Ennen tämän palstan aktiivisena seuraajana täytyy sanoa, että keskustelut täällä ovat menneet aivan järjettömään suuntaan. Järkevä ehdotus olikin, että abortti-palsta jaettaisiin: toimenpiteen kokeneet tai sitä harkitsevat saisivat oman palstansa ja eettinen keskustelu oman palstansa. Jokaisella on varmasti omat mielipiteensä asiasta ja jokaisella on oikeus ne ilmaista. Mutta tämä keskustelu on mennyt lapselliseen tappeluun ja provosointiin puolin jos toisin. Monet naiset tulevat tänne oikeasti hakemaan apua ja keskustelemaan kokemuksistaan. Ilmeisesti kaikkia asiallisiakin aloituksia vingutaan poistoon! En ymmärrä abortin tehneiden naisten loukkaamista ja uhkailua, kerran tehtyä ei saa tekemättömäksi. Enkä myöskään ymmärrä aborttia suunnittelevien pelottelua siitä mitä voi tapahtua, koska kokemukset ovat yksilöllisiä. Miksi vastustajat neuvovat näitä naisia vaikka eivät asiasta oikeasti tiedä mitään? Ja miksi puollustajat provosoivat kun tietävät riidan syntyvän? Olen itse vähän päälle 40-vuotias nainen ja omasta abortistani on yli 20-vuotta. Omani tein raiskauksen jälkeen. Toivuin abortista eikä mieheni pidä minua yhtään sen huonompana naisena taikka äitinä lapsillemme. Ottakaa hyvät ihmiset asioista selvää ennen kuin luulette tietävänne kaiken. Ja hyvät ihmiset kasvakaa aikuisiksi! Kumpikaan osapuoli ei toisen mieltä voi muuttaa, solvaamalla täällä nimettömänä, pidetää huoli siitä että ihmiset pääsevät täällä keskustelemaan abortista asiallisesti ja asiaa harkitsevat saavat toivomaansa informaatiota.
Järjetöntä menoa
5
116
Vastaukset
- Kannattajatar
Hyvä kirjoitus, samaa olen miettinyt ja ihmetellyt, että miksi tällaista aborttipalstaa pidetään yllä, jos ei täällä saa kertoa kokemuksiaan abortista ja pyytää neuvoa jos sellaista tarvii. Luulisi että tämä on vertaistukea varten ja että täällä saa puhua tunteistaan.
Jos täällä jotain kysyy, niin tulee järjettömiä solvausviestejä ja jos kertoo kokemuksistaan niin heti on hyeenä kimpussa ja vaatii kaikki kirjoitukset poistoon.
Kannatan lämpimästi ideaasi!- kaikki samaan vaan
On se kumma tällänen palsta jossa abortintekijät ym. -suosijat ei siedä vastustavia ja lasta suojelevia mielipiteitä... liian kipeät totuudet, vaikka ois kuinka asiallisesti mutta turhia kaunistelematta kerrottu, vikistään pikaisesti poistoon!!
Miten luulette että kaksi palstaa käytännössä toimisi, miten eri jutut pidetään erillään? Ylläpidon "aktiivisuudenkin" tieäen ei ne kaikkee ehdi kuitenkaan siirteleen/poisteleen.
- Huono idea
Ai, että abortista saa olla vain yhtä mieltä. Ei tule onnistumaan. Jokaisen mielipide on yhtä arvokas.
- kerronpa minäkin
Aloittajan kanssa täysyn samaa mieltä. Minä en ole yhtään viestiä pyytänyt poistoon enkä pyydä.
- Ei mene läpi
Niin, kyllähän se ottaa päähän, jos ei voi kirjoitella kuten eräs palstalle usein kirjoittava "..mitäs siitä jos se revitään, se kuolee. Se on vailla aivoja... Ja muu porukkaa hymisee että niin...........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462