Aixam Gto prikkojen poisto

PoJonne95

Elikkä siis miten aixam gto mopoautosta saisi prikat pois.
Olisi loistavaa jos saisi oikein kuvilla selville miten homma hoituu.

44

7792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jsgdjkghsfdhsh

      Ei mitenkään. Kannattaa työntää se mankeli suohon ja toivoo että vakuutusyhtiön setä antaa ees muutaman euron. Sitten vaan odottelet ajokorttia ja voit ostaa vaikka renault twingon, sekin tuntuu raketilta liikkuvan kattilan jälkeen

    • FOsla

      Kuten varmaan tiedät että ne saa japanissa kulkea 85km/h, joten prikan nämä suomen vehkeetkin varmaan kulkee sitten samanverran joten en todellakaan neuvo miten ne otetaan pois ja toivon ettei kukaan muukaan näistä vehkeistä tietävä neuvoisi, niistä vehkeistä tulee tappovehkeitä sen jälkeen.

      • joojoojoojoojoojoojo

        kullä se kovempaa kuin 85km/h kulkee kaverilla oli yksi prikka otettu pois ja kulki alamäkeä 80km/h ja mopoautoissa on todella monta prikkaa jos ottaa prikan pois ja säätää ruiskun niin kyllä se sen 150 mutta silloin se on oikea tappokone


      • tyhäm

        Japanissa ei ole mopoautoja vaan Ranskassa...


    • bu

      k

    • asdg asdfawesr

      Te teinihåmåt olette liian vaarallisia liikenteessä ihan vakiomopoillakin.

    • jokke1234568943

      ota variaattori hihnast villat pois ja laita prikka pakoputkeen ja poraa reikä oveen ja kuse tankkiin niin kulkee 471km7h ylä mäkee

    • röllimetsänasukki

      MOPOAUTO!!!
      NIIN VÄÄRIN JA NOLOA...:)

    • nolootollane

      itkekää te vaa ku ajelette jollai k-citymarketin skoottereil -.-

      • LOL!!!

        LOL!!!


      • nolootollane
        LOL!!! kirjoitti:

        LOL!!!

        ai että ku taas oli valaiseva kommentti :D


      • RUAHAHAHAHAAAA
        nolootollane kirjoitti:

        ai että ku taas oli valaiseva kommentti :D

        Hyvin se kertoi siitä, kuinka naurettava teinipelle olet.


    • derbisendaxrace

      Mun derbi kulkee alamäkee nii kovaa et mittarikaa ei riitä ylämäkee ei kyl kulje nii kovaa mut alamäkee menee kovaa. ja tasaselki kulkee jotai 70 ni ei kannata tulla iha heti uhoo en kyl tajuu miks autoje pitää mennä aina ohi vaikka ajaa 70 ku rajotus o 60 ku ei toi mittarikaa voi paljoo valehdella. et iha hyvi toi vakioks kulkee. tulkaa viivoille jos uskallatte tuskinpa kukaa uskaltaa

      • Jyppedi92

        Tää on joko helvetin hyvä trolli tai helvetin tyhmä muksu


      • VITUN NOLO

        VOI SAATANA kuinka pellejä jokku voi olla ei vittu ku tääl saa revetä näille jonneille joiden mopot kulkee yli 70 ja rupee kehuu voi vittu


      • tungetoiderbivittuu

        on mullaki aprillia rx 03 ja ku olin ottanu prikan pois ni mittari sekos alamäis sitku gepsil kokeili ni kylse 75km/h uudel tehoputkel se kulki melkee 100km/h


      • aDSAZD
        tungetoiderbivittuu kirjoitti:

        on mullaki aprillia rx 03 ja ku olin ottanu prikan pois ni mittari sekos alamäis sitku gepsil kokeili ni kylse 75km/h uudel tehoputkel se kulki melkee 100km/h

        aprilia rx:ssä ei ole prikkaa vaan kuristin vitun ääliö


      • Stepi
        tungetoiderbivittuu kirjoitti:

        on mullaki aprillia rx 03 ja ku olin ottanu prikan pois ni mittari sekos alamäis sitku gepsil kokeili ni kylse 75km/h uudel tehoputkel se kulki melkee 100km/h

        Onko se enää mikään mopo ? Kyllä se 50 on ihan tarpeeksi niin mopoille kuin mopoautoillekin. Odottakaa että olette 18 ja toivottavasti saatte järkeäkin päähänne niin sitten saatte ajaa 80 ja nauttia tai kärsiä kaikista autoilun ihanuuksista ja veroista.


    • tuplaturbo

      Ja mun auto kulkee 240km/h 0-100km 7.1sec.. problems derbi?

      • Vepi

        Äiä


    • jeps jeps

      0-100 10sekunttia ja mukavasti kulkee 120km/h huiput 180km/h et tuo vaan derbi viivalle..


      perhefarkku

      • mopedilla järveen jo

        Derpisenda aja jonne jokeen sen mopos kans:) u mad?


    • nurkka
    • akuboy1996

      Vitun peltipurkissa istuvat nörtit, mun skootterissa on tehari ja prikka pois ja muutaki viriä, se menee tasasella 119km/h ja siinä on humppavehkeetki, laitettii markon kanssa yhessä ku tiietään nää sähköjutut! Mikään auto ei oo pärjänny mun skootterille, kaikki jää vaan suu auki ihmettelemään valoihin. Ne varmaan aavistaa et niitten ei parane yrittää ku mun skootterissa on niin kovat äänet. Otettii markon kans villat pois putkesta sen takii et saatas paremmat soundit irti. Ja me mitattiin toi huippunopeus ku ajettii moottoritiellä nopeuskameraan, että turha vinkua yhtään! Osaan muuten keulii prisman pihan päästä päähän. Saa tulla millon tahansa mun kans viivoille jos uskaltaa.

      • kiinnostunut

        niin siis minkä prisman täällähän näitä prisman pihoja on ihan tarpeeksi.. Ja kyllä kiinnostaisi nähdä kyseinen temppu.. et missä`????


    • VLP

      Minä voin lähteä, kiinnostaako?

    • toivoo penis

      mee ny vittuun Akuboy1996

    • --..--

      Ei hemmetti, noi muovipulkat joita mopoautoksikin joku kutsuu pitäis poistaa liikenteestä. Tai pikemminkin te jotka ajatte niillä niin pitäis poistaa liikenteestä.
      Opetelkaa ees vähän jotain liikenne sääntöjä niin ei tarvii kokoajan olla kolaroimassa niillä.
      Vai vielä prikat pois, ota ihmeessä niin ei tarvii sitä B ajokorttiakaan ikinä ajaa kun jäät tosta virityksestä kiinni.

      • muovipuusitpois

        nii just! reippaasti enemmän kieltoja,pakkoja,valvontaa ja maksuja.. muuten ihmiset ei pelastu saati sit maapallo


      • eistana

        JUURI NÄIN! Ja sinä herra voisit oppia vähän yhdys_sanoja. Siis ei saatana kun aikuset ihmiset on muka edes jollain tasolla teinejä kypsempiä mutta silti ajaa liikenteessä vaarantaen turvallisuuden ja viellä sen jälkeen näyttämällä keskisormea:) ps. Ajotutkintoni on uudempi ja vaikeampi kuin sinun joten en käskisi muiden opetella liikennesääntöjä! :)


    • Kalamies seinäjoelta
    • Vanhus1978

      Silloinku olin nuori, niin invaliidit ajoivat mopoautoilla.

    • nyt jumalauta

      Kieltämättä tämä koko palsta nähtävästi perustuu toisten ihmisten mollaamiseen, eikä siihen itse kysymykseen jonka PoJonne95 alussa asetti. Tosin kysymys on siltä puolin verrattaen tyhmä, sillä Suomessa Poliisin toimesta saat mukavat AUTOverot jos ikinä jäät kiinni viritetyllä MOPOautolla. Tiedän kokemuksesta että nämä mopoautot eivät kestä suurempia vauhteja, onhan näitä mopoautoja jo 45 km/h:n vauhdeista ympäri rullailtu moneen kertaan (en siis minä itse). Kannattaa ajaa sillä mopoautolla vielä ±1 vuoden ja sitten siirtyä auton hakuun.

      Terveisin henkilö jonka päämääränä ei ole vittuilu palstoilla.

    • VastuullisuusJaJärk

      Ilmotathan jos jollain konstilla saat poistettua prikat nii mä jään kotiin kun sä hyrräät liikentees. Ois kiva jos laittaisit lehteen ilmotusta millon ajelet kaduilla niin osaa varoakki. Onnee vaan tulevaisuuteen tolla asenteella.

    • talezzii

      Mite vitus tää liittyy tuningAUTOILUU?

    • moroffffffffff

      eksie tiiä?

    • Homo

      Mun mauto kulkee 170km/h oon ottanu prikat vittuun säätänyt syöttöö ja kierroksia nuolkaa amismunanjatke pellet kullianne

      • Anonyymi

        Miten laitetaan syöttöjä tiiän nyt mis o ne 2 ruuvvia ja mutterit mut ei hajuukaa mitä teen niille se alenpi ruuvvi o syvemmällä ja ylempi löysemmällä


    • mopoautoilija

      kivat ku mul ei oo ollenkaan prikoi

      • Jonneking

        Mopoauto=Maantiesyöpä


      • Gto on paras!
        Jonneking kirjoitti:

        Mopoauto=Maantiesyöpä

        teiä derbit ku tulee tuolt vitu italiast ni ei tollasilla pullaleipojil tee mittää vaikka kuika kulkis 100km/h.. :DDDDD sitäpaitsi persaukiset huutelee ku ei oo varaa mopoautoihi :D oikeesti menkää pätee muualle ku tääl tultii iha asiallisesti kysymää et miten ne prikat saa pois,ni ei ku työ tuutte pätee teiä roju mopoistanne AIKA NOLOO! muuta ei voi sanoa :D Sitäpaitsi aixam gto on parempi ku ykskää teiä mopoista ketkä tänne tuli sitä paskaa jauhamaa :O Peukkuu gto:olle :)


    • Älkääostakoaixamia

      Juu itellekki faijja osti ton aixam city premiumin uutena vaikka olisin halunnu tän gton. Prikat otettiin liikkeessä pois mun pyynnöstä. Tämä on ihan kauhee ajettava tohon faijjan bentliin verrattuna. Ootan nii paljo et saan sen mersun. Saan kyl vissii ch26 tosen vielä toivottavasti se olis parempi

      • 888222

        Mitä sä mursulla tekisit?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe