Eli totta puhuen, kannattaisiko ehkä hiukan kääntyä sinne itseensä päin ja tutkiskella mitä sieltä peilistä näkyy?
Näistä postauksista viimeistään nyt alkaa käydä ilmiselväksi se hänen taiteellinen panoksensa tälle forumille!?
Onko se halua keskustella itse taiteesta, vai onko vain tarkoitus yrittää lyödä vyön alle mahdollisimman ikävällä tavalla?
Vai eikö hänellä todellakaan ole mitään järjellistä sanomaa mihin voisi ottaa kantaa?
Olisikohan tällä "Makella" 'siivouksen paikka'?
33
180
Vastaukset
- Veit sanat suustani
Aamen!
- Siis tosiaankin...
...Aamen ja toivottavasti ainiaaksi! Ketä vittua kiinnostaa kenenkin selkäänpuukotukset täällä ja varsinkin kun ei tiedetä kuka sen vitun puukon saa selkäänsä ja mistä syystä!? hei haloo!
Sen olen tiennyt että jotkut taiteilijat saattavat olla jopa vainoharhaisia, mutta nyt ainakin minulle on selvinnyt sille vainoharhaiselle taiteilijalle ihan osoite ja henkilöllisyys....kiitos tämän palstan.
Hanki Make elämä ja yritä parantua! - Joopa joo!
Siis tosiaankin... kirjoitti:
...Aamen ja toivottavasti ainiaaksi! Ketä vittua kiinnostaa kenenkin selkäänpuukotukset täällä ja varsinkin kun ei tiedetä kuka sen vitun puukon saa selkäänsä ja mistä syystä!? hei haloo!
Sen olen tiennyt että jotkut taiteilijat saattavat olla jopa vainoharhaisia, mutta nyt ainakin minulle on selvinnyt sille vainoharhaiselle taiteilijalle ihan osoite ja henkilöllisyys....kiitos tämän palstan.
Hanki Make elämä ja yritä parantua!""Sen olen tiennyt että jotkut taiteilijat saattavat olla jopa vainoharhaisia, mutta nyt ainakin minulle on selvinnyt sille vainoharhaiselle taiteilijalle ihan osoite ja henkilöllisyys....kiitos tämän palstan.""
Ahaa syytteet terroristikytkennöistä ja vertaukset joukkomurhaajiin ja jammusetiin eivät siis riittäneet, sen lisäksi piti tulla esittämään vieläpä vainoharhasyytteitä! Mutta mitäpä et tekisi mustamaalataksesi kateutesi kohdetta!
""Hanki Make elämä ja yritä parantua!""
Oho henkilö joka elää toisen taiteilijan mustamaalaamisesta ja jonka elämää hallitsee pakonomainen tarve selkäänpuukottaa toista taiteilijaa, kehottaa siis uhriaan hankkimaan itselleen elämän. Siis vaikka oma elämä pyörii täysin toisen taiteilijan ympärillä! - Pieni Jatko!
Joopa joo! kirjoitti:
""Sen olen tiennyt että jotkut taiteilijat saattavat olla jopa vainoharhaisia, mutta nyt ainakin minulle on selvinnyt sille vainoharhaiselle taiteilijalle ihan osoite ja henkilöllisyys....kiitos tämän palstan.""
Ahaa syytteet terroristikytkennöistä ja vertaukset joukkomurhaajiin ja jammusetiin eivät siis riittäneet, sen lisäksi piti tulla esittämään vieläpä vainoharhasyytteitä! Mutta mitäpä et tekisi mustamaalataksesi kateutesi kohdetta!
Oho henkilö joka elää toisen taiteilijan mustamaalaamisesta ja jonka elämää hallitsee pakonomainen tarve selkäänpuukottaa toista taiteilijaa, kehottaa siis uhriaan hankkimaan itselleen elämän. Siis vaikka oma elämä pyörii täysin toisen taiteilijan ympärillä!Miten onkaan mahdollista että aikuinen mies käyttää kaiken vapaa-aikansa jahdaten kateutensa kohdetta palstalta toiselle ilman että virkavalta puuttuu toimintaan?! Vuosia jatkuvan julkisen ajojahdin uhri ei saa mitään apua tässä roistovaltiossa jossa voidaan toteuttaa poliittisten suhteiden avulla julkista mustamaalausta ylivertaista ja nimeltä tiedettyä taiteilijaa kohtaan!!!
Kuinka noin raukkamaiset hyypiöt voivat elää itsensä kanssa??!!! - Pa-ka maa
Pieni Jatko! kirjoitti:
Miten onkaan mahdollista että aikuinen mies käyttää kaiken vapaa-aikansa jahdaten kateutensa kohdetta palstalta toiselle ilman että virkavalta puuttuu toimintaan?! Vuosia jatkuvan julkisen ajojahdin uhri ei saa mitään apua tässä roistovaltiossa jossa voidaan toteuttaa poliittisten suhteiden avulla julkista mustamaalausta ylivertaista ja nimeltä tiedettyä taiteilijaa kohtaan!!!
Kuinka noin raukkamaiset hyypiöt voivat elää itsensä kanssa??!!!Aivan, tätä ihmettelen itsekin ja mietin että noilla poliittisilla suhteilla on pakko olla tässä asiassa sormensa pelissä, niin pitkään ja niin törkeänä tämä yhden taiteilijan ajojahti on saanut jatkua kenenkään viranomaisen puuttumatta asiaan!
Paradoksaalista tässä asiassa on se että juuri tällaisista kiusaamisista puhutaan entistä enemmän julkisuudessa, tänäkin aamuna aamu-tv:ssä oli näyttelijä Merja Larivaara puhumassa asiasta. Samoin HS kertoo että meillä suunnitellaan tällaisten kiusaamisten estämisistä ja niihin puuttumisista kansainvälistä vientivalttia!
Meillä siis puhutaan tällaisista pitkäaikaisista kiusaamisista erittäin paljon julkisuudessa, mutta tekoihin puuttumisessa ei olla ajan tasalla, vaan viranomaisemme hyväksyvät tällaiset aivan täysin! Joten koko julkinen keskustelu on vain poliittisten irtopisteiden kalastamista! - Sivusta seuraaja
Joopa joo! kirjoitti:
""Sen olen tiennyt että jotkut taiteilijat saattavat olla jopa vainoharhaisia, mutta nyt ainakin minulle on selvinnyt sille vainoharhaiselle taiteilijalle ihan osoite ja henkilöllisyys....kiitos tämän palstan.""
Oho henkilö joka elää toisen taiteilijan mustamaalaamisesta ja jonka elämää hallitsee pakonomainen tarve selkäänpuukottaa toista taiteilijaa, kehottaa siis uhriaan hankkimaan itselleen elämän. Siis vaikka oma elämä pyörii täysin toisen taiteilijan ympärillä!Saattaisit olla sen verta älykäs että voisit ymmärtää ihmisellä olevan taipumusta projisoida itsessään olevat sietämättömät piirteet toisiin. Voisit rauhassa antaa hetken itsellesi ja miettiä, olisiko tälläinen mahdollista kohdallasi ja tutkia tarkkaan edellistä kirjoitustasi.
Sinusta selkeästi ainakin tuntuu että muut ovat kamalan kateellisia sinulle.
Toivon ettei sinun tarvitsisi tuhlata koko elämääsi tälle palstalle, vaan voisit löytää onnen ja tasapainon ja olla onnellinen isä lapsille, kun ilmeisesti sinulla perhekkin on.
- -tuuni-
Se on sattumanvaraista kuka puukon saa selkäänsä.
- rtkk
Se on Ilmestyskirjan peto! Sill' ei liene nimeä enää Elämän kirjassa!
"Ja jonka nimeä ei ollut Elämän kirjassa ,heittivät Tulikiviseen järveen, joka on toinen kuolema!"
- Huhhuh!
Onhan uskomatonta touhua! Jo useita vuosia kestänyt nimeltä tietämänne taiteilijan ajojahti jatkuu ilman että viranomaiset tekevät asialle mitään!
Kateellisuusja katkeruus ylivertaista taiteilijaa kohtaan ei voisi enää näkyä selvemmin! Mutta laittakaapa syytöksenne omilla nimillänne jos uskallatte, raukat!- Arvaa kuka?
Veit sanat suustani!!!
- Katsopa itse peiliin
""Eli totta puhuen, kannattaisiko ehkä hiukan kääntyä sinne itseensä päin ja tutkiskella mitä sieltä peilistä näkyy?""
Entäpä onko ekillä itsellään peilikuva kunnossa ja kestäisikö se peilikuva avoimen ja asiallisen keskustelun mainitsemansa henkilön kanssa ihan omilla nimillä! Vai kestääkö se ekin peilikuva vain nimimerkin suojasta tehtyä toisen taiteilijan mustamaalaamista?
""vai onko vain tarkoitus yrittää lyödä vyön alle mahdollisimman ikävällä tavalla?""
Entäpä ekin omat keskustelut, niin kuin esimerkiksi juuri tämä ketju, onko tämän ketjun tarkoitus keskustella asiallisesti taiteesta, vai yrittää pitkäaikaisen ajojahdin päätteeksi taas kerran mustamaalata yhtä ja samaa taiteilijaa nimimerkin suojasta?- Eki:(
Jotta totuus ei unohtuisi, ketjun aloitus ei ollut kylläkään minun.
Muuten, mikä estää että näitä keskusteluja ei voisi käydä asiallisesti mollaamatta toisia myöskään Nimimerkeillä? Mikä logiikka sinua tuossa kuljettaa?
Tottahan kyllä myöskin on että sinulla todellakin on ikävä tapa iskeä vasta-argumentoijaa vyön alle silloin kun hän sitä vähiten odottaa.
Ainakin minä käsitän sen niin että turvaudut siihen silloin kun sinun mielikuvituksesi loppuu, mutta se on minun mielipiteeni ja pidä sinäkin se sellaisena.
Ihan totta, voisit vaikkapa aloittaa oman nimimerkin takaa mielenkiintoisen ketjun ja katsoa mitä asiallisilla kannanotoilla saisit aikaan. Tuskin kukaan sinua silloin kiusaisi. Vai onko sinun vaikea enää kirjoittaa mitään mielipiteitä niin että sinua ei automaattisesti niistä tunnista? Siinä tapauksessa, eikö kannattaisi silloin tehdä muutamia johtopäätöksiä jo oman itsensä vuoksi. Miksi turhaan ehdoin tahdoin kaivaa verta nenästään!? Ellet sitten kerta kaikkiaan ole tullut riippuvaiseksi tästä palstasta.
- rtkk
Onko seuraava uudenkuun aika (elokuun lopulla 2011) maailmankaikkeuden pimein hetki, jonka Ilmestyskirjakin mainitsee!!?
- ljhjjhghg
maailmankaikkeuden pimeimmät hetket on kyllä jo nähty näillä palstoilla...
- Asia harkittavaksi
Mielestäni tuollaisten tyyppien koneille pitäisi laittaa esto joko omaisten tai viranomaisten toimesta etteivät pääse tietyille sivuille niinkuin esimerkiksi tämä Suomi24- taidepalsta. Syynä ihan ilmeinen "ylivilkas mielikuvitus". Laitoin tuon tarkoituksella lainausmerkkeihin, sillä asian voisi esittää kyllä paljon kiusallisemminkin.
Parhaalla tahdollanikaan en näe esimerkiksi tämän ketjun aloituksessa kiusaamista esimerkiksi. Oli vain ilmiselvä kehoitus ryhtyä hiukan asiallisempaan kielenkäyttöön ja tutkia hiukan omaakin käyttäytymistä täällä.
Alunperinkin on tehty tämänkertaisen "kiusaamiskeskustelun" yhteydessä kärpäsestä härkänen. Ehkä tämä aiheeksi otettu henkilö pelkää menettävänsä kasvonsa ja tekee nyt noita oletettuja "puolustuspuheita" ihan urakalla. Suoraan sanottuna ne paistavat läpi.- Johan nyt!
""Alunperinkin on tehty tämänkertaisen "kiusaamiskeskustelun" yhteydessä kärpäsestä härkänen.""
Siis yli neljä vuotta kestäneet yhteen ja samaan taiteilijaan kohdistuvat väärät ja valheelliset väitteet ja syytökset, sekä jopa joukkomurhaajiin ja jammusetiin vertaamiset ja väitteet terrorikytkennöistä ovat mielestäsi pikkujuttuja?
Eiköhän kyseessä ole pitkäaikainen ja systemaattinen ajojahti kyseistä taiteilijaa kohtaan! - voivoivoi..
Johan nyt! kirjoitti:
""Alunperinkin on tehty tämänkertaisen "kiusaamiskeskustelun" yhteydessä kärpäsestä härkänen.""
Siis yli neljä vuotta kestäneet yhteen ja samaan taiteilijaan kohdistuvat väärät ja valheelliset väitteet ja syytökset, sekä jopa joukkomurhaajiin ja jammusetiin vertaamiset ja väitteet terrorikytkennöistä ovat mielestäsi pikkujuttuja?
Eiköhän kyseessä ole pitkäaikainen ja systemaattinen ajojahti kyseistä taiteilijaa kohtaan!...yrittäisit edes kääntää sen levyn!!!!! jengi tääl kyllä tietää missä mennään!
pahitteeksi sinullekaan ei olisi tehdä jonkinmoinen 'inventaario' mitä sulla täällä on tullu tehtyy aikanas! yrittäisit edes joskus kattoo näit sun aikaisempia kannanottojasi noihin 'kilteimpiinkin' mielipiteisiin! vai miks ihmeessä sinulla on noin pakonomainen tarve mollata ja jopa iskee 'vyön alle'- niinkuin täällä on viime aikoina kirjoteltu?
minä aavistelen että tunnet olevasi tavattoman epävarma ihmisenä ja taiteilijana ja uskot että hyökkäys on paras puolustus. voisin vaikka vannoa että noin on ihan oikeesti!
olet siellä yksinäisyydessäsi työskentelyn yhteydessä luonut itsellesi oman maailman jossa ei ole muita taiteilijoita, tai ne muuta taiteilijat ovat omasta mielestäsi aina alempaa kastia. niin no, tää on se kuva minkä olen susta saanut ihan näiden viestiesi perusteella.
käsitykseni mukaan, juurikin itse olet se joka olet luonut tuon mielikuvan että sinua muka verrattaisin jammusetiin ja muihin hörhöihin siellä syvän harhaisessa mielessäsi. luin itsekin tuon kyseisen ketjun aloituksen ja täytyy kyllä sanoa että mielikuvituksesi siinä kohtaa tekee todellakin kepposen. että luehan vielä kerran säkin se aloitus uudelleen ja nyt ihan ajatuksen kanssa.
henkilökohtaisesti toivotan sinulle jaksamista tuon 'ylivilkkaan' mielikuvituksesi kanssa ja yrittäisit mies edes joskus ajatella näitä asioita muidenkin kantilta kuin vain itsesi! ennenkaikkea, tänne kirjoittavat ihmiset eivät todellakaan aina automaattisesti kirjoittele sinusta ja sinulle!!! summasummaarun, yrittäisit tulla toimeen ainakin itsesi kanssa jos- ja kun näyttää että et tule toimeen kenenkään kanssa!!!!!!!! - Täytyy kiittää...
voivoivoi.. kirjoitti:
...yrittäisit edes kääntää sen levyn!!!!! jengi tääl kyllä tietää missä mennään!
pahitteeksi sinullekaan ei olisi tehdä jonkinmoinen 'inventaario' mitä sulla täällä on tullu tehtyy aikanas! yrittäisit edes joskus kattoo näit sun aikaisempia kannanottojasi noihin 'kilteimpiinkin' mielipiteisiin! vai miks ihmeessä sinulla on noin pakonomainen tarve mollata ja jopa iskee 'vyön alle'- niinkuin täällä on viime aikoina kirjoteltu?
minä aavistelen että tunnet olevasi tavattoman epävarma ihmisenä ja taiteilijana ja uskot että hyökkäys on paras puolustus. voisin vaikka vannoa että noin on ihan oikeesti!
olet siellä yksinäisyydessäsi työskentelyn yhteydessä luonut itsellesi oman maailman jossa ei ole muita taiteilijoita, tai ne muuta taiteilijat ovat omasta mielestäsi aina alempaa kastia. niin no, tää on se kuva minkä olen susta saanut ihan näiden viestiesi perusteella.
käsitykseni mukaan, juurikin itse olet se joka olet luonut tuon mielikuvan että sinua muka verrattaisin jammusetiin ja muihin hörhöihin siellä syvän harhaisessa mielessäsi. luin itsekin tuon kyseisen ketjun aloituksen ja täytyy kyllä sanoa että mielikuvituksesi siinä kohtaa tekee todellakin kepposen. että luehan vielä kerran säkin se aloitus uudelleen ja nyt ihan ajatuksen kanssa.
henkilökohtaisesti toivotan sinulle jaksamista tuon 'ylivilkkaan' mielikuvituksesi kanssa ja yrittäisit mies edes joskus ajatella näitä asioita muidenkin kantilta kuin vain itsesi! ennenkaikkea, tänne kirjoittavat ihmiset eivät todellakaan aina automaattisesti kirjoittele sinusta ja sinulle!!! summasummaarun, yrittäisit tulla toimeen ainakin itsesi kanssa jos- ja kun näyttää että et tule toimeen kenenkään kanssa!!!!!!!!...että säkin et syyllistynyt- tai antautunut puhumaan liiaksi noiden faktatietojen pohjalta vaan annat selvästi tuolle miehelle mahdollisuuden ikäänkuin "sulautua tilanteeseen" ja vastata asiallisesti tuohon kirjoitukseesi. Et syytä, mutta et myöskään kehu ja läyryä tilanteessa.
Kuten ollaan huomattu täällä niin tämä tyyppi todellakin osaa kehittää "kärpäsestä härkäsen" hyvinkin pienten faktojen pohjalta todennäköisen "ylivilkkautensa" vuoksi.
Ainakin minä tiedän että tuohon asiaan on jo ihan oikeasti puututtu ja toivon että asiat ihan normaalilla tavalla suttaantuvat täälläkin.
Palatkaa hyvät kirjoittelijat, palsta normalisoituu! - Voi että!
voivoivoi.. kirjoitti:
...yrittäisit edes kääntää sen levyn!!!!! jengi tääl kyllä tietää missä mennään!
henkilökohtaisesti toivotan sinulle jaksamista tuon 'ylivilkkaan' mielikuvituksesi kanssa ja yrittäisit mies edes joskus ajatella näitä asioita muidenkin kantilta kuin vain itsesi! ennenkaikkea, tänne kirjoittavat ihmiset eivät todellakaan aina automaattisesti kirjoittele sinusta ja sinulle!!! summasummaarun, yrittäisit tulla toimeen ainakin itsesi kanssa jos- ja kun näyttää että et tule toimeen kenenkään kanssa!!!!!!!!""minä aavistelen että tunnet olevasi tavattoman epävarma ihmisenä ja taiteilijana ja uskot että hyökkäys on paras puolustus. voisin vaikka vannoa että noin on ihan oikeesti!""
On nämä kyllä hauskoja, kun nimimerkin suojasta tullaan kertomaan miten nimeltä mainittu muka on epävarma, mutta nimimerkin suojasta sitä ollaan sitten niin varmoja! Ja kukahan se oikein viestissään hyökkää ja oikein nimeltä mainitun kimppuun, ja tietenkin nimimerkin suojasta!
Voi tätä porukkaa täällä, kyllä yhden taiteilijan lahjakkuus on saanut valtavan määrän kateellisia liikkeelle, sitä ilmeisesti tajutaan ettei millään muulla pystytä kilpailemaan hänen kanssaan, kuin nimimerkin suojasta vuosikausia mustamaalaamalla! - Voi että!
Täytyy kiittää... kirjoitti:
...että säkin et syyllistynyt- tai antautunut puhumaan liiaksi noiden faktatietojen pohjalta vaan annat selvästi tuolle miehelle mahdollisuuden ikäänkuin "sulautua tilanteeseen" ja vastata asiallisesti tuohon kirjoitukseesi. Et syytä, mutta et myöskään kehu ja läyryä tilanteessa.
Kuten ollaan huomattu täällä niin tämä tyyppi todellakin osaa kehittää "kärpäsestä härkäsen" hyvinkin pienten faktojen pohjalta todennäköisen "ylivilkkautensa" vuoksi.
Ainakin minä tiedän että tuohon asiaan on jo ihan oikeasti puututtu ja toivon että asiat ihan normaalilla tavalla suttaantuvat täälläkin.
Palatkaa hyvät kirjoittelijat, palsta normalisoituu!""Ainakin minä tiedän että tuohon asiaan on jo ihan oikeasti puututtu ja toivon että asiat ihan normaalilla tavalla suttaantuvat täälläkin.""
Ai ja mitenhän asioihin on puututtu? Saathan sinä vieläkin esitellä peiteltyjä selkäänpuukotuksiasi ja mustamaalauksiasi ihan rauhassa nimimerkkisi suojasta! - Kuulehan Urpo!!!
Voi että! kirjoitti:
""minä aavistelen että tunnet olevasi tavattoman epävarma ihmisenä ja taiteilijana ja uskot että hyökkäys on paras puolustus. voisin vaikka vannoa että noin on ihan oikeesti!""
On nämä kyllä hauskoja, kun nimimerkin suojasta tullaan kertomaan miten nimeltä mainittu muka on epävarma, mutta nimimerkin suojasta sitä ollaan sitten niin varmoja! Ja kukahan se oikein viestissään hyökkää ja oikein nimeltä mainitun kimppuun, ja tietenkin nimimerkin suojasta!
Voi tätä porukkaa täällä, kyllä yhden taiteilijan lahjakkuus on saanut valtavan määrän kateellisia liikkeelle, sitä ilmeisesti tajutaan ettei millään muulla pystytä kilpailemaan hänen kanssaan, kuin nimimerkin suojasta vuosikausia mustamaalaamalla!Tuskinpa Kukaan täällä kirjoitteleva on sulle mitenkään kateellinen! älä veliveikkonen sellaisesta edes päiväunia nää! Sun käyttäytymisesi tällä palstalla on niin uniikkia ja uskomatonta että olet tehnyt itsestäsi pellen noiden vainoharhaisten kirjoittelusi tähden. Samat väsyttävät ja ärsyttävät fraasit toistuu niissä jokaisessa. 'Mustamaalaus' 'nimettömät' 'selkäänpuukottajat'.
Tässä varsinkin ihmettelen tuota 'nimeltä mainitun kimppuun' juttua!!!!???? Mitä ihmettä sinä tuollakin tarkoitat??? En ole nähnyt mitään nimee???
Tämä taitaakin ihan vallan olla tällaisten 'hörhöjen' palsta!!??
Sasu J
- Irina..
Ensi kertaa nyt voin allekirjoittaa minäkin tuon ihmettelyn että "mistä meidän pitäisi olla kateellisia tälle ihmiselle"??? Mitkä ovat ne hänen ansionsa mitä meidän muiden taiteilijoiden pitäisi kumartaa noin syvästi? Onko nyt taas kyseessä "suomen kansan syvät rivit"? No siinä tapauksessa make, voisitko meille osoittaa ihan faktatietona että tuollaiset "syvät rivit" todella tykkää taiteestasi, vaikkapa joidenkin lehtileikkeiden....tai ns. virallisten näyttelyarvosteluiden perusteella!?
Minua ainakin henkilökohtaisesti suututtaa että sinulla on otsaa väittää että porukat täällä olisi sinulle muka kateellisia! Näytä nyt viimeistään ne ansiosi mistä meidän pitäisi olla sinulle kateellisia!!
No tavallaan kyllä olet itse suurella äänellä julistanut olevasi ihan superlahjakas, mutta se hyvä laitinen ei todellakaan riitä! Sinun todellakin pitää näyttää edes jollakin tavalla toteen että noissa sinun puheissasi on perää!. Jos vaatimalla vaadit, niin minä kyllä voin antaa kaikista noista sinun tänne nettiin laittamistasi töistäsi ihan rehelliset arviot! Kuitenkin sinun pitäisi niihin pystyä ottamaan palautteet vastaan niinkuin oikea taiteilija ainakin.
Nooh, varmaankin ymmärrät että sinun jos kenenkä kannattaisi pysyä mahdollisimman hiljaisena täällä- ainakin niin kauan kun taidettasi edes joku arvostaa julkisesti. Tarkoitan nimenomaan sitä, että sinulla olisi edes yksi arvovaltainen tukija joka suostuu tukemaan sinua omalla nimellään. Ei kyllä haittaisi tippaakaan että jos jonkun lehden taidearvostelija ottaisi sinut "projektikseen". Tosin noilla taidoillasi sekin mahdollisuus taitaa olla ihan utopiaa. - Teokset esille!
""No tavallaan kyllä olet itse suurella äänellä julistanut olevasi ihan superlahjakas, mutta se hyvä laitinen ei todellakaan riitä! Sinun todellakin pitää näyttää edes jollakin tavalla toteen että noissa sinun puheissasi on perää!. Jos vaatimalla vaadit, niin minä kyllä voin antaa kaikista noista sinun tänne nettiin laittamistasi töistäsi ihan rehelliset arviot!""
Kun sinulla on noin kova tarve mustamaalata ja selkäänpuukottaa nimeltä mainitsemaasi taiteilijaa, niin mikset laita häntä hiljaiseksi omilla teoksillasi? Jos haluat arvioida hänen teoksiaan tuollaisen mustamaalauskampanjan jälkeen, niin eikö olisi reilua että esittelisit myös omat teoksesi, silloinhan kaikki voisivat arvioida niitä keskenään?!
Vai olisiko niin että haluat vain mustamaalata toista taiteilijaa nimimerkkisi suojasta, koska sinusta ei muuhunkaan ole?! Oikeuttaako se ettei itse hallitse asioita ja on kateellinen toiselle, mustamaalaamaan ja selkäänpuukottamaan nimeltä mainittua puolustuskyvytöntä nimimerkin suojasta? Sekö on ainoa mihin kyvyt ja rohkeus riittää? - "Puolustuskyvytönrä"
XDXDXDXD! Älä naurata!
- mä nnauran
mä nauran
- kjkll
Make taitaa olla ylivertainen elämän taiteilija!
- No, elämämpä...
...hyvinkin XD! Tässä vaan kun kirjoittelee, tuntuu ihan siltä että olisi nuorallatansija kun ei tiedä milloin tahattomasti näin "nimimerkin takaa" tulee "puukotettua häntä selkään" ja myöskin "mustamaalattua" häntä. ;)
Niin'ikään hän ei kylläkään muista niitä omia yhtä törkeitä- ja reilummin jopa paljonkin törkeämpiä mustamaalauksia sen yhden koulun, opettajien ja oppilaiden suuntaan. Kaikkein hurjinta siinä kyllä oli että hän ei todellakaan säästellyt, vaan luetteli kaikkien nimet täällä ja ottipa siihen samaan syssyyn mukaan myös opettajien aviopuolisotkin.
Unohtaa ei tietenkään sovi niitä kateutensa kohteita, eli paljonkin taitavimpia kolleegojaan joihin tuntui olevan sydämistynyt ilmeisesti heidän arvostelevien mielipiteidensä vuoksi- ainakin mitä tuosta eräästäkin viestiketjusta saa käsityksen. Tosin sitä ei enää tuosta etu-aukeamalta löydy, ehkä asianosainen on sen viimeinkin häveliäisyyssyistä kokonaan halunnut poistaa.
Silmällä pitäen noita edellisiä, tuntuu perin kummalliselta että kun hän alkaakin saada ns. "potut pottuina" paljonkin 'siistimmällä' tavalla kuin hänen oma tyylinsä oli, hänelle tuleekin iso poru ja kakit housuun kun jengi täällä kehtaa olla noin ilkeitä ja suorastaan kiusata häntä!?
Ensinnäkin, Hän on itse aloittanut alunperinkin täällä tuollaisen sikailun jo monta vuotta sitten ja kaikkien tänne kirjoittavien piikittelyn ja suoranaisen solvaamisen, mutta ei sitten hyväksy jos se "siili" pistääkin takaisin.!=o
Nyt hän sitten itkeskelee että häntä kiusataan ja vetoaa osin telkkarissa- ja varsinkin netissä käytävään "vihakeskusteluun"???? hakee nyt ilmeisesti tukea siitä kontekstista eikä suostu tekemään inventaariota omasta aikaisemmasta käyttäytymisestään!!!!
Kyllästyttää jo viitata sanontaan: "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan" mutta siinä todellakin piilee se suuri totuus! "Jos sinä et uhkaa ketään niin saat olla rauhassa".
Ainakin sen olen näistä tämän palstan keskusteluista saanut selville että tälle tyypille on iskostunut selvästi se umpimielinen "kiima" että hänen on pakko saada sanoa se viimeinen sana. Poikkeuksetta se 'sana' aina tarkoittaa sitä että "minä voitin". Kuitenkaan hän ei ymmärrä sitä että oikeasti siinä 'sanoman piikissä' piilee se ainoa, oikea totuus ja tässä kohtaa juuri astuu esiin kirjoittajien älykkyys.
Mitään muuta en toivo kuin että palsta olisi päässyt tällaisista kivireen vetäjistä eroon- eikä liene tarvi olla suurikaan välkky ymmärtääkseen mitä tarkoitan. ;)- 'Sarkku'
Oikeastaan tällä kertaa ensimmäistä kertaa voisin yhtyä täällä ja nimenomaan tähän mielipiteeseen ihan täydellä sydämelläni! Tunnen nimittäin yhden noista hänen nimeämistään "konnista", joka on minun sydänystäväni ja näin ollen tunnen hänet. Pahemmin ei ihminen voi mennä pieleen kuin esimerkiksi hänen syyttämisessään tuollaisista ihmeellisistä asioista!
Olen sinun kanssa täysin samaa mieltä! Ainakaan minä en suostu tuntemaan empatiaa ihmistä vastaan joka on täysin tunteeton esimerkiksi perhearvoja kohtaan!
Tuollainen tunteettomuuskin kaiken kaikkiaankin tuntuu ihan kammottavalta täällä netissä kun sellaiseen ihan fyysisestikin löytyy ihan elävä esimerkki! Hyi kauhistus!
- Delec
Aikamoiselta vainomiselta alkaa kyllä vaikuttamaan tämä yhden taiteilijan ajojahti!
- Kuulehan "delec"
Tutustuisit hiukan paremmin tuohon laitisen tekemiin ajojahteihin niin saisit ihan toisenlaisen käsityksen asioista! alkaa v-ttaa nämä spontaanit kannanottajat jotka eivät ota asioista selvää! Sarkku puhui täyttä asiaa!
Hei mutta sähä p-kele olitkin ite toi laitinen!! No ei ihme! - Hoh hoijaa!
Kuulehan Delecille!
Mutta miksi huutelet täällä nimimerkkisi suojasta nimeltä mainitsemallesi taiteilijalle, mikset selvitä hänen kanssaan asioitasi henkilökohtaisesti? Siksikö ettei tarkoituksesi olekaan muu kuin yhden taiteilijan erittäin raukkamainen haukkuminen nimimerkin suojasta?! - troll1
...ilmeisesti tän ketjun avaus on auttanut jonkin verran. Ne pahimmat trollit on tajunneet siirtyä takavasemmalle.
- Birdyes
Joo ne on varmaan vieny tämän aloittajalta nettiyhteyden siellä hoitolaitoksessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1534801On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole152079Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä141823- 1081772
- 931648
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma411282- 641126
- 1111097
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka271053- 74884