kaikki tunteet jotka tuhlasin sinuun. Et ollut niiden arvoinen.
Otan takaisin
16
128
Vastaukset
- arvoton hänkin
Teeppä niin.
- P
Älä ole katkera kenellekään. Tunteet ei koskaan mene hukkaan.
- ja lähtee hän
kiitos ja kumarrus
- zzzZZzzzzzzzzzzzzzzz
moi sinnekkin.
- hö---
luin et otat taksin....ja tulet luokseni....mut ei se niin ollutkaan.....
- :)
Ai!!! Kuinka surullista!!! Kenelle se on??
http://kotomatrix.ru/images/lolz/2010/10/22/713191.jpg
:) - kumpi ?
Niputanko
minäkin
kaikki sinuun
tuhlaamani
kyyneleet,
ajatukset
sanat
ja palautan ne sinulle ?
Kuka on
minkin arvoinen ?
Miten sen
lasket ?
vain
toinen
on heikompi
toista. - ota pois
Sopii mulle, niin mäkin. En oo mikään lauhkea lammas, jota voidaan ohjailla tiettyyn suuntaan lässyttämällä ja kehumalla. Parempi näin molemmille. Löydän vielä ihmisiä, jotka arvostavat aidosti eivätkä vaadi luetteloa viikon synneistä.
- Eikä?
Oliko muuta?
- tunteetonko?
Mitähän tää tarkoitti?
- öööääääöööö
mieti sitä jos ei muutakaan tekemistä oo. Voin miettiä kans. ------ Noin. Mietitty.
- tunteetonko?
öööääääöööö kirjoitti:
mieti sitä jos ei muutakaan tekemistä oo. Voin miettiä kans. ------ Noin. Mietitty.
mietin,mietin minä vain .... mihinkä tulokseen tulit?
- öööääääöööö
tunteetonko? kirjoitti:
mietin,mietin minä vain .... mihinkä tulokseen tulit?
Tulos jäi pahasti viivan alle. Piiiiiiiiitkä miinus. Mut en tiedä mistä se vastaus mun päähäni tuli.
- tunteetonko?
öööääääöööö kirjoitti:
Tulos jäi pahasti viivan alle. Piiiiiiiiitkä miinus. Mut en tiedä mistä se vastaus mun päähäni tuli.
:) hassu oot
vastauksia on monia
miinukset jääköön jonnekin
tai siis yksi ainakin
ja se on se ensimmäinen mikä mieleen juolahtaa... siis asia - öööääääöööö
tunteetonko? kirjoitti:
:) hassu oot
vastauksia on monia
miinukset jääköön jonnekin
tai siis yksi ainakin
ja se on se ensimmäinen mikä mieleen juolahtaa... siis asiaJoskus kun on vaan hiljaa niin se tulee päähän. Se ajatus. Ja sitten se taas katoaa...
- surullista
:( Tämänkaltaiset viestit vetää suupielet alaspäin. Jos toinen on loukannut jotenkin niin ymmärrän, mutta muuten en tajua tätä. Koittakaa selvittää ja sanoa ne asiat suoraan ei kuitenkaan loukkamalla sille ihmiselle jonka vuoksi täällä olette. Olis paljon helpompaa kaikilla. :( Edellisen kommentti on hyvä kysymys. Mitä tämä tarkoitti??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502