Te miehet saatte naisen!

kokemuksen syvä rint

Ei teidän tarvitse olla kuin mies.
Ei tarvitse olla hyvännäköinen, rikas tai kivakaan, kunhan olet mies.
Naisia on tällä planeetalla enemmän kuin miehiä, joten jokaiselle varmasti riittää.
On myös enemmän kunnollisia naisia kuin kunnollisia miehiä.
Naiset myös haluavat seksiaä (tilastojen mukaan) nykypäivinä enemmän kuin miehet.
Kunnolliset miehet on niin katoava luonnonvara, että naiset ovat alkaneet tyytymään melkein mihin tahansa.

Jos vielä et ole liian ronkeli, niin varmasti saat naisen, se on vaan ajan kysymys.

6

614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dos.toj.evs.ki

Tuohan onkin tosi lohdullinen tieto. Olenkin tässä ollut eroni jälkeen jo yli 13v. ihan yksikseen. Olen, päihteetön, savuton, pitkäaikaistyötön, köyhä, syrjäytynyt, kasvissyöjä, pasifisti, humanisti, filosofi, taiteilija, tyypin kaksi bi-polaarinen ja raskaiden elämänkokemusten henkisesti runtelema keski-ikäinen mies. Olen pitkä ja hoikahko, liikun suhteellisen paljon lihasvoimalla ja teen itse ruokani, sekä hoidan kaikki vaatimattoman kotini kotityöt.

Kaipaisin todella elämääni sellaista jokseenkin kivan näköistä, luonnostaan elämäniloista, rakastavaa, nuorehkoa naista tasa-painottamaan kurjan elämäni jättämiä syviä jälkiä itsessäni. Minulla kun ei ole koskaan ollut elämässäni läheisiä rakastavia ihmisiä antamassa tukea vaikeuksieni ja kärsimysteni keskellä. Sen vuoksi olenkin nykyään jo sosiaalisesti melko toimintarajoitteinen ja lähes täysin erakoitunut..

Kyllähän naisissa epäilemättä riittää niitä kaikenlaisia juoppoja bilettäjiä, itseriittoisia uranaisia, foliohattuisia joka sortin uskovaisia ja epätoivoisia yksinhuoltajia, jotka tarvitsevat vain jotakuta jota käyttää hyväkseen kaikissa arjen käytännön asioissa ja näyttelyesineenä sukulaisille ja kaveripiirille. Eivät naiset mielestäni tosiaankaan arvosta yleisesti miestä ihmisenä, vaan mieheltä todellakin vaaditaan, että mies on "mies". Mies hoitaa hommat, että nainen saa viettää mukava elämää vierestä katsellen, omiaan puuhaillen. Lisäksi miehen kuuluu ylipäätään tuoda kaikenlaisia hyödyllisiä resursseja sekä sosiaalista statusta naisen elämään, eikä samaan aikaan vaadi mitään naiselta. Se on "mies" naisten mielestä, sen verran mitä minä mistään ymmärrän mitään.

No joo, eipä taida ainakaan minulle löytyä enää naista noilla määritelmillä, siis sellaista kunnollista, jota jaksaa kuunnella ja katsella huonoinakin päivinä, ja jolla riittää rakkautta, ymmärrystä ja myötätuntoa raskaiden kokemusten heikentämää miestä kohtaan. Itse olen valmis antamaan kaikkeni ja vielä vähän enemmänkin, jos voin kokea olevani aidosti rakastettu. Kaikkeni ei ehkä ole paljon, mutta se on varmasti tarjolla.

Jostain syystä vain tapaamani naiset osoittautuvat nykyään aina vaan niin hirveän "emansipoituneiksi", että he ovat käytännössä muuttuneet niin läpeensä itsekkäiksi ja omahyväisiksi, ettei heitä pysty enää edes lähestymään. Jaa, mutta niin, enhän minä kai sitten olekaan mies, kun en pärjää itse omin voimin, eivätkä naiset halua tutustua minuun. Ihmiset ylipäätään ovat nykyään vaan niin kerta kaikkiaan itsekkäitä, sekä miehet, että naiset, että koko yhteiskunta rapautuu hiljalleen kun heikommista ei enää haluta kantaa huolta, ja joka asiassa halutaan ensisijaisesti maksimoida vain sitä omaa hyvää. Että se siitä..

• Ex Pimp

"Ei teidän tarvitse olla kuin mies."

JES!!! Asiallisin kirjoitus ehkä viiteen vuoteen palstalla. Ainoa mikä tuosta puuttuu on, että mies on isolla M:llä.

ja ainoa mikä tuosta pitää ottaa pois on "On myös enemmän kunnollisia naisia kuin kunnollisia miehiä."

Jokainen "kunnollinen nainen", neitsyt, pastorin tytär, "suht kokematon", tai mensan jäsen, jonka minä olen verkkooni saanut on ollut lopulta... hmm no jokainen voi laittaa pervot kuvitelmansa tähän mutta ne ovat toteutuneet : D.. Itse asiassa ne seksuaalisesti aktiivisimmat naiset, joiden kanssa olen ollut ovat olleet niitä sängyssä kesyimpiä ja perinteisellä hiihtäjiä.

• Puuta heinää

Tuo nyt on käytännössä ihan p*skapuhetta, että naiset haluavat seksiä enemmän kuin miehet ja toisaalta tilastoharhaa, että naisia on enemmän kuin miehiä.

"Naimaikäisiä" naisia on vähemmän kuin miehiä. Naisten määrä lisääntyy dramaattisesti jossain eläkeiän kohdilla, mutta se on aika laiha lohtu.

Ja tuskin kukaan aivot omistava ihminen/tutkija/femakko voi TOSISSAAN väittää, että naiset yleisesti haluavat seksiä enemmän kuin miehet! Tai jos väittää, on väärässä, eikä liiku silmät auki tällä planeetalla.

Miehet haluavat enemmän seksiä kuin naiset yleisesti ottaen. Naiset saattavat parisuhteen tietyssä vaiheessa haluta jopa enemmän seksiä kuin mies, tai jos puhutaan niistä ELÄKEIKÄISISTÄ naisista, mutta ihan yleisesti ottaen keskivertomies haluaa seksiä monta kertaa enemmän kuin naiset. Ei välttämättä toki yhden ja saman naisen kanssa, vaan myös seksiä eri naisten kanssa.

Etenkin kun puhutaan nuorista ihmisistä, niin normaalimiehen halut on kuin toiselta planeetalta naisiin verrattuna. Kun nuorta miestä oikein panettaa, suostuisi hän seksiin melkein kenen tahansa naisen kanssa, joka vaan hieman silmää miellyttää, tai vaikkei edes miellyttäisi. Aidanrakokin kelvannee pahimmassa hädässä... Noin himokkaita naisia ei ole olemassakaan.

Ja vielä kun sanoit, että kunnolliset miehet ovat "katoava luonnonvara", niin tilannehan on juuri päinvastoin. Kunnolliset naiset ovat katoava luonnonvara. Naiset valitsevat yhä useammin sinkkuuden, ovat yhä huonompia kotiaskareissa ja lihovat silmissä.

• hahmottaja

"Tuo nyt on käytännössä ihan p*skapuhetta, että naiset haluavat seksiä enemmän kuin miehet"

"Ja tuskin kukaan aivot omistava ihminen/tutkija/femakko voi TOSISSAAN väittää, että naiset yleisesti haluavat seksiä enemmän kuin miehet! Tai jos väittää, on väärässä, eikä liiku silmät auki tällä planeetalla".

"Noin himokkaita naisia ei ole olemassakaan."

Tätä asiaa ei voida ratkaista mutukäsityksiin perustuen.

Useidenkin selvitysten mukaan naiset haluavat sitä nykyisin enemmän tai vähintään yhtä paljon. Suurta, osin hallitsematontakin himokkuutta esiintyy naisten keskuudessa melko yleisestikin. Ero on vain siinä, ettei näitä ambitioita tuoda selkokielisesti esiin joka käänteessä. Toinen selkeä ero on siinä, että naisilla mitä ilmeisimmin ei ole fantasioita siitä, että kohteen pitäisi olla eri (mieluiten) joka kerta.

Olen siis taipuvainen olemaan jokseenkin eri mieltä edellisen kirjoittajan kanssa.

• p*skan marjat

Toisin sanoen naiset haluavat ensin suhteen ja seksiä vasta sitten.

Miehíllä se ei ole niin justiinsa. Seksiä voi olla ilman suhdettakin, vaikka joka päivä eri naisen kanssa, jos se vaan on mahdollista, kuten esim. joillain rokkistaroilla usein on.

Kuinkahan monella naispuolisella pop-idolilla on ollut tuhansia sänkykumppaneita? Tuskin edes Madonnalla, vaikka hän varmasti on seksiä ehtinyt paljon harrastamaankin elämänsä aikana (osaksi toki naisten kanssa). Sen sijaan miespuolisista artisteista puhuttaessa on pikemminkin sääntö kuin poikkeus, että melaa käytetään niin monessa mekossa kuin mahdollista.

Miehellä on sellainen hormoni kuin testosteroni, joka aiheuttaa voimakasta seksuaalista halua, jopa kontrolloimatonta halua joissakin tapauksissa. Siis voimakasta fyysistä panetusta.

Naisilla "panetus" on ehkä enemmän "henkistä" ja kohdistuu enemmän johonkin tiettyyn mieheen. Aivan eri asia siis.

On todella rankkaa asioiden vääristelyä väittää, että naiset haluavat seksiä enemmän kuin miehet. Ei varmasti halua. Ihan sama vaikka löisit minkälaista femakko-naistutkimuspaperia eteeni, niin en usko. vittu itsekin olen niin paljon elämässäni puutteessa elänyt ja naisten vonkaamiseen aikaani kuluttanut ja empiirisiä tutkimuksia harrastanut, että kenenkään ämmän on ihan turha väittää mulle, että naiset nyt yht' äkkiä olisivatkin se seksinhimoisempi osapuoli. Paskan marjat. Ehkä jollain toisella planeetalla, mutta ei planeetta maassa.

Ja samahan se on useimpien nisäkkäidenkin kohdalla. Uros on se, joka jahtaa naaraita eikä päinvastoin.

• hahmottaja

Ei tämä poista sitä tosiasiaa, minkä uset selvitykset osoittavat. Se, että jollakulla on omakohtaisia empiirisiä kokemuksia ei vielä tee asiasta yleistettävää. Kehitys on kuitenkin kulkenut tuohon suuntaan, eikä sitä sovi kiistää. Analogian hakeminen jostain eläinkunnasta omien subjektiivisten päätelmien tueksi ei oikein tuo lisäevidenssiä tällaiselle väitteelle. Sitä paitsi tuo henkinen ulottuvuus tässä asiassa on erityisen yksiulotteista yleistämistä, jotaeivät tue mitkään iemmat, eivätkä tutkimukselliset käsitykset.

Ajat ovat muuttuneet, haluttiin sitä tai ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      8
      2748
    2. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      164
      2662
    3. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      184
      2511
    4. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      12
      2034
    5. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      21
      1987
    6. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      54
      1838
    7. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      69
      1558
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      23
      1162
    9. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      69
      1139
    10. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      82
      1036
    Aihe