http://www.dna.fi/DNAOy/Media/Tiedotteet/Sivut/DNAtuokaapelistatututmaksu-tv-paketitantenniverkkoon.aspx
Antenniverkon uudet DNA Welho TV -kanavapaketit tulevat myyntiin torstaina 18. elokuuta. DNA tarjoaa lanseerauksen yhteydessä kahden viikon maksuttoman tutustumiskatselujakson 18.-31.8.2011 väliseksi ajaksi, jolloin suurin osa uusista kanavista on vapaassa katselussa antenniverkon näkyvyysalueella. Tähän lmaiskatseluun ei tarvita erillistä katselukorttia.
DNA tuo kaapelista tutut maksu-tv-paketit antenniverkkoon
5
166
Vastaukset
- tussuf
ja päättivät sitten _vähän_ ylihinnoitella tuotteensa:
http://www.welho.fi/antenni_kanavapaketit
dvb-t2: DNA Welho TV Antenni L - 10 kanavaa 34,90
dvb-2: canal digital perhe hd - 55 kanavaa 34,90
luulen ettei ole noilla hinnoilla kovin pitkäikäinen operaattori antennipuolella..- samaa mieltä
"luulen ettei ole noilla hinnoilla kovin pitkäikäinen operaattori antennipuolella.."
Olen täysin samaa mieltä. Toki Dna puolustelee hinnoitteluaan mm. keskustelupalstallaan, mutta ei tuolle mitään oikeaa perustetta löydy. Paketit on hinnoiteltu niin ettei ilmaisen tutustumisjakson jälkeen niitä kukaan oikeasti tilaa.
Itselläni on Canal Digitalin Perhe-paketti enkä luovu siitä, sen rinnalle tulee kyllä myöhemmin syksyllä vielä Maxivision täydentämään CD:n Perhe-pakettia mutta Dnan antennipakettia ei tähän talouteen tule toistaiseksi. Ei millään pahalla Dnata kohtaan, kännyoperaattorina ihan ok, mutta ei näköjään tv-operaattorina. - tussuf
samaa mieltä kirjoitti:
"luulen ettei ole noilla hinnoilla kovin pitkäikäinen operaattori antennipuolella.."
Olen täysin samaa mieltä. Toki Dna puolustelee hinnoitteluaan mm. keskustelupalstallaan, mutta ei tuolle mitään oikeaa perustetta löydy. Paketit on hinnoiteltu niin ettei ilmaisen tutustumisjakson jälkeen niitä kukaan oikeasti tilaa.
Itselläni on Canal Digitalin Perhe-paketti enkä luovu siitä, sen rinnalle tulee kyllä myöhemmin syksyllä vielä Maxivision täydentämään CD:n Perhe-pakettia mutta Dnan antennipakettia ei tähän talouteen tule toistaiseksi. Ei millään pahalla Dnata kohtaan, kännyoperaattorina ihan ok, mutta ei näköjään tv-operaattorina.joo tuo maxivision on hyvä firma. itse en valitettavasti korpeen sitä saa kun ei saa riittävän nopeaa internet-yhteyttä. mutta aiemmin oli maxivision ja jopa oli helppo vaihtaa kanavapaketteja silloin kun halusi. no oli siinä se huono puoli että se oli liian helppoa ja niinpä sitä kännipäissään tuli tilattua jos jotain :)
mutta eipä niitä tarvinnut edes irtisanoa, kun ei vain tilannut uudelleen kun kuukausi oli kulunut.
suomessa tuntuu muuten maksu-tv-tarjonta olevan aika suppeaa ja kallista.
ruotsissa jos olisi osoite, niin saisi jo reippaasti halvemmalla. - samaa mieltä
tussuf kirjoitti:
joo tuo maxivision on hyvä firma. itse en valitettavasti korpeen sitä saa kun ei saa riittävän nopeaa internet-yhteyttä. mutta aiemmin oli maxivision ja jopa oli helppo vaihtaa kanavapaketteja silloin kun halusi. no oli siinä se huono puoli että se oli liian helppoa ja niinpä sitä kännipäissään tuli tilattua jos jotain :)
mutta eipä niitä tarvinnut edes irtisanoa, kun ei vain tilannut uudelleen kun kuukausi oli kulunut.
suomessa tuntuu muuten maksu-tv-tarjonta olevan aika suppeaa ja kallista.
ruotsissa jos olisi osoite, niin saisi jo reippaasti halvemmalla."joo tuo maxivision on hyvä firma. itse en valitettavasti korpeen sitä saa kun ei saa riittävän nopeaa internet-yhteyttä."
Joo, tuo on tietenkin ongelma mutta onneksi "korpeenkin" saa kyllä hyviä kanavia satelliitin kautta. Sulla lienee Canal Digitalin paketti tätä nykyä? Se kyllä pesee Dnan pilallehinnoitellun antennikanavapaketin 6-0, niin hinnallaan kuin kanavavalikoimallaan.
" mutta aiemmin oli maxivision ja jopa oli helppo vaihtaa kanavapaketteja silloin kun halusi. no oli siinä se huono puoli että se oli liian helppoa ja niinpä sitä kännipäissään tuli tilattua jos jotain :)
mutta eipä niitä tarvinnut edes irtisanoa, kun ei vain tilannut uudelleen kun kuukausi oli kulunut."
Ahaa, eli tilaus pitää muistaa uudistaa nykyisen tilausjakson lähestyessä loppuaan? Hmm....pitänee tehdä riittävän pitkä tilaus. Ei niillä ole sitten mahdollista tilata toistaiseksi noita kanavia?
"suomessa tuntuu muuten maksu-tv-tarjonta olevan aika suppeaa ja kallista.
ruotsissa jos olisi osoite, niin saisi jo reippaasti halvemmalla. "
Niin on kallista, mutta suomalaisiahan saa näköjään rahastaa, kilpailu on vähäistä ja päättäjien mielestä "menköön markkinavetoisesti".
Kuvittele että Suomessa ei saa kuituakaan jopa pääkaupunkiseudulla vanhempiin omakotitaloihin koska juuri tuo markkinavetoisuus on siinä se päivän sana. Jos valtio jollain tavalla pakottaisi ja samalla myös avustaisi rahalla operaattoreita, kuiduttaminen ja se 100 megaa kaikille, toteutuisi nopeammin. Toivottavasti edes maaseudulle tuo toteutuu. - tussuf
samaa mieltä kirjoitti:
"joo tuo maxivision on hyvä firma. itse en valitettavasti korpeen sitä saa kun ei saa riittävän nopeaa internet-yhteyttä."
Joo, tuo on tietenkin ongelma mutta onneksi "korpeenkin" saa kyllä hyviä kanavia satelliitin kautta. Sulla lienee Canal Digitalin paketti tätä nykyä? Se kyllä pesee Dnan pilallehinnoitellun antennikanavapaketin 6-0, niin hinnallaan kuin kanavavalikoimallaan.
" mutta aiemmin oli maxivision ja jopa oli helppo vaihtaa kanavapaketteja silloin kun halusi. no oli siinä se huono puoli että se oli liian helppoa ja niinpä sitä kännipäissään tuli tilattua jos jotain :)
mutta eipä niitä tarvinnut edes irtisanoa, kun ei vain tilannut uudelleen kun kuukausi oli kulunut."
Ahaa, eli tilaus pitää muistaa uudistaa nykyisen tilausjakson lähestyessä loppuaan? Hmm....pitänee tehdä riittävän pitkä tilaus. Ei niillä ole sitten mahdollista tilata toistaiseksi noita kanavia?
"suomessa tuntuu muuten maksu-tv-tarjonta olevan aika suppeaa ja kallista.
ruotsissa jos olisi osoite, niin saisi jo reippaasti halvemmalla. "
Niin on kallista, mutta suomalaisiahan saa näköjään rahastaa, kilpailu on vähäistä ja päättäjien mielestä "menköön markkinavetoisesti".
Kuvittele että Suomessa ei saa kuituakaan jopa pääkaupunkiseudulla vanhempiin omakotitaloihin koska juuri tuo markkinavetoisuus on siinä se päivän sana. Jos valtio jollain tavalla pakottaisi ja samalla myös avustaisi rahalla operaattoreita, kuiduttaminen ja se 100 megaa kaikille, toteutuisi nopeammin. Toivottavasti edes maaseudulle tuo toteutuu.plustv mulla on tällä hetkellä. ja tasan niin kauan kuin sitova jakso päättyy, eli ihan pian eikä hetkeäkään enempää :D
>>Ahaa, eli tilaus pitää muistaa uudistaa nykyisen tilausjakson lähestyessä loppuaan?>>
ainakin ennen se oli niin, että verkkokaupassa valittiin haluttu kanavapaketti, miten moneksi kuukaudeksi tilaa -> kassalle -> maksu verkkopankissa.
ja tilatut kanavat alkoivat näkymään alle minuutissa.
oikeasti ihan hemmetin kätevä systeemi.
tämän yritän seuraavaksi:
http://www.canaldigital.se/Utbud/Parabol/Familjepaketet/
pitää vain katsoa, suostuuko joku ruotsissa oleva tuttu ottamaan nimiinsä ja lähettämään boksin ja kortin mulle.
tai oikeastaan tarttisin vain osoitteen, on mulla ruotsalainen henkilötunnus..
no kirjauduin tuonne my.maxivisioniin nyt edellisillä tunnuksilla ja sama systeemi on vieläkin. eli 1..12 kuukaudeksi voi tilauksen maksaa kerralla. ja sitten kun tilaus on vanhenemassa, niin siitä tulee muistutus sähköpostiin ja my.maxivisionissa voi sitten taas maksaa sen 1..12 kuukaudeksi etukäteen.
tuossa maxivisionin systeemissä on sekin kiva puoli, että koska kaikki maksetaan etukäteen, niin luottotiedotonkin saa palvelun ilman vakuuksia.
nyt alkoikin vanha suola janottamaan :) periaatteessa kai tuon maxivisionin saisi toimimaan mokkulallakin kun nopeus on aika vakaa ulkoantennilla ja minimissään 3 megaa. riittää sd-kanaviin ihan ok. ne vaatii ~2 megaa ja hd ~8 megaa.
mokkula wnap maxivisionin motorola iptv
pitää kvg, toimisiko se myös käytännössä noin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?132817- 2272680
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n182081Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari262028Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa591881Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo711652Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr161262Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?991255Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http231192Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta901082