Itiksen namu blondimies:

äsken

tuutkos mummotunneliin tänään? ;-)

51

201

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MandariiniJM

Tekisipä mieli tulla mummotunnelliin, on se meno siellä vaan niin vauhdikasta! Mutta taidanpa yksin kotiin nyhjöttämään, koska ei siellä kuitenkaan olis ku oluttuoppi seurana.

• Mandariini-

tai sitruunaviipale drinksulasissa voisin sua siellä viihdyttää

• MandariiniJM

No sitähän mä tässä kaipaisin! Sinne lasiinko sen viipaleen ottaisit? Väriä tähän elämään ja äkkiä!

• No ainakin

sen hedelmäviipaleen...

• MandariiniJM

Oon aikas hitaasti käynnistyvä, joten ootko varma että jaksat koko yön yrittää saada muhun eloa?

• Mandariini -

no worries: mulla on käynnistyskaapelit aina käsilaukussa. -Pitäis vaan muistaa mihin se punainen pitikään tökätä kiinni.

• MandariiniJM

Se punainen pitää laittaa kiinni mun käteen ja se toinen sitten vaikka johonkin jytäkoneeseen. Sitten otat sellasen oikein viettelevän tai viattoman katseen ja tartut niihin kaapeleiden toisiin päihin. Drinksua voit imeä pillin kautta ja sen jälkeen supista oikein vienolla äänellä. Jos vähän vieläkin köhii niin voit esittää blondimpaa kuin oikeasti olet - siis hölmömpää kuin minä. Ellei näillä toimi niin sitten pitää kokeilla koneremonttia, se vie aikansa. Oletko valmis odottamaan?

• MandariiniJM

Tai jos jäänkin vilkuilemaan sua salaa...

• Ai

skooppisella katseella? Hmmmmm...

• MandariiniJM
        Ai kirjoitti:

skooppisella katseella? Hmmmmm...

Jep! Osaan tehdä sen niin salaa, että kuvittelet mun vilkuilevan sua.

• Noh, odottavan

aika on pitkä, mutta lopussa kiitos seisoo?

• MandariiniJM

Aivan varmasti! kirjoititko tämän ketjun ensimmäisen viestin?

• Juu,

Kyllä, kaikki mun kynästä! Vai pitäiskö sanoa näbbiksestä...

• Nyt se

(meni googlaamaan mitä tarkoittaa skooppinen...)

• MandariiniJM

Enpäs mennytkään! Ähäkutti!

• En usko,
        MandariiniJM kirjoitti:

Enpäs mennytkään! Ähäkutti!

kuitenkin kävit

• MandariiniJM

Enkös ollukin salainen?

• MandariiniJM
        En usko, kirjoitti:

kuitenkin kävit

Sanoin että olen salainen... Usko tai älä!

• Salainen_

mikä?

• MandariiniJM

No onnistuin ainakin huijaamaan, että kävin googlettamassa. Eikös se ollu jo riittävän salaista? Ehkä salainen ihailija, kenties? Mistä sitä koskaan tietää, mitä salaista sitä tulee ajatelleeks. Oon salaa itseltäni. BTW, mummotuubi on kohta täynnä ja sulla menee koko ilta lämmitellessä, kuinkas nyt käy?

• Tiistaina
        MandariiniJM kirjoitti:

No onnistuin ainakin huijaamaan, että kävin googlettamassa. Eikös se ollu jo riittävän salaista? Ehkä salainen ihailija, kenties? Mistä sitä koskaan tietää, mitä salaista sitä tulee ajatelleeks. Oon salaa itseltäni. BTW, mummotuubi on kohta täynnä ja sulla menee koko ilta lämmitellessä, kuinkas nyt käy?

siellä ois Playaa, eikös lattarimeininki sais sunkin kapeet lanteet heilumaan? Hmm?

• MandariiniJM
        Tiistaina kirjoitti:

siellä ois Playaa, eikös lattarimeininki sais sunkin kapeet lanteet heilumaan? Hmm?

Mistäpäs niin päin päättelet.. Saatta olla.. Hmm? Lämpö taitaa olla nousemassa..

• Pitäiskös
        MandariiniJM kirjoitti:

Mistäpäs niin päin päättelet.. Saatta olla.. Hmm? Lämpö taitaa olla nousemassa..

sut peitellä sänkyyn? Ja juottaa totia?

• Tai peitellä
        MandariiniJM kirjoitti:

sänkyyn...

• MandariiniJM
        Pitäiskös kirjoitti:

sut peitellä sänkyyn? Ja juottaa totia?

Ei ollenkaan pöllömpi idea, totiseksi voisi mennä! Lämpöä hiukan ja hellää huomaa, niin siitä se lähtee.

• MandariiniJM
        Tai peitellä kirjoitti:

sänkyyn...

Toimii varmasti!

• Det
        MandariiniJM kirjoitti:

Toimii varmasti!

låter bra.

• Tiedätkös
        MandariiniJM kirjoitti:

Ei ollenkaan pöllömpi idea, totiseksi voisi mennä! Lämpöä hiukan ja hellää huomaa, niin siitä se lähtee.

tää on ollut oikein viihdyttävää. :-) Ois ihana, jos oisitkin se ketä tarkoitan. Olethan?

• MAndariiniJM
        Det kirjoitti:

låter bra.

Ruattin jouttusi melkke kuuklaa, ruåtti naise ei oo mua paljo vikitelly! Mu kyl mää semmottissii voissi kuunnell. Bra, bra! Voisikkoo opettaa mull?

• MandariiniJM
        Tiedätkös kirjoitti:

tää on ollut oikein viihdyttävää. :-) Ois ihana, jos oisitkin se ketä tarkoitan. Olethan?

:) ja Auts! En viittis latistaa tunnelmaa, mut tuskin olen... Vai pitäskö mun sittekin vaikka huijata et olen? Onnistuisinkohan huijaamaan sua kasvotustenkin?

• Ou nou
        MAndariiniJM kirjoitti:

Ruattin jouttusi melkke kuuklaa, ruåtti naise ei oo mua paljo vikitelly! Mu kyl mää semmottissii voissi kuunnell. Bra, bra! Voisikkoo opettaa mull?

ton turkkuse vai whatever sen joutuu googlaan! BTW No bra at the moment...

• No nii
        MandariiniJM kirjoitti:

:) ja Auts! En viittis latistaa tunnelmaa, mut tuskin olen... Vai pitäskö mun sittekin vaikka huijata et olen? Onnistuisinkohan huijaamaan sua kasvotustenkin?

nyt meni ilta pilalle

• Mähän suostun
        MandariiniJM kirjoitti:

mielellään kasvotustenkin huijattavaksi, jos vaan oot "namu blondimies". ;-)

• MandariiniJM
        Ou nou kirjoitti:

ton turkkuse vai whatever sen joutuu googlaan! BTW No bra at the moment...

Ei löydy ees googlesta ku ei oo turkkust! Emmä tiiä missä mennään! Et kai vaan nöyrtyny Googlen ääreen...?

• MandariiniJM
        Mähän suostun kirjoitti:

Jos luulet et oon livenä vaisumpi... niin oot oikeassa. :D Mut mielipiteitä on niin monenlaisia, toiset pitää namuna toiset ei. Tuskin täytän sun odotuksias, mut onko sillä niin väliä jos huijaan sua riittävän hyvin?

• Kiitos ja kumarrus
        MandariiniJM kirjoitti:

Ei löydy ees googlesta ku ei oo turkkust! Emmä tiiä missä mennään! Et kai vaan nöyrtyny Googlen ääreen...?

googlelle, sehän on nykyajan Thot!

• MandariiniJM
        Mähän suostun kirjoitti:

Mä voisin meinaa yrittää huijata sua toooosi hyvin!

• MandariiniJM
        Kiitos ja kumarrus kirjoitti:

googlelle, sehän on nykyajan Thot!

Thot? Nyt oon iha pihalla! Anteeks mikä? Kerro minulle sivistymättömälle.

• Sun pitää kans
        MandariiniJM kirjoitti:

Thot? Nyt oon iha pihalla! Anteeks mikä? Kerro minulle sivistymättömälle.

googlaa se... :-D

• MandariiniJM
        Sun pitää kans kirjoitti:

Nyt yrität saada mut ansaan, ethän?

• MandariiniJM
        Sun pitää kans kirjoitti:

No pakkohan se oli googlaa, vaik mieluummin olisin kokeillu jotain muuta. Melkein osasin odottaa, mitä tarkoitit.

• MandariiniJM
        MandariiniJM kirjoitti:

Mä voisin meinaa yrittää huijata sua toooosi hyvin!

Nyt et tainnu huomata kuinka huijasin sua...

• Mitäs sä
        MandariiniJM kirjoitti:

No pakkohan se oli googlaa, vaik mieluummin olisin kokeillu jotain muuta. Melkein osasin odottaa, mitä tarkoitit.

olisit kokeillut mieluummin?

• MandariiniJM
        Mähän suostun kirjoitti:

Moikka! Taidan mennä sänkyyn, yksin, ilman peittelijää, ilman totia... Väsyttää kauhiast. Taisit sinäkin poistua paikalta?

• MandariiniJM
        Mitäs sä kirjoitti:

olisit kokeillut mieluummin?

Vaik sua? Sää tiäsit sen etkä kertonu. Oisit kertonu! Ai niin mut tää oli se vaihe ettet saanu olla mua älykkäämpi.. Mut väsyttää silti!

• Hyvää yötä
        MandariiniJM kirjoitti:

Moikka! Taidan mennä sänkyyn, yksin, ilman peittelijää, ilman totia... Väsyttää kauhiast. Taisit sinäkin poistua paikalta?

.

• Googlaaja

ko?

• MandariiniJM

Köh, köh!

• Et kai sä
        MandariiniJM kirjoitti:

Köh, köh!

pössyttele siellä, vai koneko se vaan köhii muuten vaan?

• MandariiniJM
        Et kai sä kirjoitti:

pössyttele siellä, vai koneko se vaan köhii muuten vaan?

Pössis saattaa aiheuttaa tämän, mutta pössyttelyt jääköön muille.

• Samaa
        MandariiniJM kirjoitti:

Pössis saattaa aiheuttaa tämän, mutta pössyttelyt jääköön muille.

mieltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      91
      7660
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      124
      6380
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      164
      4491
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      235
      3091
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      91
      2656
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      44
      2012
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      137
      1642
    8. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1554
    9. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      48
      886
    10. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      812
    Aihe