minulla olisi myytävänä noin 100 kpl tauluja omiani noin 60 kpl sekä muiden taiteilijoiden tauluja noin40kpl mm anreas alarieston akvarelli vuodelta 1938 sekä myös muutamia antiikki tauluja .ulkomaalaisten sekä kotimaisten taiteilijoiden tauluja myyn vaikka koko kokoelman jos hinnasta sovitaan olen pyytänyt alarieston taulusta noin 3000 euroa .taiteilija erkki kautto .miljoonatie 113 .41390 äijälä puh.045-2069156 olen keski suomesta laukaan kunnasta oleva taiteilija .
myyn taulujani omia puurefililiäni ym.hankkimiani tauluja
2
110
Vastaukset
- Aikas halvalla...
...päästät Alarieston käsistäsi! Oletan että koko on Alarieston tyypillisin. Onko teos ehdottomasti aito? Jos on niin harkitse vielä!
- erkki.kautto .
olen melko varma että teos on aito taulun takana nimiä ketä ihmisiä on kodan ympärillä kuutelemassa puhujaa kiitos vinkistä täytyypä harkita vielä asii .ter. erkki kautto .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701