Millaisia kokemuksia teiltä löytyy jotka olette anoneet vuokratakuusummaa sossusta, onko moista edes mahdollista saada?
Vuokratakuu sossusta
7
232
Vastaukset
- Melkoisen
varmasti on mahdollista,toki riippuu paljon omista tuloistasi,asuuko vanhempien luona,onko työtön vai työssä jne..
Itse sain kyseisen vuokratakuun aikoinaan vuosia sitten,en muista kuinka homma tarkalleen sujui mutta asunnon omistajalta(oli yksityinen)kysyin että suostuuko tuohon sosku/vuokratakuu menettelyyn ja suostuihan tuo!
Soskussa sitten tehtiin paperi jossa todettiin että tuo takuu myönnetään asunnon omistajalle JOS jotain hankaluukia asukin(minä)kanssa ilmenee.
Eli siis mitään käteistä ei soskun ja kämpän omistajan välillä liikkunut,kaikki tehtiin paperille ja uskon että moni vuokranantaja tuohon suostuukin koska jos vuokralainen sikailee asunnossa,saa hän takuurahat soskusta 100% varmasti!- ....
Niin ja tietysti sitten on sellaisia vuokranantajia joilla ei ole aikomustakaan maksaa takuuvuokraa takaisin sellaisen kerran hyppysiinsä saatuaan :((
Tällaiset tapaukset eivät varmasti tuohon sosku-systemiin suostu...
- öäljkghfghd
- Usko nyt jo
Ei ketään kiinnosta sun höpinät,vaihka niitä kuina tunkeet tänne toisten sekaan.
- Oon ihan
samaa mieltä!!! Tolla tyypillä on jotain tosi pahasti vialla ja sen koko typerän keskustelu/valituspötkön voisi täältä jo poistaa!
- Apua ihmiselle
Oon ihan kirjoitti:
samaa mieltä!!! Tolla tyypillä on jotain tosi pahasti vialla ja sen koko typerän keskustelu/valituspötkön voisi täältä jo poistaa!
[derail/] En edes katsonut, mikä ketju tuo oli, mutta arvailisin että se on jotain "SOSSU ON RIKOLLINEN" suu vaahdossa jauhamista. Jos se on, niin vaikuttaa että tämä henkilö tarvitsisi jotain apua, kun tuntuu että nuppi on vähän päässyt kyseiseltä vaahtoajalta pehmenemään.
- Sossukin
Apua ihmiselle kirjoitti:
[derail/] En edes katsonut, mikä ketju tuo oli, mutta arvailisin että se on jotain "SOSSU ON RIKOLLINEN" suu vaahdossa jauhamista. Jos se on, niin vaikuttaa että tämä henkilö tarvitsisi jotain apua, kun tuntuu että nuppi on vähän päässyt kyseiseltä vaahtoajalta pehmenemään.
Varmaan tajuaa mikä on kirjoittajan tila,eikä välitä siitä,olen lopettanut sen pitkän rimsun lukenisen jo ajat sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462