Vuokratakuu sossusta

ai kui nen

Millaisia kokemuksia teiltä löytyy jotka olette anoneet vuokratakuusummaa sossusta, onko moista edes mahdollista saada?

7

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melkoisen

varmasti on mahdollista,toki riippuu paljon omista tuloistasi,asuuko vanhempien luona,onko työtön vai työssä jne..
      Itse sain kyseisen vuokratakuun aikoinaan vuosia sitten,en muista kuinka homma tarkalleen sujui mutta asunnon omistajalta(oli yksityinen)kysyin että suostuuko tuohon sosku/vuokratakuu menettelyyn ja suostuihan tuo!
      Soskussa sitten tehtiin paperi jossa todettiin että tuo takuu myönnetään asunnon omistajalle JOS jotain hankaluukia asukin(minä)kanssa ilmenee.
      Eli siis mitään käteistä ei soskun ja kämpän omistajan välillä liikkunut,kaikki tehtiin paperille ja uskon että moni vuokranantaja tuohon suostuukin koska jos vuokralainen sikailee asunnossa,saa hän takuurahat soskusta 100% varmasti!

• ....

Niin ja tietysti sitten on sellaisia vuokranantajia joilla ei ole aikomustakaan maksaa takuuvuokraa takaisin sellaisen kerran hyppysiinsä saatuaan :((
        Tällaiset tapaukset eivät varmasti tuohon sosku-systemiin suostu...

• öäljkghfghd
    • Usko nyt jo

Ei ketään kiinnosta sun höpinät,vaihka niitä kuina tunkeet tänne toisten sekaan.

• Oon ihan

samaa mieltä!!! Tolla tyypillä on jotain tosi pahasti vialla ja sen koko typerän keskustelu/valituspötkön voisi täältä jo poistaa!

• Apua ihmiselle
        Oon ihan kirjoitti:

samaa mieltä!!! Tolla tyypillä on jotain tosi pahasti vialla ja sen koko typerän keskustelu/valituspötkön voisi täältä jo poistaa!

[derail/] En edes katsonut, mikä ketju tuo oli, mutta arvailisin että se on jotain "SOSSU ON RIKOLLINEN" suu vaahdossa jauhamista. Jos se on, niin vaikuttaa että tämä henkilö tarvitsisi jotain apua, kun tuntuu että nuppi on vähän päässyt kyseiseltä vaahtoajalta pehmenemään.

• Sossukin
        Apua ihmiselle kirjoitti:

[derail/] En edes katsonut, mikä ketju tuo oli, mutta arvailisin että se on jotain "SOSSU ON RIKOLLINEN" suu vaahdossa jauhamista. Jos se on, niin vaikuttaa että tämä henkilö tarvitsisi jotain apua, kun tuntuu että nuppi on vähän päässyt kyseiseltä vaahtoajalta pehmenemään.

Varmaan tajuaa mikä on kirjoittajan tila,eikä välitä siitä,olen lopettanut sen pitkän rimsun lukenisen jo ajat sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe