoin monesti ja monella tapaa oli puhunut isille profeettain kautta, on hän näinä viimeisinä päivinä puhunut meille Pojan kautta, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi, jonka kautta hän myös on maailman luonut" Pelastus ei tule Mooseksen kautta, eikä mitään muutakaan kautta sillä Sana Sanoo: (Apt 4:10-12 niin olkoon teille kaikille ja koko Israelin kansalle tiettävä, että Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen, nimen kautta, hänen, jonka te ristiinnaulitsitte, mutta jonka Jumala kuolleista herätti, hänen nimensä kautta tämä seisoo terveenä teidän edessänne. Hän on 'se kivi, jonka te, rakentajat, hylkäsitte, mutta joka on kulmakiveksi tullut'. Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe