Järjetöntä menoa

Lisbetiina

Ennen tämän palstan aktiivisena seuraajana täytyy sanoa, että keskustelut täällä ovat menneet aivan järjettömään suuntaan. Järkevä ehdotus olikin, että abortti-palsta jaettaisiin: toimenpiteen kokeneet tai sitä harkitsevat saisivat oman palstansa ja eettinen keskustelu oman palstansa. Jokaisella on varmasti omat mielipiteensä asiasta ja jokaisella on oikeus ne ilmaista. Mutta tämä keskustelu on mennyt lapselliseen tappeluun ja provosointiin puolin jos toisin. Monet naiset tulevat tänne oikeasti hakemaan apua ja keskustelemaan kokemuksistaan. Ilmeisesti kaikkia asiallisiakin aloituksia vingutaan poistoon! En ymmärrä abortin tehneiden naisten loukkaamista ja uhkailua, kerran tehtyä ei saa tekemättömäksi. Enkä myöskään ymmärrä aborttia suunnittelevien pelottelua siitä mitä voi tapahtua, koska kokemukset ovat yksilöllisiä. Miksi vastustajat neuvovat näitä naisia vaikka eivät asiasta oikeasti tiedä mitään? Ja miksi puollustajat provosoivat kun tietävät riidan syntyvän? Olen itse vähän päälle 40-vuotias nainen ja omasta abortistani on yli 20-vuotta. Omani tein raiskauksen jälkeen. Toivuin abortista eikä mieheni pidä minua yhtään sen huonompana naisena taikka äitinä lapsillemme. Ottakaa hyvät ihmiset asioista selvää ennen kuin luulette tietävänne kaiken. Ja hyvät ihmiset kasvakaa aikuisiksi! Kumpikaan osapuoli ei toisen mieltä voi muuttaa, solvaamalla täällä nimettömänä, pidetää huoli siitä että ihmiset pääsevät täällä keskustelemaan abortista asiallisesti ja asiaa harkitsevat saavat toivomaansa informaatiota.

5

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattajatar

Hyvä kirjoitus, samaa olen miettinyt ja ihmetellyt, että miksi tällaista aborttipalstaa pidetään yllä, jos ei täällä saa kertoa kokemuksiaan abortista ja pyytää neuvoa jos sellaista tarvii. Luulisi että tämä on vertaistukea varten ja että täällä saa puhua tunteistaan.

Jos täällä jotain kysyy, niin tulee järjettömiä solvausviestejä ja jos kertoo kokemuksistaan niin heti on hyeenä kimpussa ja vaatii kaikki kirjoitukset poistoon.

Kannatan lämpimästi ideaasi!

• kaikki samaan vaan

On se kumma tällänen palsta jossa abortintekijät ym. -suosijat ei siedä vastustavia ja lasta suojelevia mielipiteitä... liian kipeät totuudet, vaikka ois kuinka asiallisesti mutta turhia kaunistelematta kerrottu, vikistään pikaisesti poistoon!!

Miten luulette että kaksi palstaa käytännössä toimisi, miten eri jutut pidetään erillään? Ylläpidon "aktiivisuudenkin" tieäen ei ne kaikkee ehdi kuitenkaan siirteleen/poisteleen.

• Huono idea

Ai, että abortista saa olla vain yhtä mieltä. Ei tule onnistumaan. Jokaisen mielipide on yhtä arvokas.

• kerronpa minäkin

Aloittajan kanssa täysyn samaa mieltä. Minä en ole yhtään viestiä pyytänyt poistoon enkä pyydä.

• Ei mene läpi

Niin, kyllähän se ottaa päähän, jos ei voi kirjoitella kuten eräs palstalle usein kirjoittava "..mitäs siitä jos se revitään, se kuolee. Se on vailla aivoja... Ja muu porukkaa hymisee että niin...........

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1943
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      201
      675
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      192
      556
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe