Suurella osalla nettideittaajista mielenterveysongelmia?

mansikkaneito

Liikkuuko nettideiteissä lainkaan normaalilla järjellä ja itsetunnolla varustettuja miehiä?

Tapailin yhtä, lupaavalta vaikuttavaa, sinkkuna esiintynyttä miestä useamman viikon. Sitten hän kutsui kotiinsa syömään. Asunto oli täynnä pikkulapsen leluja, oli pinnasänky, syöttötuoli ja kehyksissä perhevalokuvia. Totesin heti, että taidat ollakin varattu, minä tästä lähden. Mies yritti selitellä, että tavarat ja kuvat kuuluu hänen naispuoliselle ystävälleen, joka oikeasti asuu Tukholmassa ja jolla on isätön lapsi, mutta joka sitten Suomessa käydessään asuu hänen luonaan. Uskoo ken haluaa. Pimeä tyyppi.

Toista miestä ehdin tavata vain pari kertaa. Sitten sain itkunsekaisen puhelun naiselta, joka ilmoitti olevansa hänen avovaimonsa. Tämä kysyi, miksi olen laittanut tapaamisehdotuksia miehen kännykkään. Tämäkin mies sanoi minulle olevansa sinkku.

Yhden miehen kanssa kirjoiteltiin, soiteltiin, viestiteltiin. Aina, jos en heti vastannut miehen puheluihin ja viesteihin, hän alkoi syyttää, että yritän fuulata häntä. Ja keväälläkin joku nainen kuulemma fuulasi häntä. Tapaaminen oli jo sovittu, mies peruutti sen. Koska minulla kuulemma kuitenkin on oikeasti aviomies ja yritän kuitenkin huijata. Siis ihan sekopää tämäkin.

Sitten tapasin muuten mukavalta vaikuttavan miehen. Mutta hänellä tosi huono itsetunto, mollaa koko ajan itseään, epäilee, tokko sittenkään haluan häntä tapailla enempää ja jos kuitenkin sitten loukkaa tunteensa...

Siis mitä ihmettä?! Varatut leikkii sinkkuja. Ja oikeasti varatut ei näköjään haluakaan tutustua mahdolliseen elämänkumppaniin.

43

529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M28v

Minä luulen että etsit miestä joka on huomattavan komea, tai jolla on on edes hyvät kulissit varallisuuden suhteen, vaikka ei niin hyvin menisikään? Tai sitten oikeasti etsit hyvin toimeentulevaa miestä? Meitä on todella äärimmäisen kultaisia ja ihania miehiä nettideiteissä, mutta joita ei välttämättä ole onnistanut työmarkkinoilla. Mutta tällaiset tietysti heti skipataan välistä pois, vaikka kuinka tervejärkisiä ja naista hyvin kohtelevia, päihteettömiä oltaisiin!

• onhannäitä

Onhan sulla nyt ollut, no sanotaanko sitten vaikka huono onni, tai mikä sitten
      lieneekin.

En itse ole henkilökohtaisesti törmännyt moisiin, tosin varovaisuutta
      tarvitaan aina kun tapaa tuntemattoman ihmisen. Itseasiassa tapaamani
      miehet ovat olleet hyvin käyttäytyviä ja sitä mitä viesteissään ovat kertoneet.

Tokihan minä tiedän, että kaikenlaisia tapauksia puolin ja toisin on liikkeellä.
      Onpahan joillekkin tullut ihan maanvaiva näistä, kun eivät jätä rauhaan,
      vaan viestiä ja soittoa pukkaa yötä päivää, jopa uhkailuja.

Mistäpä nämä sitten tunnistais heti alkumetreillä, jotta säästyis näiltä
      karvailta pettymyksiltä. Eipä kai mistään, ei yhdestä kahvittelu tuokiosta
      saa paljoakaan luonteesta selville.

Sitä pitää vain laittaa jäitä hattuun, tai siirtyä live puolelle, no tokihan näitä
      toisessa maailmassa eläviä on sielläkin.

• Totuuksien_Laukoja_1

No koska aina katsot sen "Maisterin tutkinto" ja "yli 51000EUR" eihän ne PIDÄ PAIKKAANSA.. kuin ehkä joskus! Tunnusta aloittajat että olet vastanut juri noihin ilmoihin ja sitten kun siellä takata onkin ollut se patologinen valehtelija niin nyt ruikutat! vastaa seuraavalla kerralla vain ilmoon "Ammattikoulu" ja "11000 - 20000" tai 21000-31000" niin EHKÄ siellä olisi se rehellinen.. sillä lähes ainakin 70% ihmisistä kuuluu noihin kategoroihin..

• okhpäk

Taas yksi pillua saamatta jäänyt runkkari siellä huutaa kovaan ääneen!!! "Totuuksien Laukoja", kohotas vähän sitä itsetuntoasi niin ei tarvitse alkaa muille rähisemään. Voin sanoa että suuri osa täällä seuraa hakevista naisista ei todellakaan katso tuloja/koulutusta, ehkä olet itse yrittänyt vain hakea vääräntasoista seuraa?

• crazycyborg

Ennen kuin miehen halutaan vievän naiselta jalat alta on naisen hyvä katsoa mihin kaatuu ;)

• sir_von_baughen
        okhpäk kirjoitti:

Taas yksi pillua saamatta jäänyt runkkari siellä huutaa kovaan ääneen!!! "Totuuksien Laukoja", kohotas vähän sitä itsetuntoasi niin ei tarvitse alkaa muille rähisemään. Voin sanoa että suuri osa täällä seuraa hakevista naisista ei todellakaan katso tuloja/koulutusta, ehkä olet itse yrittänyt vain hakea vääräntasoista seuraa?

mansikkaneito,kuulostat aika makealta neidolta:D

• PirjoLiisaLeena

Kiteytit kyllä melko hyvin täällä olevat miehet. Minulla on juurikin samanlaisia kokemuksia. Ukkomiehet hakee salarakkaita.

Sitten kun viestittelet ja tapaat vapaan miehen, niin ei mene kauaa kun tulee ilmi erilaisia mielenterveydellisiä ongelmia.

Ja tässä asiassa ei vaikuta yhtään miehen varallisuus! En ole etsimässä mitään varakasta tmv. Yhtä lailla niitä hulluja on köyhissä ja amiksissa! Kokemusta on!

Ja patologisia valehtelijoita löytyy myös....profiili ei vastaa yhtään todellisuutta jne.

• ymp.käyd.yht.tullaan

Jooo,mutta naisilla on sitten taas niitä"pikku valheita" eli joko paikkakunta 100 kilmetrillä väärin tai kuva 2 vuotta vanha missä ollaan ihan eri näköinen mitä tänäpäivänä.Sitten mies ei saisi olla moksiskaan.
        Ja ihan jokaisen kohdalla on ollut jotain.Itselläni on kuva joka max.puoli vuotta vanha ja näytän tasan siltä edelleen.Enkä valehtele tietojani.

Toisekseen,jos naiset opettilisivat tunnistamaan ne aidot ihmiset sieltä välistä.Itse mm.kirjoitan jokaiselle neitokaiselle henkilökohtaisen viestin,eli tulee jotain kannanottoa profiilitekstin juttuihin.
        Sitten te kiittämättömät ette edes voi vastata että"kiitos,mutta et ole tyyppiäni".
        Siis tuo riittää.13 neitokaisesta 1kpl on tehnyt tuon tähän mennessä.Ja jäi ihan oikeasti parempi fiilis vaikka ei onnistanutkaan.

• Taso miehillä...

Uskooko joku todellakin löytävänsä suomi24 palstalta kunnollisen miehen...??! johan näistä keskusteluista käy ilmi miesten taso, kaikenmaailman työttömät ym. vääntää tänne sekavaa tekstiä kai aikansa kuluksi, mitään järkeä ei viesteissä ole, jatkuvaa naisten mollaamista, välillä itsesääliä tihkuvia vuodatuksia tyyliin viestejä ei tule koska olen työtön, pullero ym...Haluaako joku oikeasti tälläisen miehen perässävedettäväkseen...?!
      maksullisilla palstoilla on hieman "tasokkaampia miehiä, mutta tarkkana saa sielläkin olla, alkoholi-ongelmaisia ym . tuppaa olemaan sielläkin suurin osa. Ns. kunnon miehet taitavat olla varattuja....

• miessssssss.

Oikein. Miesten taso on täällä huono.
        Hyvät miehet ovat varattuja, huonot taas työttömiä ja elämäntapaluusereita. Valitan naiset, mutta näin se menee. Miehet pariutuvat hanakammin kuin naiset, joten kaikki hyvät miehet ovat jo menneet. Laskekaa vähän tasoanne, niin saatatte ehkä löytää jonkun. Itse en käy töissä, mutta olen akateemisesti koulutettu.

• tp.

Maksullisilla palstoilla on epätoivoisia, kuka muuten maksaa saamatta sen parempaa lopputulosta, kuin esim suomi24.

Täysin sama juttu palstoilla vuosia roikkuvien naisten kohdalla, tervepäistä ei juuri ole, itse kuvittelevat itsestään mahdottomia, mahdottomilla vaatimuksilla.

• miesssss.
        tp. kirjoitti:

Maksullisilla palstoilla on epätoivoisia, kuka muuten maksaa saamatta sen parempaa lopputulosta, kuin esim suomi24.

Täysin sama juttu palstoilla vuosia roikkuvien naisten kohdalla, tervepäistä ei juuri ole, itse kuvittelevat itsestään mahdottomia, mahdottomilla vaatimuksilla.

"Täysin sama juttu palstoilla vuosia roikkuvien naisten kohdalla, tervepäistä ei juuri ole, itse kuvittelevat itsestään mahdottomia, mahdottomilla vaatimuksilla."

Mitä?
        Ei naisissa voi olla mitään ongelmia.

• ikisinkku36

Naiset on vaan rahan perässä. rakkaudesta viis kunhan mieheltä löytyy rahaa. silloin naiselle kelpaa se juoppokin mies joka lyö ja haukkuu huoraksi ja määrää muutenkin miten naisen tulee olla.

• kurjuuden markkinat

Huonolta näyttää fiksun naisen tilanne näillä foorumeilla. Fiksua miestä ei kertakaikkiaan taida täällä olla. Olen kokeillut myös maksullisia foorumeita, samat naamat joka paikassa - vuositolkulla. Ihan kyllästyttää katsoa niitä samoja kuvia - vaihtaisivat edes kuvaansa kerran viidessä vuodessa:D

Sitä aina elää kuitenkin toivossa, että joukkoon eksyisi edes yksi uusi naama. On kai vaan todettava, että toiveet eivät kohtaa, ja se harmittaa, mutta ei sille voi mitään, täytynee tyytyä kohtaloonsa.

• miessssssss.

Mitä sitten haet kun kukaan ei kelpaa?

Haen itse fiksua naista, mutta sellaistakaan ei ole löytynyt, tai no, useimmat kieltäytyvät edes juttelemasta, joten eipä hirveästi innosta lähettää viestejä. Kun puoli vuotta rupeaa olemaan mittarissa täällä deiteissä, niin miesten osalta se innostus aloitteisiin rupeaa viimeistään hiipumaan, koska vastakaiku on usein aika olematonta. Olen kuitenkin aina vastannut viesteihini mikäli ovat lähettäneet jotakin.

• -mariella-

Ihan saman olen huommanut Suomi24:ssä. Kysyntä ja tarjonta ei yksinkertaisesti kohtaa. Seuranetsintä tuntuu aika uuvuttavalta netin kautta.

Ja yks mikä pitää mainita vielä, niin samat tyypit käy yhä uudelleen ja uudelleen tsekkaamassa profiiliani päivästä toiseen, vaikka en ole mitenkäänlaista kiinnostustani osoittanut.

Mihinkään tällaiseen kohtaloon en tietenkään tyydy. Höpsis! Live-elämässa taitaa käydä parempi flaksi. Saa jopa hymyn huulilleni, kun ajattelinkin pelkästään näin. On jopa ihan ikävä, kun muistelen aikoja niitä :)

• not pretty face

Mä olen ainakin normaali 36 vuotias mies, mut naiset ei halua tavata mua koska naamani ei ole mitenkään unelmien poikamies tasoa.

• ^^enkeli^^

Hae samantyylistä mitä olet itse..älä hae niitä kauniita..löydät varmasti vielä ystävän itsellesi :)

• not pretty face
        ^^enkeli^^ kirjoitti:

Hae samantyylistä mitä olet itse..älä hae niitä kauniita..löydät varmasti vielä ystävän itsellesi :)

Joo mä kirjoitin tos parille rumalle 90 kg muijalle mut eipä tullut vastausta takas. Olin kai liian huono niille. itse painan kuitenkin vaan 79kg

• Outoa on..

Tuntuu mielenkiintoiselta, itse olen 26v mies ja olen jutellut kohtalaisen monen omaa ikäluokkaa olevan naisen kanssa sekä treffannut heistä noin kymmenisen (viimeisen tapauksen kanssa olen orastavassa parisuhteessa ja ilmoitukset on vetästy pois noin kuukausi sitten).

Ensimmäisellä tapaamisella minulla on tapana kysäistä nettideittailusta ja sen tuomista kokemuksista. Yhdellä näistä kymmenestä naista on ollut kokemuksia näistä epätasapainoisista miehistä (tapaus oli kuulemma erittäin mustasukkainen ja omistava), mutta muuten on ollut lähinnä "ihan kivoja" tyyppejä, jotka nyt vaan ei ole sytyttäneet tai eivät ole olleet kiinnostuneet jatkamaan tapaamisen jälkeen.

Jotenkin sen takia ihmetyttää kaikki nämä tarinat miehistä, jotka ovat "ihme hiippareita", täydellisen epätasapainoisia tai muuta vastaavaa. Eli mistä niitä "epänormaaleja" miehiä sitten löytyy niin paljon vai tapailevatko nämä naiset kenties kaikki samoja tyyppejä? Onkohan oikeasti kyse hakijoiden vaatimuksista, tahallisesta kärjistämisestä vai oikeasti miesten "huonosta laadusta" ja heidän vääristyneestä minäkuvasta?

Voisiko kyseessä olla ikäluokka erot, minkä ikäisiin miehiin teillä on tapana keskittyä?

• ei hulluille

Itselläni oli täällä profiili vähän aikaa koska halusin katsoa voisiko tätä kautta löytää ketään. Olen siis 22-vuotias nainen, täysin normaalipainoinen ja ihan nättikin. Eipä löytynyt miestä tätä kautta, onneksi törmäsin mukavaan tyyppiin ihan live-elämässä.

Minulle kirjoittelivat lähinnä kaikenmaailman vonkaajat ja perverssit sekä reilusti minua vanhemmat miehet. Kun laitoin sen "ikäeston" päälle niin nämä samat tyypit pääsivät silti kirjoittelemaan vieraskirjaani ja olin kuulemma nippanokkainen prinsessa kun en ole kiinnostunut itseäni yli 10 vuotta vanhemmista miehistä jotka usein etsivät vain seksiseuraa. Joopa joo.

Minulla on myös gallerian puolella kuvia ja nämä töhöpetterit ovat eksyneet sinnekin ja luulevat että sieltäkin on ok hakea seuraa. Eräskin mies lähetteli todella ällöttäviä ja rivoja viestejä (taas minua lähes 10 vuotta vanhempi) ja kun pyysin häntä jättämään minut rauhaan ja estin hänet niin hänpä loi uudet tunnukset ja tuli haukkumaan minut mm. huoraksi ja typeräksi ja vaikka miksi. Taas estin hänet ja taas hän loi uuden tunnuksen kunnes lopulta kai kyllästyi.

Mielestäni täällä on kyllä ihan kamalia miehiä, niin deiteissä kuin tuolla galleriankin puolella. Ihan mielisairasta porukkaa..

• vooiihhhh

Stop! Ei tietenkään kaikki, tuo edellinen nuori mies tuntuu tosi fiksulta ja olin juuri kirjoittamassa, että nuoret miehet taitaa olla fiksumpia, kuin vanhemmat, niitä sekoja on kai eniten yli 50 miehissä, ainakin minun kokemuksella. He sitten taitavat eniten kirjoitella nuorille naisille. on tää niin vaikeeta:(

• not pretty face

Joo, kamalia miehiä on ja setiä jotka ehdottelevat seksiä ja muuta. Kukaan ei pääse ikinä tutustumaan minuun kun kaikki kattoo vaan naaman ja ne ajattelee et toi ei voi olla hyvä mies

• ei juoppoa

Taitaa olla totta tuo et on alkoholiongelmaisia paljon, kun miehille olen viestinyt, he lukee profiilini ja ei vastaa.
      Mainitsen siinä, että ei alkoholiongelmaiset kiinnosta.Ja perjantai-iltana käy paljon vieraita, eli kännissä ollaan tietysti.

Ei netistä ketään löydä, jos läytää se on harvinaista.

• Uskokaa pois, kyllä meitä kunnollisiakin miehiä netistä löytyy. Meidät täytyy vaan osata löytää ja seuloa jyvät akanoista, eräänlainen taito sekin.

• kylkyl

Tottahan toki on kunnollisia miehiä, minä en ainakaan sitä kiellä.
        Minusta taito on osata lukea rivien välistä viestitellessä.

• Totuuksien_Laukoja_1

Edelleen jatkakaa vaan YLI51000Eur..miesten katsomista ja tavatkaa ne persaukiset luuserit.. NE EI V1TTU tienaa sitä 51DONAA!!! ne valehtelee.. ovat TRENDITURBOJUPPISINKKUJa mukamas!! ovat lähes maailmanmestareita urheilemaan ja vielä ajavat mukamas PORSSELLA.. ja te vaan sinisilmäisinä uskotte sen P-ASKAN !!!!

• neiti eräs

Apua ! mistäs sinä siihen pomppasit ja kukas sun murokuppis on kaatanut ?

Antaa poikien kehuskella, ei mua ainakaan kiinnosta varallisuus,
        KUNHAN SITÄ VAIN ON.......)))))))......nooh vitsi vitsi.

• puolimies

Hmmm...Mistähän toisaalta kumpuaa tuo halu mollata juuri nimenomaan netistä seuraa hakevia miehiä. Siis mies on luuseri ja jo oletuksena jotenkin sekaisin päästään jos hakee seuraa netistä. No jälkimmäisessä tapauksessa olen samaa mieltä, sillä melko järjettömältä tämä usein tuntuukin. Vähän sellaista kuolleen hevosen piiskaamista koko touhu. En vain noin muuten ymmärrä nykypäivänä tuota ajatelutapaa. Ei tämä netin käyttö nyt niin ihmeellistä luulisi olevan nykypäivänä. Siksipä juuri tännekin mahtuu varmaan kaikenlaisia miehiä, ihan kuten sinne baareihinkin tai muualle.

Vai, että hyvät miehet varattuja. Tuo on ehkä yksi huonoimpia provoja ikinä. Muutenkin täysin todellisuudesta vieraantunutta juttua. Itse kun tiedän monta naimisissa olevaa/seurustelevaa/varattua miehiä, jotka ovat kaikkea muuta kuin ihannekumppaneita. Varsinkin humalassa sekoillaan ja jopa petetään(selvänäkin) kumppaniaan. Tai sitten se parisuhde lopulta kariutuu siihen miehen jatkuvaan yleiseen perseilyyn. Jotkut nyt vaan katsovat sitä pidempään ja jos on esim. yhteisiä lapsia, niin moni nyt vaan pysyy kaikesta huolimatta huonossa suhteessa mieluummin, kuin uskaltaisi irtautua siitä. Mut joo...kai ne suhteessa olevat miehet on aina parempia. Pidän tätä provona juuri siksi, että ei kukaan oikeasti elämää nähnyt ihminen väitä tuollaista. Kaikkea paskaa mahtuu parisuhteisiin ja niin moni vaan särkyy kaikesta huolimatta.

Ja miksi netistä seuraa hakeva mies olisi toisaalta sen huonompi kuin baareissa pillua epätoivoisesti jahtaava jannu? Kai siksi, että... no en minä oikeasti tiedä. Kertokoon joku muu, jos pystyy ilman turhia provoja ja sekopäisiä tilityksiä

Itse olen kohdannut jos jonkinlaisia naisia, mutta onko se oikeasti syy ja oikeutus alkaa haukkua netistä seuraa hakevia naisia ihan yleistäen? Omasta mielestäni ei. Varman suurin osa naisista on silti ihan ns. normaaleja. Kaikenlaista voi kohdata, mutta monilla syynä taitaa olla loppujen lopuksi se, että sitä vaan aina ihastutaan jollain tapaa samankaltaisiin tyyppeihin, vaikka niistä ei mitään hyvää seuraakaan. Ei tietysti aina noinkaan, mutta yleistäminen on silti hölmöä. Ei täällä kellään ole varmaan niin kovia tilastollisia faktoja asioista.

Ettet muuten vaan olisi sama henkilö, joka jatkuvasti valittaa siitä sun tästä, ja vieläpä nimenomaan netistä seuraa hakevista Miehistä. Ei muuten, mutta tuo on jo aika paskaa mainosta meille kaikille, jotka emme ole edes ansainneet moista.

Muutenkin osa noista kommenteista vaikuttaa aika katkerilta ja jopa oudoilta tilityksiltä. Kuten tämä:
      "Taitaa olla totta tuo et on alkoholiongelmaisia paljon, kun miehille olen viestinyt, he lukee profiilini ja ei vastaa."

Ahaa, no se ei siis Voi mitenkään johtua muista syistä. Minäkin yritän joskus valehdella itselleni, että nainen on vain yksinkertaisesti tyhmä kun ei huoli minua. Hahaa...huumoria tähän väliin.

• ajattelinpa

Aika hassua, sillä minä ajattelin tuota usein käytettyä fraasia "hyvät miehet varattuja" kun istuskelin matkakeskuksessa odotellen junan lähtöä.

Siinä kun katselin perheitä raahustamassa laukkuineen, niin osa näytti
        suht tyytyväisiltä ja toinen sitten kaikkea muuta sellaiselta.

Monet todellakin pitää vain kulisseja yllä, olipa syy mikä tahansa sitten.
        Ei se, että on varattu tee kenestäkään kunnollista, tai että kelvannut jollekkin
        toiselle. Jos näin olisi, miksi avioeroja tulee, kuin sieniä sateella.

Kun luin ap:n tekstiä ja täällä samantapaisia vuodatuksia, niin en oikein
        tiedä, että mitä pitäs olla mieltä, koska en itse ole törmännyt yhteenkään
        epämääräiseen mieheen. Tuntuu vain joskus siltä, että joillekkin niitä
        on kertynyt enenmänkin.

Kuinkahan laaja tuo yhteydenottajien kirjo mahtaa olla sitten, jotta siihen mahtuu useanpia ns. sekoja.

Paljonhan nettiä parjataan seuran haussa, mutta on siinä hyvät ja huonot
        puolensa. Hyvät on se, että jos ei käy ravinteleissa, kuten minä, eikäpä
        harrastuksissakaan ole, kuin samaa sukupuolta, niin silloin netti on oiva
        keino yrittää, huom yrittää löytää seuralainen, kunhan ei ole liian sinisilmäinen.

No sitten se huonoin puoli,tottahan toki liikkeellä on monen moista
        tallustelijaa ja pakit saanut voi netin avulla parenmmin antaa tulla tuutin täydeltä, kuin live elämässä,mutta tämä on tosi liioittelua, että "suurella osalla nettideittaajista mielenterveysongelmia". Silti varovaisuutta kehiin
        ensitapaamisilla varsinkin.

• signing out
        ajattelinpa kirjoitti:

Aika hassua, sillä minä ajattelin tuota usein käytettyä fraasia "hyvät miehet varattuja" kun istuskelin matkakeskuksessa odotellen junan lähtöä.

Siinä kun katselin perheitä raahustamassa laukkuineen, niin osa näytti
        suht tyytyväisiltä ja toinen sitten kaikkea muuta sellaiselta.

Monet todellakin pitää vain kulisseja yllä, olipa syy mikä tahansa sitten.
        Ei se, että on varattu tee kenestäkään kunnollista, tai että kelvannut jollekkin
        toiselle. Jos näin olisi, miksi avioeroja tulee, kuin sieniä sateella.

Kun luin ap:n tekstiä ja täällä samantapaisia vuodatuksia, niin en oikein
        tiedä, että mitä pitäs olla mieltä, koska en itse ole törmännyt yhteenkään
        epämääräiseen mieheen. Tuntuu vain joskus siltä, että joillekkin niitä
        on kertynyt enenmänkin.

Kuinkahan laaja tuo yhteydenottajien kirjo mahtaa olla sitten, jotta siihen mahtuu useanpia ns. sekoja.

Paljonhan nettiä parjataan seuran haussa, mutta on siinä hyvät ja huonot
        puolensa. Hyvät on se, että jos ei käy ravinteleissa, kuten minä, eikäpä
        harrastuksissakaan ole, kuin samaa sukupuolta, niin silloin netti on oiva
        keino yrittää, huom yrittää löytää seuralainen, kunhan ei ole liian sinisilmäinen.

No sitten se huonoin puoli,tottahan toki liikkeellä on monen moista
        tallustelijaa ja pakit saanut voi netin avulla parenmmin antaa tulla tuutin täydeltä, kuin live elämässä,mutta tämä on tosi liioittelua, että "suurella osalla nettideittaajista mielenterveysongelmia". Silti varovaisuutta kehiin
        ensitapaamisilla varsinkin.

Komppaan kovasti puolimiestä ja ajattelinpaa, kaksi kertaa olen tavannut netin kautta miehiä, joiden kanssa kehittyi vakavampaakin. Se oli kuitenkin ennen kuin alkoi olla ikää yli 35. Eli luulen, että on vähän iästä kiinni kun parikymppiset ei samalla tavalla koe että olisi pelkkiä dillejä tuutti täynnä, ehdokkaitten määrä on vaan suurempi ja ollaan toisenlaisessa elämäntilanteessa kuin esim nelikymppinen eronnut jne.

Nyt olen pariin otteeseen käynyt treffeillä, ja on ollut pettymyksiä, ehkä en ole sitten osannut lukea signaaleja. Yksi alkoi heti kosketalla, en pidä siitä että täysin vieras ihminen lähentelee, kaveri vaikutti viestien perusteella tosi fiksulta mutta käytös ei sitten ollut sen mukaista. Toinen oli jo ennen tapaamista vakuuttunut siitä, että nyt alkoi yhteinen loppuelämä. Pettyi kovasti kun näin ei tapahtunut. Kolmas soitteli ja tekstaili useita kertoja päivässä ekan tapaamisen jälkeen. Pelkästään se oli rasittavaa, ja kyseinen ei tainnut olla ihan 'sujut itsensä kanssa', tai jotain. Sitten oli yksi, jonka kanssa käytiin kahvilla, haluttiin molemmat tutustua paremmin ja hän ehdotti kaikenlaista kivaa ja kohtuullisen 'neutraalia' tekemistä, mutta kun kerran otti seksin puheeksi ja itse kommentoin jotenkin kohtuullisen vapaamielisesti, niin kaveri halusi alkaa käydä kerran viikossa luonani tunti kerrallaan. Että näin.

Luulen, että itse alan nyt skipata tätä nettideittihärdelliä, se osuu oikeassa elämässä kohdalle jos on osuakseen. Muutama vuosi sitten näillä saiteilla oli ihan eri meininki, nykyisin tuntuu siltä, että kaikki shoppailevat ja pelaavat. Tai jotain.

Tärkeintä kaikesta jos meinaa täällä virtuaalimaailmassa pysyä ongella on varmaankin molemminpuolinen epätoivoisuuden puutteen toteaminen ennen ensitapaamista ja se, ettei odotukset ole liian korkealla.

• katse peiliin

Kertoo ihmisestä itsestään, jos imuroi kaikki ongelmatapaukset. Ikäviä ihmisiä on maailmassa paljon, jotkut osaavat ne väistellä, jotkut taas painivat niiden kanssa koko ikänsä, netin ulkopuolellakin.
      Sosiaalisesti älykäs ihminen näkee jo profiilista, tai ensimmäisestä viestistä, viimeistään ensimmäisellä tapaamisella, mikä toinen on ja osaa toimia sen mukaan. Jos ei osaa, ei kannata syyllistää miehiä yleistäen.

• signing out

Ei kannata syyllistää ylistäen, ei, tosin mulla on aika hyvä 'tutka' mitä ongelmatapauksiin tulee ja muutama nyt on onnistunut teksteillään vakuuttamaan olevansa ongelmattomia - vasta tapaamisessa tai sen jälkeen on alkanut käydä ilmi jotain muuta. Eli ei kannata syyllistää ihan kaikkia naisiakaan yleistäen kun menee pieleen...

• se taito
        signing out kirjoitti:

Ei kannata syyllistää ylistäen, ei, tosin mulla on aika hyvä 'tutka' mitä ongelmatapauksiin tulee ja muutama nyt on onnistunut teksteillään vakuuttamaan olevansa ongelmattomia - vasta tapaamisessa tai sen jälkeen on alkanut käydä ilmi jotain muuta. Eli ei kannata syyllistää ihan kaikkia naisiakaan yleistäen kun menee pieleen...

Eipä niin, mutta rivien välistä voi viesteissä ja ennenkaikkea profiilista
        lukea ja päätellä aika paljon, siksi ihmettelenkin, miksi samat naiset
        menee yhä uudelleen ja uudelleen vanhaan vipuun ?

Sitten ollaan katkeran kalkin juoneita.

• vittu teitä

Kuka on sen määritellyt, että netti ihmisillä on päässä vikaa, kuten ap
      kehtaa väittää. ohoh hän itse tuli juuri psykiatrilta, mutta lääkkeet jäi lunastamatta.

• signing out

Olet oikeassa, mutta sattuuhan sitä ihan oikeassa elämässäkin joskus, että tulee vastaan kaveri joka on ihan muuta kuin esittää. Mies tai nainen :)

• signing out

siis tuo kommenttini yllä oli vastaus se taitolle.

• -nainen39-

Kyllä niitä oikeita Miehiä isolla M-kirjaimella netistäkin löytyy.
      Tai ainakin itse sellaisen ihanuuden löysin itselleni

• welcometothejungle

Vapaat pysyvät vapaina, koska eivät uskalla tai halua edes yrittää sitoutua.

Osa taas odottelee sitä joka kohdalta ihannekumppanin määritelmän täyttävää tapausta. Jota erittäin todennäköisesti ei tule koskaan.

Ja joo, osalla on mielenterveysongelmistaan ihan lääkärin tekemä diagnoosi.

• Hulluja palsta täysi

1. Laittoi suhteen aikana uuden profiilin tänne.

2. Oli turhankin hyvää ollaaksen totta: ja kuinka ollakaan, suhteen edetessä osoittautui pahasti väkivaltaiseksi.

3. Ei halunnut tavata julkisilla paikoilla (kahvilassa, leffassa tms.), mutta kyseli pääsyä yökylään.. Miehellä oli myös peliriippuvaisuus.

4. Oli entinen alkoholisti ja myöhemmin selvisi, että oli vieläpä peliriippuvainenkin.

Eli juu.. aikamoisia velkaperäisiä, riippuvaisia, kouluttamattomia, mielenterveysongelmaisia tapauksia tänne eksyy.

• eroon päässyt

alkoholismi ja peliriippuvuus, se on raskasta seurata ja suurin virhe on ottaa omaan asuntoon asumaan, sitä uskoo hyvää, mutta kun tuntee paremmin, vasta huomaa viat toisessa....

• hullu_tai_puolihullu

Olen mies ja käynyt monilla nettitreffeillä ja huomannut, että tosi monilla naisilla on mielenterveysongelmia. On esiintynyt masennusta, omien taustojen salailua, jatkuvia outoja tekstiviestien lähettelyjä, puhelinsoittoja jossa ko. nainen antaa puhelimen soida vain kerran ja lopettaa sen jälkeen ja tämä kaikki heti enstreffien jälkeen.

Tapasin kuukausi sitten pitkästä aikaa aivan täyspäisen naisen treffeillä ja hän kertoi, että koko sinä aikana kun hän on netissä deittaillut on vastaan tullut ainoastaan puolihulluja tai sitten täysin hulluja. Vastasin hänelle treffeillämme, että omat kokemukseni nettitreffeistä ovat aivan samanlaisia. Täällä netissä näyttää tulevan vastaan vaikka minkälaista hiihtäjää, täysipäinen nainen on harvinaisuus täällä.

Tällä hetkellä kaduttaa aivan vietävästi, että tuli annettua kännykkänumero eräälle naiselle, jota tapailin täällä Suomi24:ssä kuukauden kirjoittelujen jälkeen. Osoittautui, että ko. naisella on sekä mielenterveys- että muitakin terveysongelmia ja yritin päästä hänestä eroon nopeasti, kun asiat tulivat ilmi. Nyt hän lähettelee minulle kaikenlaisia sairaalloisia tekstiviestejä ja soittelee numerooni antaen puhelimen soida kerran-pari, mikä häiritsee todella paljon varsinkin työaikana. Nyt en enää ikinä anna kännykkänumeroani kenellekään naiselle ennen kuin huomaan, että hänellä on mielenterveys kunnossa. Varovainen saa olla myös sähköpostiosoitteiden kanssa.

• uusi alku

Olipa lohduttavaa luettavaa. Mun mies hakee seuraa netistä, hän jäi jo kerran kiinni ja nyt sama peli jatkuu. Samalla kun etsin hänen ilmonsa (joo, kyllä halusin tietää mitä se tällä kertaa hakee) katselin mitä täällä on. Pitäisiköhän minunkin sitten etsiä se uusi, koska nykyinen niin kiivaasti uutta katselee. Selasin oman ikäluokkani miehiä ees taas, mutta kaikki tuntuivat olevan normaaleja ilmoja. Mistä sen sitten tietää kuka on seko? Tai varattu? Oma mies etsii niin kovasti romantiikkaa ja antaa itsestään aika valheellisen kuvan. Onko ne kaikki samanlaisia? Toisaalta kyllä ihmisen löytää muualta varmaankin paremmin tai ainakin rehellisemmin. Näkee heti ja pystyy juttelemaan.

Mielestäni meillä ei ole ollut romantiikasta eikä seksistä puutetta, mutta silti vaan hänen pitää saada jotain uutta. Valehtelee minusta outoja asioita, ehkä sillä sitten tekee asiastaan oikeutetun.

On vähän mieli maassa, kun taas uskoin että meillä oli jotain todellista ja aitoa. Heh..taitolaji sekin kun osaa esittää kotona rakastavaa ja netissä valittaa rakkaudenpuutetta. Hän kyllä siis sopii tänne sekopäiden joukkoon ja joku erehtyy tapaamaan. No mitä pikemmin sen parempi. Tähän on naula jo lyöty tähän arkkuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      90
      7502
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      121
      6237
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      160
      4357
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      230
      2990
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      91
      2608
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      18
      1818
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1348
    8. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      165
      1334
    9. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      741
    10. "Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen

Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      676
    Aihe