HIRVIÖKONE!

Maailmanloppu 19.8.

Istuimme iltaa pihalla,kun kuului niin kova meteli kuin lentokone olisi pudonnut alas! Klo oli n.21.35 ja olimme n, 1h ajan ihmetelleet. Ajattelimme äänen perusteella lähteä kotsomaan mistä moinen! Ja äänihän tuli liukkaankelin radalta ! Siellä ajeli sellainen "romuista koottu" kuorma-auton tapainen,joka ajoi hirveää "rinkulaa"ympäri rataa,piti jumalatonta ääntä ja se SAVU!! Ja savun seasta näkyi jotain punaista olisiko ollut tulenlieskaa! Onkohan liukkaankelin radasta tehty joku romuautojen harjoittelurata?? Onkohan se oikein sallittua puuhaa? Portit oli kyllä auki. Olen luullut että se on muuta harjoittelua varten.Puhutaan ilmansaasteista,siellä sitä vasta oli!! Ja kai sellaisesta romusta öljyäkin voi maahan tulla?Lähellä on pohjavesialue.En ole eläissäni sellaista näkyä nähnyt !! Onko joku tietoinen mitä sellainen ajo on ??? Kun kuuluu 3km päähän,kuin vieressä ajaisi maailmanlopun vehje! Se näky oli jotain aivan hirveää!!!

9

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahaaa444

vittu jeee

• Naura vaan.

Taitaa syyllinen nauraa ! Ja taitaa olla kielletty koko homma ! No, maanantaina asia selviää,kysyn asiaa virastosta,onko sallittu vai ei.

• Syylistetään..

Muista vaan lajitella munankuoret oikein ja pese maitopurkit kierrätykseen niin maailma pelastuu!

• joo 999

ei ketään oikeesti hei kiinnosta..

• Maanantai.

Kyllä näkyy kiinnostavan ,kun viitsitään vaivautua tänne kirjoittamaan ! Ja jotenkin voi rivien välistä lukea pelkoa......eli jääkö kiinni...! Sinäkö? Käännä luku toisinpäin, mitä saat,eli 666 ? Tarkoittaa....?

• halooja

sulla tainnu jotku lääkkeet jäädä ottamatta...siis 666 hyvä mieli kuvitust sulla.

• ei mökkihöperö

Joopa joo.Ei taida paimion käpykylässäkään olla paljon tekemistä ku pitää ihmetellä jotain IHME ääniä.Kiireenvilkkaan katsomaan onko joku ulkopuolinen eksynyt kulmille.Grillaa vaan makkaraa pihallas ja mussuta sitä äläkä jaksa ihmetellä mitä maailmassa tapahtuu,ja sitäpaitsi 69 on paljon parempi luku ku toi 666.iik ny tulee ite saatana.Meen radalle ajaan sitä karkuun..

• Maanantai.

Mulla ei lääkkeitä,mutta jos sulla unohtunut niin ota ensi tilassa! Ja mielikuvituksesta en tiedä, mutta jos et tiedä mitä luku 666 tarkoittaa, se on pedon merkki.Se siitä.

• Maanantai.
        ei mökkihöperö kirjoitti:

Joopa joo.Ei taida paimion käpykylässäkään olla paljon tekemistä ku pitää ihmetellä jotain IHME ääniä.Kiireenvilkkaan katsomaan onko joku ulkopuolinen eksynyt kulmille.Grillaa vaan makkaraa pihallas ja mussuta sitä äläkä jaksa ihmetellä mitä maailmassa tapahtuu,ja sitäpaitsi 69 on paljon parempi luku ku toi 666.iik ny tulee ite saatana.Meen radalle ajaan sitä karkuun..

Kuules " mökkihöperö"! Jos itse olisit kuullut saman äänen aivan kuin nurkalla,olen varma että olisit mennyt katsomaan!! Kyllä sitä on luettu ,että jos menee joku helikopteri / sattuu onnettomuus niin heti on ihmiset pilvin pimein ihmettelemässä paikalla !! Mistä se kertoo ?? Eivätkö ne ole uteliaita? En grillaa makkaraa,sillä en syö kaikenmaailman ...!! Ja maailman asioita saan seurata niin paljon kuin viitsin,vaikka tv:stä !! Ja meehän ajaa sitä karkuun jos uskallat,ja jos et satu olemaan SE itse .!! Jaa,mutta miksi itse asut "käpykylässä"? Jos niin otti " pannuun kun kirjoitin asiaa,muuta muualle ettei tarvitse asua "käpykylässa" !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe