tuutkos mummotunneliin tänään? ;-)
Itiksen namu blondimies:
51
201
Vastaukset
- MandariiniJM
Tekisipä mieli tulla mummotunnelliin, on se meno siellä vaan niin vauhdikasta! Mutta taidanpa yksin kotiin nyhjöttämään, koska ei siellä kuitenkaan olis ku oluttuoppi seurana.
- Mandariini-
tai sitruunaviipale drinksulasissa voisin sua siellä viihdyttää
- MandariiniJM
No sitähän mä tässä kaipaisin! Sinne lasiinko sen viipaleen ottaisit? Väriä tähän elämään ja äkkiä!
- No ainakin
sen hedelmäviipaleen...
- MandariiniJM
Oon aikas hitaasti käynnistyvä, joten ootko varma että jaksat koko yön yrittää saada muhun eloa?
- Mandariini -
no worries: mulla on käynnistyskaapelit aina käsilaukussa. -Pitäis vaan muistaa mihin se punainen pitikään tökätä kiinni.
- MandariiniJM
Se punainen pitää laittaa kiinni mun käteen ja se toinen sitten vaikka johonkin jytäkoneeseen. Sitten otat sellasen oikein viettelevän tai viattoman katseen ja tartut niihin kaapeleiden toisiin päihin. Drinksua voit imeä pillin kautta ja sen jälkeen supista oikein vienolla äänellä. Jos vähän vieläkin köhii niin voit esittää blondimpaa kuin oikeasti olet - siis hölmömpää kuin minä. Ellei näillä toimi niin sitten pitää kokeilla koneremonttia, se vie aikansa. Oletko valmis odottamaan?
- MandariiniJM
Tai jos jäänkin vilkuilemaan sua salaa...
- Ai
skooppisella katseella? Hmmmmm...
- MandariiniJM
Ai kirjoitti:
skooppisella katseella? Hmmmmm...
Jep! Osaan tehdä sen niin salaa, että kuvittelet mun vilkuilevan sua.
- Noh, odottavan
aika on pitkä, mutta lopussa kiitos seisoo?
- MandariiniJM
Aivan varmasti! kirjoititko tämän ketjun ensimmäisen viestin?
- Juu,
Kyllä, kaikki mun kynästä! Vai pitäiskö sanoa näbbiksestä...
- Nyt se
(meni googlaamaan mitä tarkoittaa skooppinen...)
- MandariiniJM
Enpäs mennytkään! Ähäkutti!
- En usko,
MandariiniJM kirjoitti:
Enpäs mennytkään! Ähäkutti!
kuitenkin kävit
- MandariiniJM
Enkös ollukin salainen?
- MandariiniJM
En usko, kirjoitti:
kuitenkin kävit
Sanoin että olen salainen... Usko tai älä!
- Salainen_
mikä?
- MandariiniJM
No onnistuin ainakin huijaamaan, että kävin googlettamassa. Eikös se ollu jo riittävän salaista? Ehkä salainen ihailija, kenties? Mistä sitä koskaan tietää, mitä salaista sitä tulee ajatelleeks. Oon salaa itseltäni. BTW, mummotuubi on kohta täynnä ja sulla menee koko ilta lämmitellessä, kuinkas nyt käy?
- Tiistaina
MandariiniJM kirjoitti:
No onnistuin ainakin huijaamaan, että kävin googlettamassa. Eikös se ollu jo riittävän salaista? Ehkä salainen ihailija, kenties? Mistä sitä koskaan tietää, mitä salaista sitä tulee ajatelleeks. Oon salaa itseltäni. BTW, mummotuubi on kohta täynnä ja sulla menee koko ilta lämmitellessä, kuinkas nyt käy?
siellä ois Playaa, eikös lattarimeininki sais sunkin kapeet lanteet heilumaan? Hmm?
- MandariiniJM
Tiistaina kirjoitti:
siellä ois Playaa, eikös lattarimeininki sais sunkin kapeet lanteet heilumaan? Hmm?
Mistäpäs niin päin päättelet.. Saatta olla.. Hmm? Lämpö taitaa olla nousemassa..
- Pitäiskös
MandariiniJM kirjoitti:
Mistäpäs niin päin päättelet.. Saatta olla.. Hmm? Lämpö taitaa olla nousemassa..
sut peitellä sänkyyn? Ja juottaa totia?
- Tai peitellä
MandariiniJM kirjoitti:
sänkyyn...
- MandariiniJM
Pitäiskös kirjoitti:
sut peitellä sänkyyn? Ja juottaa totia?
Ei ollenkaan pöllömpi idea, totiseksi voisi mennä! Lämpöä hiukan ja hellää huomaa, niin siitä se lähtee.
- MandariiniJM
Tai peitellä kirjoitti:
sänkyyn...
Toimii varmasti!
- Det
MandariiniJM kirjoitti:
Toimii varmasti!
låter bra.
- Tiedätkös
MandariiniJM kirjoitti:
Ei ollenkaan pöllömpi idea, totiseksi voisi mennä! Lämpöä hiukan ja hellää huomaa, niin siitä se lähtee.
tää on ollut oikein viihdyttävää. :-) Ois ihana, jos oisitkin se ketä tarkoitan. Olethan?
- MAndariiniJM
Det kirjoitti:
låter bra.
Ruattin jouttusi melkke kuuklaa, ruåtti naise ei oo mua paljo vikitelly! Mu kyl mää semmottissii voissi kuunnell. Bra, bra! Voisikkoo opettaa mull?
- MandariiniJM
Tiedätkös kirjoitti:
tää on ollut oikein viihdyttävää. :-) Ois ihana, jos oisitkin se ketä tarkoitan. Olethan?
:) ja Auts! En viittis latistaa tunnelmaa, mut tuskin olen... Vai pitäskö mun sittekin vaikka huijata et olen? Onnistuisinkohan huijaamaan sua kasvotustenkin?
- Ou nou
MAndariiniJM kirjoitti:
Ruattin jouttusi melkke kuuklaa, ruåtti naise ei oo mua paljo vikitelly! Mu kyl mää semmottissii voissi kuunnell. Bra, bra! Voisikkoo opettaa mull?
ton turkkuse vai whatever sen joutuu googlaan! BTW No bra at the moment...
- No nii
MandariiniJM kirjoitti:
:) ja Auts! En viittis latistaa tunnelmaa, mut tuskin olen... Vai pitäskö mun sittekin vaikka huijata et olen? Onnistuisinkohan huijaamaan sua kasvotustenkin?
nyt meni ilta pilalle
- Mähän suostun
MandariiniJM kirjoitti:
mielellään kasvotustenkin huijattavaksi, jos vaan oot "namu blondimies". ;-)
- MandariiniJM
Ou nou kirjoitti:
ton turkkuse vai whatever sen joutuu googlaan! BTW No bra at the moment...
Ei löydy ees googlesta ku ei oo turkkust! Emmä tiiä missä mennään! Et kai vaan nöyrtyny Googlen ääreen...?
- MandariiniJM
Mähän suostun kirjoitti:
Jos luulet et oon livenä vaisumpi... niin oot oikeassa. :D Mut mielipiteitä on niin monenlaisia, toiset pitää namuna toiset ei. Tuskin täytän sun odotuksias, mut onko sillä niin väliä jos huijaan sua riittävän hyvin?
- Kiitos ja kumarrus
MandariiniJM kirjoitti:
Ei löydy ees googlesta ku ei oo turkkust! Emmä tiiä missä mennään! Et kai vaan nöyrtyny Googlen ääreen...?
googlelle, sehän on nykyajan Thot!
- MandariiniJM
Mähän suostun kirjoitti:
Mä voisin meinaa yrittää huijata sua toooosi hyvin!
- MandariiniJM
Kiitos ja kumarrus kirjoitti:
googlelle, sehän on nykyajan Thot!
Thot? Nyt oon iha pihalla! Anteeks mikä? Kerro minulle sivistymättömälle.
- Sun pitää kans
MandariiniJM kirjoitti:
Thot? Nyt oon iha pihalla! Anteeks mikä? Kerro minulle sivistymättömälle.
googlaa se... :-D
- MandariiniJM
Sun pitää kans kirjoitti:
Nyt yrität saada mut ansaan, ethän?
- MandariiniJM
Sun pitää kans kirjoitti:
No pakkohan se oli googlaa, vaik mieluummin olisin kokeillu jotain muuta. Melkein osasin odottaa, mitä tarkoitit.
- MandariiniJM
MandariiniJM kirjoitti:
Mä voisin meinaa yrittää huijata sua toooosi hyvin!
Nyt et tainnu huomata kuinka huijasin sua...
- Mitäs sä
MandariiniJM kirjoitti:
No pakkohan se oli googlaa, vaik mieluummin olisin kokeillu jotain muuta. Melkein osasin odottaa, mitä tarkoitit.
olisit kokeillut mieluummin?
- MandariiniJM
Mähän suostun kirjoitti:
Moikka! Taidan mennä sänkyyn, yksin, ilman peittelijää, ilman totia... Väsyttää kauhiast. Taisit sinäkin poistua paikalta?
- MandariiniJM
Mitäs sä kirjoitti:
olisit kokeillut mieluummin?
Vaik sua? Sää tiäsit sen etkä kertonu. Oisit kertonu! Ai niin mut tää oli se vaihe ettet saanu olla mua älykkäämpi.. Mut väsyttää silti!
- Hyvää yötä
MandariiniJM kirjoitti:
Moikka! Taidan mennä sänkyyn, yksin, ilman peittelijää, ilman totia... Väsyttää kauhiast. Taisit sinäkin poistua paikalta?
.
- Googlaaja
ko?
- MandariiniJM
Köh, köh!
- Et kai sä
MandariiniJM kirjoitti:
Köh, köh!
pössyttele siellä, vai koneko se vaan köhii muuten vaan?
- MandariiniJM
Et kai sä kirjoitti:
pössyttele siellä, vai koneko se vaan köhii muuten vaan?
Pössis saattaa aiheuttaa tämän, mutta pössyttelyt jääköön muille.
- Samaa
MandariiniJM kirjoitti:
Pössis saattaa aiheuttaa tämän, mutta pössyttelyt jääköön muille.
mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama917660Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1246380Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1644491Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2353091Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta912656Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh442012- 1371642
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971554Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo48886Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21812