T****

****tunteellinen mie

vuodet jotka olemme viettäneet tiiviisti yhdessä ovat merkanneet mulle paljon

14

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • night of the august

tästä olotilasta päätellen myös mulle merkinneet liian paljon.

• '*T*'

Mulle tää ei sitten ole, ei ole ketään, jonka kans oisin vuosia viettänyt tiiviisti, vaikka kyllä toiveissa olisikin, elämäni rakkaustarina..taitaa vain olla aivan täysin mahdotonta, olenhan niin mahdoton kiukuttelija ja kauhea tapaus.

• ap.

Jos tää oli minun pieni T**** naiseni niin et ole mahdoton tapaus. Joka aamu usean vuoden ajan olet piristänyt päivääni ylväällä ryhdilläsi ja kauniilla olemuksellasi. Olet elämäni nainen! Sen tiedän kun olen välillä katsellut muita...

• Käy kii!!!!!!

Mikset sitten nappaa mua, vaan katselet?

• '*T*'

Voit huokaista helpotuksesta, en todellakaan ole ylväsryhtinen enkä pieni, kauniista nyt puhumattakaan..ai jaa muita..no mua ei voi kyllä verrata samana päivänäkään kauniisiin ihaniin naisellisiin luomuksiin.

• ap.

Hyvä! Olenhan mielestäni nostanut oman T****ni itsetuntoa huomioimalla hänet, ja antamalla hyvää palautetta. Todella hienoa että hän ei ollut kirjoituksen takana. Hän ansaitsee kehut

• ap.

Niinhän kuvittelet!!!

• pieni T

ap:n jutut kuulostaa aina niin tutuilta ja satun vielä olemaan pieni T**** nainen!

• Barrikadi-Tee

ap haluaa tehdä teestään raukan reppanan jota auttaa. Me teethän ei sitä hyväksytä, että kelvattas säälittävänä surkimuksena. Niin kerta!

Teet tykkää tasaveroisista normaaleista suhteista, ei mistään reppana-auttaja kuvioista.

• T ja T ja TEE....

Kaikki Teet taas niin sekaisin. Siirryttäiskö jo pikkuhiljaa Kulta Katriinaan?
        Se vois auttaa.

• kahvikissat
        T ja T ja TEE.... kirjoitti:

Kaikki Teet taas niin sekaisin. Siirryttäiskö jo pikkuhiljaa Kulta Katriinaan?
        Se vois auttaa.

Tai vaikka vahvaan ja täyteläisen makuiseen pauligin paahtoon :S

• ONnea T&T

Vahva yhteys teillä T & T ! Olette todella rakastuneita, samanlainen sielu

• 12+18

siis tiiviisti tarkoittaa mitä?seukanneet vai ollaan vain hengailtu samalla alueella?
      onko nimessäsi neljä kirjainta?mikäs onkaan se nimesi eka kirjain?

• väärä kirjain

Eikä tämä T ole viettänyt hänen kanssaan vuosia tiiviisti yhdessä. Eikä kaipaa toista T:ä. Ryhtikin voisi olla parempi, enkä nyt mikään kaunotarkaan ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe